gebe
  1. tatlı.cadı

    tatlı.cadı Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :SS Bnce çok büyük bi soruuunnn..! Lütfeenn Okuyuunn önerilerinize ihtiyacım varr.. S

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında tatlı.cadı tarafından paylaşıldı.

    Pek büyük bi sorun olmayabilir ancak benim için çok önemli.. Saçlarım çokçabuk yağlanıyor :(( Ve bu durum canımı çok sıkıyorr.. Saçlarımı 3 gün yıkamazsam sanki 1 haftadır yıkamamışım gibi duruyor ve çok rahatsızlık duyuyorum.. LÜTFEN BANA YARDIM EDİİİNN.!!!! Önerilerinizi bekliyorumm.. :hasta:
     
  2. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    saçına uygun şampuan kullan ve sık yıka derim yada bir dermatolağa görün canm...
     
  3. laetitia

    laetitia Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    benm 2 günde yağlanıo ben napayım kremli şampuan kesinlikle kullanma canım birtane şampuan önericem ben çok memnunum
     
  4. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Tatlim 3 günde yaglanmasi gayet normal :):)

    Yani desen bir günde anlarim :)

    hem bildigim kadariyla "cabuk" yaglanan saclar, cabuk uzarmis :)

    ise olumlu yönünden bak bide :):)
     
  5. eyvallah_21

    eyvallah_21 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    238
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri
    canım benim çok çabuk yağlanıyor ama çok da yavaş uzuyor bende mi bi sorun var acaba :mery:
     
  6. tatlı.cadı

    tatlı.cadı Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :)) Teşekkür ederim moral oldu..
     
  7. tatlı.cadı

    tatlı.cadı Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :)) Çok teşekkürler en azından moral oldu.. [çabuk uzaması] :)
     
  8. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    çabuk uzamasını bilmiyorum da bencede normal 3günde yağlanması canım,bide çalışyıor yada okuyorsan yani sürekli dışarda toz kir saçına yapışıyodur jöle kullanıyosan falan.benim saçlarımda öyle bi sorun yok ama bende en fazla 3gün kullanıyorum bi saçı.bi lokman hekime falan git istersen,şampuan sabun falan verirler saçına uygun.Allah başka sıkıntı vermesin canım:)
     
  9. Ariza

    Ariza Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.432
    Beğenilen Mesajlar:
    85
    Ödül Puanları:
    0
    Canim 3 günde sacinin yaglanmasi gayet normal yani bunda sorun yok birgünde yaglansa bence daha büyük sorun olurdu degil mi? Sacini her gün yikama iki üc günde bir yeterli bu daha fazla yaglanmasini önler bide sacinla cok oynama o da yaglanmayi hizlandiriyor.
     
  10. Münzevi

    Münzevi Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    677
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Şehr-i İnziva
    Benim de 3 günde yağlanıyor bu çok da anormal bir durum değil ki canım. Sorunlarımızı birazcık büyütüyoruz galiba...
     
  11. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Saclar ne kadar cok yikanirsa o kadar yaglanir,cunku sac dipleri kurudugu icin bu kurulugu ortadan kaldirmak icin yag uretmeye baslar.En iyisi bol kopuren,guzel temizleyen bir sampuan al ve son durulama suyuna elma sirkesi ekle.
     
  12. tatlı.cadı

    tatlı.cadı Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sanırım yanlış anlaşıldım 2. gün yağlanıyor. '' 3. gün yıkamazsam 1 hafta yıkanmamış gibi görünüyor . '' demek istedim yani 3. gün yağlanıyor değil.

    Öneriler için teşekkürler. :)
     
:SS Bnce çok büyük bi soruuunnn..! Lütfeenn Okuyuunn önerilerinize ihtiyacım varr.. S konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. dudaktan saça bi çok güzellik önerileri..

    dudaktan saça bi çok güzellik önerileri..

    Güne zinde başlamak Sabahları yorgun kalıyorsanız vücudunuzu toksinlerden arındırmak için bir bardak limonlu ılık su içebilir, cildinize de maden suyu ile masaj yaparsanız canlandırmış olursunuz.Diş sağlığı Diş etlerinizi kuvvetlendirmeniz için küçük taneli tuzları diş fırçanızın üzerine koyun. Daha sonra da diş etlerinize kadar dişlerinizi fırçalayın.Susuz ciltler için Vücudunuzda su...
  2. Tavsiyenize ihtiyacım varr......

    Tavsiyenize ihtiyacım varr......

    Yarın benim için çok özel bir gün. Fakat hediye olarak sevgilime ne alacağımı bilmiyorum. Ona çok sevdiğim bir tatlıyı yapmıştım ve çok beğenmişti. Bir daha yapsana diye tutturuyordu bana. Sizce hediye olarak kalıcı bir şey değil ama özel bir gün için sevdiği bir şeyi vermem için tatlı uygun mu? Giyim olarak biraz seçicidir bu yüzden pek guvenemiyorum begenmeyebilir. Aslında bir şey...
  3. tavsiyelerinize ihtiyacım varr :)

    tavsiyelerinize ihtiyacım varr :)

    merabalar melekler siteede yeniyim daha pek kaynaşamadık ama tavsiyelerinize ihtiyacım var :) yarın sevgilimle çoook özel bir gün olcak bizim için gün boyu başbaşa olcaz,bir sürpriz yaşatmak istiyorum ama nasıl bişey yapıcam bilemiyorum fikirleriniz neler? bide 1 2 haftaya kadar lys kampına da gidecek ve 2 hafta kadar görüşemiycez :(( akıl verin bana lütfenn :)
  4. Nisanlik abiye ihtiyacım varr

    Nisanlik abiye ihtiyacım varr

    Merhaba Ağustos'ta Nisan'ım var hem uygun hem güzel tavsiye edeceğiniz mağazalar varmi acaba Ankara'da şimdiden teşekkür ederim
  5. çok önemli bi karar ama ben çok kararsııızm :S

    çok önemli bi karar ama ben çok kararsııızm :S

    Uzaktan Egıtım 2.sınıfa gectım aynı zamanda YGS ye girerek örgün eğitim okumak ıstıyordum..Ikısını de aynı anda okuyup 3 senede 2 okul bıtırmek nıyetındeydım. Istedıgım bölüm degıl de alternatif olarak yazdıgım cıktı. Bölum konusunda pek bilgim yok ne yapacm bılemıyorumm:((( Ek yerlestırme hakkım da yok.Kafam cok karısık, stres yapıyorum :(

Sayfayı Paylaş