gebe
  1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Tuba Büyüküstün hamilelik fotoğrafları

    Konu, 'Magazin' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    tuba büyüküstün hamile fotoğrafları tuba büyüküstün hamile fotoları tuba büyüküstün onur saylak fotoları burada arkadaşlar. Gönülçelen dizisinde ki rol arkadaşı Onur Saylak ile dünya evine giren Tuba Büyüküstün hamile olduğu için süpriz bir nikahla evlendi Melek'lerim. İkiz bebek bekleyen Tuba Büyüküstün Onur Saylak ile alışverişe çıktı ve bebekleri için alışveriş yaptı. Ojbektifler ise Tuba Büyüküstün hamilelik fotoğrafları için denklanşöre bastı :) Merak edenler için, Tuba Büyüküstün hamile fotoğrafları bu sayfamızda arkadaşlar.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
  2. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.142
    Beğenilen Mesajlar:
    697
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    ayy prenses gibi maaşallah hamilelikte onu daha bi güzelleştirmiş inşallah darısı bana hahaha
     
  3. cnshu

    cnshu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    alanya
    bn çok sewiyorum bu hatunu
     
    SadmiN bunu beğendi.
  4. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    zaten karnı çıkmış giyimi kötü olmus bak simdi moda ikonasıyım ya yorumumu da yaptım :D
     
Tuba Büyüküstün hamilelik fotoğrafları konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Tuba Büyüküstün

    Tuba Büyüküstün

    tuba büyüküstün makyajsız
  2. Tuba büyüküstün çingene olacak!

    Tuba büyüküstün çingene olacak!

    tuba büyüküstün çingene tuğba büyüküstün çingene sanatçılar tuba ayak ayakları Valla bu kızcağızı seviyorum ben hanım hanımcık :Dpek magazin basınında yer almıyo düzeyli bi hayatı var inşallah yeni rolündede başarılı olur.. YENİ DİZİSİNDE ÇİNGENEYİ CANLANDIRACAK OLAN TUBA BÜYÜKÜSTÜN ROLÜNE HAZIRLANIYOR. Çingenelerden ders alıyor My Fair Lady’nin uyarlaması olan ‘Benim...
  3. Tuba Büyüküstün ikizlerin isimleri

    Tuba Büyüküstün ikizlerin isimleri

    Tuba Büyüküstün ikizlerin isimleri ne oldu kızlar tuba doğurdu heralde ki geçen duydum unuttum ikizlerinin isimlerini merak ettim şimdide
  4. Yeni Tuba Büyüküstün Fotoğrafları istiyorum sizden

    Yeni Tuba Büyüküstün Fotoğrafları istiyorum sizden

    Geçenlerde bir magazin programın da izledim Tuba Büyüküstün ikizleriyle birlikte tatil yapıyordu ne çabuk kilo vermiş dimi sadece biraz poposu iri kalmıştı ama hoş olmuştu be :) Sizden Tuba Büyüküstün yeni resimlerini paylaşmanızı rica ediyorum iyi günler.
  5. 2012 Yepyeni Tuba Büyüküstün Fotoğrafları

    2012 Yepyeni Tuba Büyüküstün Fotoğrafları

    tuba büyüküstün fotoğrafları tuba büyüküstün yeni fotoları Sevgili melekler, Onur Saylak ile olan birlikteliğinden birkaç ay önce ikizlerini dünyaya getiren Tuba Büyüküstün şimdilerde ailece tatilin tadını çıkarıyorlar. :) Bu yazımızda güzel oyuncunun en yeni ve güzel resimlerini bir araya getirdik ve Tuba Büyüküstün yeni fotoları adı altında sizlerle paylaşmak istiyoruz :)

Sayfayı Paylaş