gebe
  1. kaprisli

    kaprisli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.648
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    0

    Tikky ler cehennemlik olursa..

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında kaprisli tarafından paylaşıldı.

    ortam yanıyo dostum kop gel bekliyorum bye. - converse'lerim erimeye basladi. - sende timberland'lerini giyseydin!!!

    ay tırnaam yandııa

    zibani bey şimdia bir ben bu kıyafetinizi hiç beğenmedim, bi daa bu ortama biran önca bi kılıma istiyoruum ona göra!
    pazardan mı bulmuş o kazanıa?!
    ayyy berktuğrulcannnnn çok tearladiiiimmm kilma yok mu burdea...

    abi ortam kızıl farklı bi dünya tavsiye ederim yani.

    ambiyans süpeaar,inanılmaz yağni,böle ateşler filağn,sonuçta etkileyici bi yer,bayıldım,cidden çok manyak filan güzel olmuş,ne kadar takılcam ben buraya?

    +hii kısssım ortama baak...
    -akalım felan yane..
    +inanmıyoruaaaam; sıcak felan yaaa..
    -kal geldi vacinsu, şuna baaak..
    +o o oha oldum, hatta çüş olduaam..
    -inanmıoraaam..pardon, siz kimsiiiin?
    /zebaniyim yavrum ben..
    -heeeaa..o nedir?
    /yakacam hepinizi..
    +nassı yanee?hea anladıaam, kıyafet partisi felan, dimeee??
    /he yavrum he..geç şöle bakim..
    -bi dakka yeaa..noluaaa?vacinsuaa, nereye kısssım?bensiz eller havaya heaa..aşgolsuuaaan..


    -lan turgut koşş lan bura kız kaynıyooo
    - sero lan, burnuma yanık kokusu geliyo...


    tiki: ayy.. merağbaaaağğ...!! siz zebani olmalısınız diymii
    zebani: evet nolmuş.. beğenemedin mi?
    tiki: yok ondan şeyetmedim... ıyykk burası ter kokuyo yaaa.. parfüm yok muydu?
    zebani: ne kokacaktı yaa...!!
    tiki: yaa ben bişi sorcam yaa.
    zebani: hadi çabuk söyle işimiz, gücümüz var
    tiki: burada air conditional yok mu??
    zebani: ........!!!!!!!
    tiki: ama ama ama bana öbür dünyada her şey var demişlerdi, ben o yüzden geldim
    zebani: o cenette oluyor...! burada bir tek senin gibi ... neyse ağzımı bozmayacağım
    tiki: heehh.. bildim.... yani cennet reina öyle mi..! neyse tanıştığıma sevindim.. ne taraftan gidebilirm acaba? taksi çabuk gelir mi?
    zebani:..............!!!!!!!!

    seytan:hosgeldiniz..
    tiki:aa manyak midir ne! ne hosgeldinizi yaaa.ben askimin bmw'sindeydim bi sahin i solluyoduk noldu yaaa.ogulcan nerdesiaan?
    seytan:yok boyle bi$iilakin $oyle bi$iiler war belki alakalidir.
    tiki:ay bunlar kim! ne bu kirmizili adamlar yaa.ay! mahfettin diesel kotumu! sen o kot kac para biliyomusuuaan.senin babanin 3 aylik magasi bile yetmez ona bikereem.

    - evettt... siz sarı saçlı, minik çantalı faniler gelin bakim buraya..!
    + ayy.. neden asabiyet yaptın ki sen... ihihihi..
    - hadi canım.. hadi daha senden çok var..
    + ayy..zebanican.. ihihihiii..biz niye cehenneme geldik yaa...anlamadık biz..
    - insanları çıldırtıp, onların sabır sınırlarını zorladığınız için..
    + hee..iyi dedim yoksa geçen sene yanlışlıkla sahte gucci kullandım felan diye mi.. ehiheii..


     
  2. elmalı kurabiye

    elmalı kurabiye Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.620
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Tikky ler cehennemlik olursa..
    ayy süper yaaa çok komikk olmuşş emegine saglık cnm
     
  3. kaprisli

    kaprisli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.648
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Tikky ler cehennemlik olursa..

    sağol canım benim:)
     
Tikky ler cehennemlik olursa.. konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Tikky Yarışmada

    Tikky Yarışmada

    +evet ... isimLi yarışmamıza hoşgeLdiniz ismniz nedir? -ismeam burju ama arkıLaer araLarında pötürcükq dioLearrrr +yarışmaya nerden katıLıyosunuz? -yaeaa nerden katıLcam gerizeKaLı nişandataşında tabeeeee +aiLenizden kimLerLe geLdiniz peki -neaa aiLesiii yehaaa bis bütün team geLdiq böLeeeaa (arkadan 5-6 kişinin aLkış ve çığLıkLar attı duyuLur) ve yarışma başLadı... +istiklal...
  2. TikkyLer Cennemde

    TikkyLer Cennemde

    Tikkyler cehenneme düşerse -ortam yanıyo dostum kop gel bekliyorum bye - converse'lerim erimeye basladi. +sende timberland'lerini giyseydin!!! -ay tırnaam yandııa -zibani bey şimdia bir ben bu kıyafetinizi hiç beğenmedim, bi daa bu ortama biran önca bi kılıma istiyoruum ona göra! -pazardan mı bulmuş o kazanıa?! -ayyy berktuğrulcannnnn çok tearladiiiimmm kilma yok mu burdea......
  3. tikky atasözleri

    tikky atasözleri

    * Ne oldum degil oha falan oldum demeli. * Haci haciyi mekkede, tikky tikkyi caddede bulur. * Ortama akacak tikky caddede durmaz * Geçti mango indirimi sür porsheyi converse'e * Tikkyyi kesseniz kani lacivert,kirmizi,beyaz akar * Cadde'nin düşkünü, barbour giyer kis günü * Solaryum girmeyen eve doktor girer. * Ameleyi solaryuma sokmuslar yine de amele yanigi demis. * Pantolonum...
  4. 80'ler

    80'ler

    otoban kasetleri otoban şarkıları kaseti kaset 2 kaseti OTOBAN SERISI Sehirlerarasi otobüslerde çalan Otoban-1, Otoban-2 diye habire devami çikarilan bir kaset serisiydi. Dönemin uyanik bir yapimcisi pöpüler arabesk-fantezi sarkilari toplamis aralarina da embesil fikralar dösemisti. Fakat dönemin de embelissiliginden kaynaklaniyor olsa gerek pek bir tuttu bu seri. Sehirlerarasi...
  5. Miraçta  peygamberimize cehennemlikler gösterildimi?

    Miraçta peygamberimize cehennemlikler gösterildimi?

    Rasûlullah (asm) Miraç yolunda ilk semaya varınca kapısının kapalı olduğunu gördü. Nöbetçi melekler "Kim geliyor?" diye sordular. Cebrail (a.s.) kendi ismini söyledi. Melekler, "Seninle beraber olan kimdir?" diye tekrar sordular. Cebrail, "Muhammed" dedi. Kendisinin çağırılıp çağırılmadığını sordular. Cebrail "Evet" dedi. Bunun üzerine kapı açıldı; ve...

Sayfayı Paylaş