gebe
  1. Gül Hanım

    Gül Hanım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.278
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    burdur

    Sizde aşkınız için böyle bişey yapar mısınız?

    Konu, 'Duygu Yüklü Yazılar' kısmında Gül Hanım tarafından paylaşıldı.

    sizin hiç böylesine sevdiğiniz yada seveniniz oldumu
    ÖNCE YAZIYI OKU LÜTFEN !!

    Shangai üniversitesindeki bir öğrenci sevgilisine
    akıl sır ermez aşkını anlatmak istedi... Ve ne yaptı ??
    Üniversite kampüsündeki odalarda
    kalan her kız öğrenciye çukOlatalar vererek akşam
    saat 08:00 de baZılarının ışıklarını açmalarını
    bazılarınında kapatmalarını istedi.
    Gerisini resimden izleyin... Gerçekten nefes kesici!
    Geç saatlerde yüzlerce öğrenci insanın bildiği en yüce
    duygu olan "Sevgi" tarafından yaratılan bu sanat eserini
    görmekiçin bir araya geldi


    SİZDE BÖYLE Bİ ŞEY YAPARMISINIZ ASKINIZ İÇİN ?

    [​IMG]

     
  2. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

  3. Gül Hanım

    Gül Hanım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.278
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    burdur

    benden de o kadar valla
     
  4. ışılsu

    ışılsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.134
    Beğenilen Mesajlar:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    *** HAYALLER ŞEHRİNDE***
    valla ben olsam yapardım yani imkanım olduğu şeyleri mesela eşimle görüşürken daha çıkarken babama resmini göstermiş bunu seviyorum demiştim buda çok cesaret ister çünkü babam çok serttir başkası olsaydı cesaret edemezdim eşimi çok sevdiğim için yapabildim
     
    Son düzenleme: 20 Aralık 2009
  5. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    vay vay vay... millet adam gibi seviyo işte:pop2::pop2::pop2:
     
  6. çatlak

    çatlak Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    vay beee çok güzell banada böyle yapılmasını isterdim:shootout:
     
  7. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.779
    Beğenilen Mesajlar:
    223
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    helal olsun valla kız çok şanslıymış helal olsun yapanada
     
  8. FiRaRi_MeLeK

    FiRaRi_MeLeK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    insanların CENNET benim CEHENNEM dediğim yerde...
    aşk işte insana neler yaptırıyor helal olsun çok güzel
     
  9. laetitia

    laetitia Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    yapcek erkek bulursanız arayın :D
     
  10. iremsuyum

    iremsuyum Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ank
  11. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    çok güzel ya ben sevgimi her şekilde veririm ama karsı tarafın böyle bisey yapmasınıda beklemiyor değilim hanii :D
     
  12. AyYuzlu

    AyYuzlu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.993
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    48
  13. nefret97

    nefret97 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya göstermeyin bana böyle şeyler sevgilim beni yanlış anladı beni artık sevmediğini söylüyo onu kaybettim ama hala onu deli gibi seviyorum
     
  14. LosAngeles

    LosAngeles Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim böylesine sevdiğim oldu.Hala da seviyorum.Yapana helal olsun.Bir de şunu bilmek gerekir bu hikayenin devamı gelmiş mi acaba?
     
Sizde aşkınız için böyle bişey yapar mısınız? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. İşte Aşk  böyle bişey***

    İşte Aşk böyle bişey***

    Sevdiğiniz erkek yada kocanız bi kaza geçirdi. bakıma muhtaç bi durumda? Siz olsanız ne yapardınız?, Sizce o ne yapardı? Aşkınızın büyüklüğünü görelim dürüstçe:)
  2. **aşkın için ne yaparsın**

    **aşkın için ne yaparsın**

    benim için ne yaparsın aşk için ne yaparsın aşkın aşkın neler benim sorusuna cevap meleklerım başlıgımız şuuu::::aşkın için ne yaparsın:: hadı bakalım benım meleklerım aşkı için neler yaparr....
  3. İnternet dünyası böyle bişey

    İnternet dünyası böyle bişey

    biri adsl karikatürleri iyica hayatımıza yerleşen sanal dünyayı çok iyi anlatmıyo mu sizce de :laugh::laugh: ve çok da şirinleer:laugh:
  4. böyle mi yapardınız siz olsanız????*

    böyle mi yapardınız siz olsanız????*

    gercekten yetinmeyi bilmiyor muyuz acaba bayanlar olarak???????????????????????????????????* ahhhhhhhhh kadınlarrrrrrrr :yahoo: :yahoo: :yahoo:
  5. Evlilik böyle bişey ..

    Evlilik böyle bişey ..

    Evlilik, sabahleyin üstünüz açık uyandığınızda, "yorganı hep üstüne çekiyor" diy...e kızmak değil, "iyi, gece üşümeden uyuyabilmiş" diye sevinebilmektir. Eşinizin de "eyvah, o üşümüş" diye üzülebilmesidir. Evlilik, birlikte oyun oynamaktır. Ama birbirine oyun oynamak değil. Evlilik, dostlar gittiğinde elinizde kalan yegane şeydir. Evlenince dostlar zaten...

Sayfayı Paylaş