gebe
  1. ms_enemy

    ms_enemy Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.236
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    tv diyologları :)

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında ms_enemy tarafından paylaşıldı.

    Mustafa Denizli'nin ATV de bizim stadyumu sunduğu dönemdeki hakemliği yeni bırakan Erman Toroğlu'nu anons ederken "tartışmasız Türkiye'nin en büyük düdüğü" demesi Erman Toroğlu'nun
    afallaması.

    -----
    Bir Cevizkabuğu programı, konuk Zekeriya Beyaz
    ZB: Şimdi, sayın cevizkabuğu...
    HC: Cevizoğlu efendim.

    ------
    Reha muhtar telefondaki adama fırça atıyor.
    Bütün bunları nasıl yaptın ha? cevap ver??
    Bakın efendim şöyle izah edeyim...
    Sus konuşma, hala utanmadan izah ediyorsun.. cevap
    versene??!

    ------
    Arena'da Uğur Dündar'ın fırın sahibine "bakın beyefendi
    tavanı yok buranın, pislik götürüyor burayı, bu böcekler nereden geliyor
    peki temizse?" diye sorduğunda "bu böcek nerden geliyor biliyor musunuz
    Uğur Bey siz eğitimli insanlarsınız bu böcek ülkemize ilk kez Afrika'dan
    muzun içinde geldi" diye cevap verdiği an.

    ------
    Reha Muhtar: kaza nasıl oldu anlatır mısınız?
    Mağdur (kaza sonrası yatakta yatmaktadır ) : kamyon karşı
    yoldan bizim taraf geçti ve kafadan çarptı.
    RM: Peki o sırada ne düşündünüz?
    Mağdur: Valla pek bir şey düşünemedik Reha Bey.
    RM: Anlıyorum ama o sırada düşündüğünüz ilk şey neydi?
    Mağdur: Bir şey düşünemedik, zaten çok kısa sürede oldu.
    RM: yani efendim, o orta şeridi aşıp üstünüze gelirken,
    aklınıza ne geldi?
    Mağdur: Hatırlamıyorum.
    RM: Peki efendim.

    -----
    Acun firarda programında, Acun'un yurtdışında bir barda
    önüne gelen kıza sarkıntılık yapıp yılışan bir tipi gösterip,
    "görüyorsunuz sayın seyirciler magandalık sadece Türklere özgü değil,
    Avrupa'da da magandalar var" demesi, ardından o kişinin gelip, "abi
    nasılsın? Ben de türküm" demesi.

    -------
    Satanist hikâyelerin revaçta olduğu günlerde, abuk TV
    programlarının birinde, İzmir de satanist olduğunu iddia eden bir
    arkadaşla, röportaj yapan muhabir arasındaki diyalog:
    Muhabir- peki siz gerçekten bakire kızları mı kurban
    ediyor sununuz?
    Satanist- yok be abi, İzmir de bakire kız ne arar

     
tv diyologları :) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. 5 yas cocuk diyologları

    5 yas cocuk diyologları

    Pist kızım şu oyuncaanı ver. -Alla Alla vermiyom! -(yanında arkadaşları belirir.) Bak bizim hepimizin yaşı 5. üçümüzün yaşları 100 eder. -Nolmuş yaniii? -100senin babandan büyük canım .Babanı kuma gömeriz (!) anneni de öldürürüz.Ver oyuncağını! _Ühüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü.Örtmeniiim!!! tarafımdan yaşanmıştı hiç unutmam laugh.gif rolleyes.gif - Pist kızım şu oyuncaanı ver. -Alla Alla vermiyom!...
  2. tabu diyologları :)

    tabu diyologları :)

    Tabu DiyaloglarıKelime: Dip - Zıkkımın … neyi deriz??? - Zıkkımın kökü.. - Zıkkımın Kökünün kökünü al! - Hıımm.. Zık!!? - Hönk?!! (Topluluk Kopar) Kelime: Çiçek - Burnunla ne yaparsin? - Karıştırırım - Puuahhaa Kelime: Gardiyan - Ya hani kapalı bi mekanda çalışıyorlar - Bekçi - Ya hayır ya, hani herkes korkar bunlardan - Patron, müfettiş - Ya geri zekalı mısınız bee,... Hani düdükleri...
  3. minibüs diyologları:)

    minibüs diyologları:)

    SÜRÜCÜ: biraz daha sıkışırmısınız YOLCU: birimizde kucağına gelelimmi SÜRÜCÜ: beyefendi ücretinizi vermediniz YOLCU: uzattım ya almadınmı YOLCU:kaptan akraba olduk daha nere alcan YOLCU: guzuum şu yolda yatan köpeğin yanında indir beni SÜRÜCÜ: anne köpek kalktı gidiyo napıyım) ----------- Yaşlı teyze: "Evladım sağda mübarek bir yerde" M. şoförü: "Az ilerde Camii var,...
  4. Futbol Dİyologlari

    Futbol Dİyologlari

    Ömer Çavuşoğlu: Elini vicdanına koy!.. İhsan Kalkavan: Tamam koydum... Muhabir: How was Sergen's freekick goal? Van Hooijdonk: It was fantastic... Lig Tv muhabiri: Evet sayın seyirciler çok fantastikti diyor... (Şansa Dansa'da Seray Sever, Fatih'e ipucu verir) Seray Sever: Möööö!.. Fatih Ürek: Geyik? Seray Sever: Ya mööööö!.. Fatih Ürek: Tamam buldum... Ceylan? Gülben Ergen: 6 kilo verdim,...
  5. aceMi eMo diyologLari

    aceMi eMo diyologLari

    Acemi Emo:Abi bu saçları solamı yatırıyoduk sağamı yaff... Usta Emo:Ya yüzkere söyledim yeter behh... Usta Emo:Ya bak makinayı yukarı kaldrıp tepeden çekiceksin fotoğrafı... Acemi Emo:Tamam da benim boyum uzun değil bişeyin üstüne mi çıksam?? Usta Emo:Uf tamam be ben gidiyorum Usta Emo:Bak emolar hiç bi fotorafta makinaya bakmazlar hep aşağı veya sağa sola bakarlar Acemi Emo:Yav foto...

Sayfayı Paylaş