gebe
  1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Tasarrufun Böylesi

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

     
  2. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: Tasarrufun Böylesi
    :haha:süper yhaaa
     
  3. ocean

    ocean Paylaşımcı Melek Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    360
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmir
    Cevap: Tasarrufun Böylesi

    tasarruf yapayım derken Allahkorusun cenaze masrafları çıkmasın....
     
Tasarrufun Böylesi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Cevaplarin böylesi

    Cevaplarin böylesi

    &&& Sokrat Ölüme mahkum edildiğinde, eşi: - Haksız yere öldürülüyorsun, diye ağlamaya başlayınca, Sokrat:- Ne yani, demiş. Birde haklı yere mi öldürülseydim! &&& Sultan Alparslan 27 bin askeriyle Bizans topraklarında ilerlerken, keşfe gönderdiği askerlerden biri huzuruna gelip telaşla: - 300 bin kişilik düşman ordusu bize doğru yaklaşıyor, der. Alparslan hiç...
  2. Muhasebenin böylesi

    Muhasebenin böylesi

    Dün yine sensizdim Sensizliğin muhasebesini yaptım içimde Ama yoktun sevdiğim Ne 7A'da ne de 7B'de Saydım, ölçtüm, tarttım, biçtim Envanterini çıkardım gidişinin Borçlusu muydum, alacaklısı mıydım? Bilemedim, sensizliğin Safha safha maliyetini çıkardım gidişinin Ama yükleyemedim daha ayrılığı gönlüme Sebebi yoktu, anlamı yoktu hiçbir şeyin Dağıtım anahtarı yoktu Birim maliyeti yok Genel...
  3. icadın böylesi

    icadın böylesi

    işte bayanlara özel tabut yani ölümün komigi olmaz ama :):) oh bi siseyle 2 bardak tam tembel işi yani banyoda sarkı keyfinde son nokta alın size mikrofon yaw ne yaparsanız yapın :banyo::banyo: oh be sonunda 2 kişilik semsiyemiz oldu askım gel 2 taneye ne gerek var kriz var zaten masraf cıkarma canım :puhas: oh belimizi ölcen kemerde cıkmış ben takmam...
  4. Sevgininde Böylesi

    Sevgininde Böylesi

    ünlü manken Buket Saygı kendini alkol ile dağıtıyor şişede durduğu gibi dursa ahh Buket ahhhh... OĞLUYLA SEVGİLİSİNİ TANIŞTIRDI! ESKİ MANKEN BUKET SAYGI, ÖNCEKİ GÜN OĞLU ATİLLA ATA VE SEVGİLİSİ MURAT KOYUNCUOĞLU İLE İSTİNYE PARK'TA YEMEK YEDİ.... Oğlunu, sevgilisi ile tanıştıran ve hafta sonunu birlikte geçiren Saygı, basında çıkan bazı haberlere kızdığını söyledi. Buket Saygı;...
  5. ıhanetın böylesi :(

    ıhanetın böylesi :(

    melekler cok gusel gıden bır ılışkım vardı benım 1 ay oncesıne kadar.... öyle bır erkektı kı yanı hayatımda gördugum görebılecegım butun ıyı özellıklere sahıptı. hanı 4 4 luk derler ya o sekılde. yakışıklılık ıyılık durustluk hersey hersey.. ve bana öyle baglıydı kı pesınde onlarca kız olmasına ragmen dönup bakmazdı asla. herkesın gözu ustumuzdeydı burası kucuk bı yer zaten herkes bılıyordu...

Sayfayı Paylaş