gebe
  1. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.409
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113

    Sinemacı eşittir Mütahit

    Konu, 'Magazin' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

    HA SİNEMACISIN HA MÜTAHİT DEDİ![​IMG] ÜNLÜ OYUNCU MEHMET ASLANTUĞ, BUGÜNÜN SİNEMA ANLAYIŞINI ÇOK DİKKAT ÇEKİCİ BİR SÖZLE ELEŞTİRDİ: 'HA MÜTEAHHİTLİK YAPIYORSUN HA FİLM ÇEKİYORSUN.'


    Türk Sineması'nın son yıllardaki durumuna değinen Aslantuğ, geçmişteki anlayış ile bugünkü anlayışı karşılaştırarak çarpıcı bir eleştiri yaptı. Aslantuğ, 'O dönem ile bu dönem arasında benim algıma göre şöyle bir şey vardı; böyle tecimsel (ticari) baskıları çok hissetmeyen işler yapılırdı. Dolayısıyla proje zaten sizi ikna etmek için rezerv bir şeydi. Bugün itibariyle sadece gişe, para ilişkisinden bakıldığı için meseleye... Yani orada artık ha müteahhitlik yapıyorsun ha film çekiyorsun, hiç fark etmiyor bugün itibariyle' diye konuştu.

    Türk Sineması'nın son yıllarda başarılı olduğu ifadelerini hatırlatan Aslantuğ, sinemanın sadece gişe başarısı olmadığının altını çizdi.

    Ömer Kavur ile 1996 yılında 'Akrebin Yolculuğu' isimli filmde çalıştıklarını hatırlatan Mehmet Aslantuğ, 12 yıldır hiç sinema filmi çekmediğini ve bu süreçte 15'e yakın teklif aldığını belirterek, 'Eyvah dediğim bir iş yok' şeklinde konuştu.

    HINCAL DA OYNAR ERMAN DA

    Semih Kaplanoğlu, Nuri Bilge Ceylan ve Zeki Demirkubuz'un iyi işlere imza attığına değinen Mehmet Aslantuğ, bu insanların ayıklanması durumunda ortaya sadece 'yapımcı sineması'nın kaldığını vurgulayarak şöyle konuştu:

    'Bu yerle bizim aramız, benim kendi adıma aram çok iyi değil. Yani orada çoğalmanın imkanı yok zaten. Bunu yapıyorlar nasılsa, var orada birileri. Bunlar için de aktöre ihtiyaç yok. Hıncal Bey de oynayabilir, Erman Toroğlu da oynayabilir...'


     
Sinemacı eşittir Mütahit konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Hani Savcıyla Avukat Eşit Olacaktı?

    Hani Savcıyla Avukat Eşit Olacaktı?

    Hani Savcıyla Avukat Eşit Olacaktı? Barolar Birliği Başkanı Özok: Yeni yönetmeliğe göre avukat savcının kapısında bekleyip, para alabilmek için belge isteyecek! Türkiye Barolar Birliği Başkanı Özdemir Özok, Adalet Bakanlığı’nca çıkarılan yönetmelikte avukatların alacakları ücreti savcının düzenleyeceği sarf evrakına bağlandığını belirterek “Biz...
  2. sizce  ne kadar eşit yaşıyoruz

    sizce ne kadar eşit yaşıyoruz

    bence eşit yaşamıyoz bu hayat bi sınavdir ya sizce *
  3. Eşittir (=) işaterini kim buldu, Eşittir işaretinin icadı

    Eşittir (=) işaterini kim buldu, Eşittir işaretinin icadı

    eşittir işareti işaretini kim bulmuştur Bu yazı: Eşittir (=) işaterini kim buldu, Eşittir işaretinin icadı içerik kısaca.. Eşittir işareti ne zaman bulundu, Eşittir işareti kim buldu, Eşittir işareti hakkında bilgi içermektedir. Matematiksel işlemlerin, olmazsa olmazı olan eşittir (=) işeritini hangi tarihte, ilk kim tarafından bulundu diye merak ediyorsanız şayet, buyrun Melek'ler:)...
  4. sen eşittir ben

    sen eşittir ben

    gün karanlıksa etrafın bulanıksa kaderin sana düşmansa benden çokta farklı değilsin yağmura saygın sonsuzsa aşka hiç inanmıyorsan zorla günleri sayıyorsan aynı kişi bile olabiliriz. eminim bi gün bi yerde karşılaşacağız bişeyler içeceğiz hatta eskileri anıp dertleşeceğiz en sevdiğin şarkı yalansa hayatının filimi hayatsa bide hayatın tümüyle yalansa karşılazmamız an meselesi hayatın kitabı...
  5. Sen Eşittir Ben Notaları

    Sen Eşittir Ben Notaları

    Sen Eşittir Ben Notaları lazım bana arkadaşlar çok acil lazım lütfen yardımcı olun

Sayfayı Paylaş