gebe
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Süt içtim cırcır oldum sözleri varmı

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Ya az önce belediye otobüsünde Nihat Sırdar'ın proğramında, Sırdarın bir dinleyicisi bu son zamanlarda okul sütü akıl küpü diye dağıtılan sütlerin bozuk olmasını yaptığı bir parça ile protesto ediyordu. Süt içtim cırcır oldum amanın ammaaanıın
    De gerisini hatırlamıyorum varmı sözleri bunun arkadaşlar :)



     
  2. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Süt içtim cırcır oldum amanın ammanın Ben size çoktan küstüm

    gibi bişeydi ya dinledim baya komik olmuş baktım da youtube de felan bi yerde bulamadım yapan komik yapmış vallahi :)
     
  3. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Süt içtim cırcır oldum amanın ammanın, süt içtim ishal oldum amanın ammanın... Okul sütü akıl küpü ben sana kırgınım, okul sütü akıl küpü ben sana dargınım...
     
  4. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Değerli misafirimiz teşekkür ediyoruz. Bulamamıştık bunun müziklisinide bulmak lazım :D:D
     
  5. CeMoŞ

    CeMoŞ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenilen Mesajlar:
    1.110
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    hımmmm
    ayy o nası bir şarkıymışş yahu hahahah mutlaka dinlemek lazımmm çok sağolunn misafirlerimizz bizleri bilgilendirdinizz :D:D
     
  6. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

  7. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

  8. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.147
    Beğenilen Mesajlar:
    698
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    Allah sizi yaaaa :D:D hahaha altıma edecem gülmektennnnn
     
  9. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    bu şarkıyı acaba kimler söylüyor.yani adı ve soyadı nedir bu şarkıyı söyleyenlerin?
     
Süt içtim cırcır oldum sözleri varmı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. cırcır

    cırcır

    Hedeflerinize ulaşacağınızı ifade eder.
  2. keçi sütü kullanan varmı

    keçi sütü kullanan varmı

    hamilelikte keçi sütünün faydaları hamilelikte keçi sütü gebelikte sütü benım altı aylık bir oğlum var ve ne yazıkkı artık anne sütü almıyor bende keçi sütü anne sütüne en yakın süt diye duydum bilgisi olan varsa yardımcı olsun ayrıca bu ayda veriliyormu?
  3. Sütün Artması İçin Dua Varmı

    Sütün Artması İçin Dua Varmı

    Arkadaşlar yeni doğum yaptım sütümü arttırmam için okuyabileceğim bir dua varmı acaba ?
  4. aşure günü için güzel sözler varmı

    aşure günü için güzel sözler varmı

    Selam. Aşure gününü kutlamak için de mesajlarınız var mı ? Büyüklerden uzakta okuyorum bari nesaj atarak gönüllerini alayım :D
  5. facebook için mevlananın özlü sözleri varmı?

    facebook için mevlananın özlü sözleri varmı?

    Arkadaşlar herkese selam. Sitenizi sürekli takip ediyorum.Benim de bir ricam var.Acaba facemden paylaşabileceğim Hz.Mevlanaya ait özlü sözler varmı sitede ?

Sayfayı Paylaş