gebe
  1. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL

    Tersine Dünya

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında HaYaL tarafından paylaşıldı.

    Ya meleklerim hiç dünyanın tersine döndüğünü düşündünüz mü .Düşünmüş ve uygulamışlar bakın bakın nasıl olmuş :)
    [​IMG]

    Taş fırın kadını budur...





    [​IMG]


    Kabus gibi yaa :)



    [​IMG]

    Kedi fare oyununa bi de bu gözle bakalım :)




    [​IMG]

    Yem olmak nasıl bir duyguymuş :)


    [​IMG]

    Şu saatten sonra dondurmalara haksızlık yapmayalım :D




    [​IMG]

    Sevdiğim bi şeydir ama ,aması var :D



    [​IMG]

    Lastik ördek olmak nasıl bir duyguymuş :D



    [​IMG]

    Yaaa öyle olmaz böyle olur :D



    [​IMG]

    Ava giderken avlanmak diye buna derim :)






    Nasıl güzel mi:D




     
  2. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    :zuha: süper ya emegine saglik canim :D
     
  3. kar_tanesi

    kar_tanesi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.891
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KaYSeRi
    veyyyyyyyy ne tuhaf olurmuş kuşlar yem atıyo ve bizde yiyozz :hhh:
     
  4. l.a.r.a

    l.a.r.a Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    293
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    stuttgart
    :zuha: Hepsi cok komik.... harika ya... tesekkürler canim:)
     
  5. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    cok gzl olmus yaa :D:D:D
    ilk resme bayildim :D
    tskler canim
     
  6. avukado

    avukado Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :puhas:harıka olmus kopek balıgına bayıldım
     
  7. orkide

    orkide Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    bende anlayamadım neresi
    :piha:ayy ayyy canım çıktı yaaa bune çocuklar dondurma olmuş ayyy bayıldım emeğine sağlık:puhas::puhas::piha:
     
  8. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]


    buda süpermis:zuha:
     
  9. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik
    harikalar valla emeğine sağlık....
     
Tersine Dünya konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Tersten Yazma

    Tersten Yazma

    ismi tersten yazma tersten yazma kelimeleri ismini yaz isimleri arkadaşlar oyunumuz biraz zor tersten yazma mesela örnek: neden bugün mutluyum? muyultum nügub neden? Gibi çok eğlenceli olucak kelime EY EDİP PİDE YE
  2. ters rahim

    ters rahim

    rahimdönmesi rahim dönmesi rahmin ters dönmesi rahimde dönme ters rahim resmi Rahim, yani gebelik esnasında bebeğin içinde büyüdüğü ve gebe olunmayan dönemlerde içinde barındırdığı rahim iç tabakası sayesinde düzenli olarak adet kanaması görülmesini sağlayan yapı, idrar torbasının üzerine yaslanmış olarak durur. Rahimi yerinde tutan bağların desteği sayesinde gerçekleşen bu konum üreme sağlığı...
  3. Dünya Ters Dönecekmiş

    Dünya Ters Dönecekmiş

    Antik Maya takviminin 1 milyon 872 bin günle sınırlı olduğunu ve bu takvimin süresinin 21 Aralık 2012'de dolacağını savunan çevreler, şimdiden dünyanın sonunun geleceğine inandıkları bu gün için konferanslar düzenleyip birbiri ardına kitaplar çıkarmaya başladı. Bilimsel olarak Güneş'in o gün 26 bin günde bir gerçekleşen bir konuma gelecek olması da bu çevreleri korkuya itiyor. Çünkü Güneş o...
  4. Tersine dönen dünya

    Tersine dönen dünya

    Alışılmış hayattın tam tersini gözler önüne seren kareler sizlerle meleklerim hepsi çok garip :D
  5. Ters doğum belirtileri

    Ters doğum belirtileri

    bebeğin makatten gelişi,ters doğum ,ters doğum belirtileri,ters doğum belirtileri nelerdir,bebeğin ters doğacağının belirtileri nelerdir,ters doğum belirtileri hakkında bilgiler Her 25 gebelikten 1 tanesi ters doğum pozisyonu görülebilmektedir. Ters doğum bebeğin doğumda normal pozisyonda gelmeyip baş yukarı şekilde durmasıdır. Ters doğum yapmak bir bebek için komplikasyonlara neden...

Sayfayı Paylaş