Twitter Giriş Sayfası Tivıtır

Konu, 'Bunları Biliyor musunuz ?' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

  1. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    tivitır giriş twitter giriş twıtter tivıtır twitter sayfası Twitter Giriş, Tivitır Giriş Üye Ol, Twitter Türkçe Giriş, sayfası hakkında bilgiler
    Merhaba meleklerim Twiter giriş sayfasını bilmeyenlerin çoğunlukta olduğunu düşünerek bu hususta sizlere yardımcı olmayı istiyorum. Hemen aşağıya twiter giriş sayfasının linkini ekliyorum hadi yine iyisiniz :D:D :çapkın: Resme tıklamanız yeterli :D:D

    [​IMG]

     
  2. ashleynikki

    ashleynikki Yeni Üye

    Tiwitır girişi sayfası

    Twitter değilmi bu ya tivıtır yazılmış :D
     
  3. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Başlıkta yazdığı gibi arıyorlar inanmayacaksınız ama Tivitır diye de arıyorlar bulsunlar diye :D:D
     
  4. dora

    dora Yeni Üye

    Tivitır giriş sayfası kaydol
    Ayrıca verdiğiniz linkteki sayfadan kayıtta olabiliyoruz dimi Sadminim ?
     
  5. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Aynen öyle bu dediğimiz linke tıkladığınızda kayıtta olabiliyorsunuz. Maksat amme hizmet olsun :D:D inşallah yarar işinize
     
  6. Cansun

    Cansun Yeni Üye

    Tivitır giriş sayfası kaydol

    Yahu bi tivitır bana karışık geliyor ya facebook daha güzel. Sevmiyorum twiti :D:D
     
    Hacı sevim bunu beğendi.
  7. Achel

    Achel Yeni Üye

    Tivitır giriş

    YAhu ONU Bunu boşverinde bu google + var kullananlar manyak güzel olmuş diye diyorlar. Kullanan var mı hiç =
     
  8. selcan123

    selcan123 Yeni Üye

    Tivitır giriş

    Yoo vallahi ben hiç bilmiyorum bu artımıdır nedir onu hiç kullanmadım bende merak ettim vallahi.
     
  9. gülüm11

    gülüm11 Yeni Üye

    Tivitır giriş

    Yahu yok yaa hepsi hikaye kesinlikle facenin yerini tutmayacak bilginiz olsun. He bende kullanmadım ama.
     
  10. otuzpapatya

    otuzpapatya Yeni Üye

    Tivitır giriş

    Ya sen kullanmadıysan nerden biliyon daha şey olcağını hey allam ya Ramazan başa vurdu ha heral :D:D:D:D:D
     
  11. sinem aleyna dikmen

    sinem aleyna dikmen Forum Okuru

    ya buna nasıl üye olunuyor???? :D :p :) :(
     
  12. esat

    esat Forum Okuru

    slm hemso nerelisin tanıyalım
     
  13. 21nazlıcan

    21nazlıcan Forum Okuru

    doğrusu bende çok merak etim yaaa
     
  14. kemalll

    kemalll Forum Okuru

    mili piyango

    mrb arkadaşlar bu milipiyango sayısal loto cekilişlerini hiç dikkatle baktınızmı hep aynı yere cıkıyor şanslı numaralar bunlar hile yapıyor ve millet uyuyorr açıkca para calıyorlarr..birileri bunlara dur demeli artıkk
     
  15. atakan

    atakan Forum Okuru

    yanlızım

    seni sevmek sucsa en büyük süc doğmaktır
     
Twitter Giriş Sayfası Tivıtır konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Hotmail giriş sayfası aç

    hotmail giriş hotmail aç msn aç giriş oturum hotmailcom Oturum Aç, Oturum Aç Hotmail, Oturum Aç Msn, Oturum Aç Kaydol, Oturum Aç Mesenger, Oturum Aç ve Konuş, Oturum Aç Windows Live, Oturum Aç İndir hesabı için nasıl mail hesabı alabilirim bu konumuzda sizlere anlatıyoruz. hotmail giriş sayfası aç, mail giriş sayfası,hotmail mail okuma, hotmail giriş sayfası, msn giriş sayfası Hotmaile mi...
  2. Twitter sözleri ( tivıtır tivitır adı herneyse işte )

    Twitter yani namı diğer tivıtır da kullanabileceğiniz müthiş sözleri sizler için araştırdık arkadtaşlarım ve aşağıdaki dehşek-ül muazzam sözlere ulaştık. :D:D :almi: Bunları kullanabileceğiniz gibi değişik sözleride bizlerle paylaşarak bi işe yarayabilirsiniz. İşte sizlere harika sözler. Twitter sözleri Eli kaşınır para gelecek, ayağı kaşınır yola gideceğim, kulağı kaşınır biri beni...
  3. explorer giriş sayfası kilitlendi nasıl değiştirme yaparım

    arkadaşlarım explorer in giriş sayfasını nasıl olduysa kitledim bu sayfayı nasıl değiştiriyorum Acaba virüs mü bulaştı yav ?
  4. twitter giriş

    twitter giriş sayfası, Twitter' Buradan giriş yapabilirisniz. Twitter Giriş Eğer Twitter hesabınız yok ise buradan twitter üyelik alabilirsiniz Twitter Üye Ol
  5. Salamworld Türkiye Giriş Sayfası İsteyenler için

    Salamworld Türkiye Giriş Sayfası Salamworld Türkiye Sayfası Dün siz melek'lerimiz ve misafirlerimiz ile http://www.meleklermekani.com/bilmedikleriniz/225978-helal-facebook-nedir-salamworld-hakkinda-bilgiler.html paylaşmıştık. Bu gün de Salamworld Türkiye giriş sayfası linki isteyen arkadaşlarımız için, Salamworld Türkiye giriş bağlantısı paylaşımında bulunuyoruz Melek'ler. Yeni...

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. tıvitır

    ,
  2. Tivitir Giriş

    ,
  3. tivitır aç

    ,
  4. tivitir giriş yap,
  5. twitter giriş sayfası,
  6. tvitır,
  7. Tvettır,
  8. tivitir .com.tr.,
  9. tivıtır giir,
  10. tvtır.com