gebe
  1. kar_tanesi

    kar_tanesi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.891
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KaYSeRi

    Şişmanlık Aşk için Kötü Bir Şey mi??

    Konu, 'Anket : 100 kişiye sorduk' kısmında kar_tanesi tarafından paylaşıldı.

    Sizce arkadaşlar şişmanlık aşk için kötü birşey mi yani şişman olan bir insanın aşkı herzaman tehlike altındamıdır yoksa tercih edilmiyor mu??:ruyam: ​

     
  2. eyvallah_21

    eyvallah_21 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    238
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri
    kesinlikle çok kötü bişey.. sana sarıldığında beline değil yağlarına sarıldığını düşünsene :seker:
     
  3. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Ask icin kötü oldugunu sanmiyorum :)

    yani eger gercek sevgi söz konusu ise, neden sorun olsunki...

    Fazla kilonun birtek zarari vardir oda saglik :):)

    Bu arada eyvallah_21 cnm yorumunu biraz daha nazikce yapabilirdin :)

    sonucta burda kimseyi rencide etme gibi bir hakkimiz yok :tik:

    kar_tanem gzl bir anket olmus tatlim, pek fazla katilan olmasada :):)
     
  4. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    :) kiilo her yerde başa bela diye düşünüyorum en bastada sağlık açısından... Bence sağlığın el verişli oldugu sürece fit olunmalı... Belki başta kilolar sorun olmayacaktır ama zamanlaa olacagına inanıyorum... Allahım herkesee sağlık versin vee sağlıkla beraberr fiit olmayı nasip etsin..
     
  5. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    seven sever ya şişmanmış zayıfmış önemi yok....
     
  6. orkide

    orkide Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    bende anlayamadım neresi
    aşkta klonun ne önemi var ya ya sewdiğin insan bir muddet sonra kilo alırsa vazmı geçicen ya saçmalıktan başka bişi değil bence :D
     
  7. Lamazi

    Lamazi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Kesinlikle saçma insanlar sadece yiyerek değil hastalıktanda kilo alabiliyorlar yani bu insanların sevgiye aşka ihtiyacı yokmu bu şekilde düşünen insanları kınıyorum ben 14 yıllık evliyim çocuğum olsun diye tüp bebek tedavileri gördüm sayılarını tahmin bile edemiceniz iğneler ilaçlar kullandım hepsi hormon ilaçlarıydı tabiki kilo aldım kilolu olduğum zaman beni eşim sevmicekmi kendimi tehlike altında asla hissetmedim, kilolu olduğum zamanlar şu anda çok zayıf olmasamda çokta kilolu değilim ama kiloluda kalabilirdim, bu şekilde insanlar çok ,kilolu olan insanlarıda yorum yaparken lütfen kırmıyalım...
     
    Son düzenleme: 13 Kasım 2009
  8. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    kilolu olduğum için sevilmeye hakkım olmadığını öğrendim. çok teşekkür ederim (!)
     
Şişmanlık Aşk için Kötü Bir Şey mi?? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Makarna Kötü Bir Yiyecek Mi?

    Makarna Kötü Bir Yiyecek Mi?

    Sağlık sektöründe çalışan bir arkadaşım, kilo verme konusunda tavsiye almak için kendisine gelmiş olan genç bir kadınla ilgili bir hikaye anlattı. Kadın her tür diyeti denemiş. Arkadaşım bir önceki gün ne yediğini sorduğunda, makarna yediğini söylemiş. Anlaşılan popüler dergilerden birini takip ediyormuş ve orada spor yapmakla ilgili bir yazı görmüş. Yazıda bahsi geçen atlet sürekli makarna...
  2. Gece Yolcuları - Aşk Bir Şeydir

    Gece Yolcuları - Aşk Bir Şeydir

    Aşk herşeyi değiştirir Seni beni mevsimleri Değiştirir dönüştürür O yalnızca bir sözcük değildir O yalnızca bir sözcük değildir Aşk herşeyi değiştirir Yaşlandırır yıprandırır Çılgınlara dönüştürür O yalnızca bir sözcük değildir O yalnızca bir sözcük değildir Aşk birşeydir Hiçbirşeydir Derin birşeydir aşk O yalnızca bir sözcük değildir O yalnızca bir sözcük değildir...
  3. İşte 'Aşk' Böyle bir şey!

    İşte 'Aşk' Böyle bir şey!

    Afganistan'da yaralanıp tanınmayacak hale gelen Martyn Compton'u nişanlısı yalnız bırakmadı ve herşeye rağmen onunla evlendi. Vücudunun yüzde 70'i girdiği çatışma sonrasında yanan Martyn Compton'un, üç ay komada yattı. Uyandığında ise onu kötü bir sürpriz bekliyordu. Yüzü ve vücudu derin yanıklar içindeydi Bu kötü günlerinde başucundan bir saniye bile ayrılmayan nişanlısı Michelle Clifford,...
  4. (h)iç bir şeyindim ..

    (h)iç bir şeyindim ..

    Beni sende sonsuz kılan neydi? Ellerim neden bu kadar asi? Söylesene… Yüreğim neden bu kadar serseri? (H)iç bir şeyindim… Ve (h)içinde kaybolmak adına gittim… -------------------------------------------------------------------------------- (h)iç bir şeyindim… Ve (h)içinde kaybolmak adına gittim… Beni sende sonsuz kılan neydi? Ellerim neden bu kadar asi? Söylesene…...
  5. Kötü biri miyim ben yani:(

    Kötü biri miyim ben yani:(

    Merhaba hanımlar kafam öyle dolu ki.. Bir senelik evliyim kayınvalidem 39 yaşında daha gencecik eşimin 15 yaşındada erkek kardeşi var altlı üstlü oturuyoruz. Eşimin babası çok sorumsuz eve ekmek bile almaz çok arada işte evlatlarına sorumsuz bir baba senelerdir görümce yardım etmiş kayınvalideme.. Kayınvalidemde alışmış aslında armut piş ağzıma düş genç ama çalışmıyor çalışmamış. Eşimle...

Sayfayı Paylaş