gebe
  1. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı

    Unutmadımmmmm...!

    Konu, 'İtiraf Ediyorum' kısmında RefRa tarafından paylaşıldı.

    Sevgili kuzenim Betül... Bu itirafım sana yönelik..... Bir sene öncesi neler yaşadığımızı biliyosun sen unutsanda ben unutmadım unutucamıda sanmıyorum o günlerden sonra sana olan sevgim bağlılığım eksildi hatta kalmadı ama unutmuş gibi yapıyorum seviyo gibi davranıyorum ama üzgünüm sana eskisi gibi bağlı değilim kuzenim olsanda kardeşim gibi olsanda o yaptıklarından sonra aynı şeklde devam etmem mümkün değil üzgünüm sen bilmiyosun ama bu böyle... Bazen seni görmek bile istemiyorum...Anla beni...
    Yaptığın hiçte affedilicek gibi bişey değil...

     
  2. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Anlaşılan o ki kuzen Betül, çok kırmış seni... Affedilmeyecek birşey yapmış...
    Şekil "A"da da görüldüğü gibi, kalp kırmak çok basittir ama tamir edebilmek ne mümkün...

    Kırılan kalp bir daha onarılmıyor ne yazık ki...

    Rab bizi kalp kıranlardan eylemesin, bize kalp kırmayı nasip etmesin inşallah...

    Kuzenin adına üzüldüm doğrusu...
     
  3. zuzumm_

    zuzumm_ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.573
    Beğenilen Mesajlar:
    197
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    nerDe oLduğumu bende biLmiyoRm
    ne yaptığını nasıl seni bukadar üzücü şey olduğunu merak ettm :(
     
  4. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Sattı beni... Onun yüzünden ailemle çok kötü şeyler yaşadım. Bi hata yaptık birlikte ama o ayarladı herseyi ztn ayarlanmış bişeydi benim öğrendiğimden önce benim tek hatam ona katılmak oldu. Ailelerde öğrenince herşeyi benim düzenlediğimi söylemiş... Bütün bunlara rağmen ben hiçbi şey söylemedim konu kapansın uzamasın die. Herşeyi Betül ayarladı demedim o beni sattı ama ben onu satmadım onun suçunu üstlendim. Yine bütün bunlara rağmen üzerinden bi kaç ay geçtikten sonra beni bi şekilde yine kırmayı başardı... Ne kadar aptalmışım demi. Ama aynı şeyleri şimdi yine yaşasak ben yine susarım. Çünkü ben satmam kimseyi. Harbiden çok aptalım yaa :D
     
  5. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Estağfirullah canım...
    Bence sen insan gibi insansın...
    İnsanlığından örnek alınacak, insansın...
    Senin gibi bir dostum olsun isterdim doğrusu...
    Helal olsun sana...
     
    RefRa bunu beğendi.
  6. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.149
    Beğenilen Mesajlar:
    698
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    refra sen değil o desin kendine aptal bence sen niye kendini suçluyorsun suçsuz olduğunu bile bile bırak o vicdan azabı çeksin.Ayrıca bu dünyada kimseye güvenmemek gerek babana bile :D:D bu sana sanırım büyük bir ders olmuş bu derstende çıkardıklarını çıkar kendine çıkaramadıklarını da bırak kalsın orda cebelleşsinler kendileriyle ok?Umarım anlamışsındır beni :D
     
  7. Cennet-ul Meva

    Cennet-ul Meva Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenilen Mesajlar:
    159
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ❀⊱╮ ѦчЄπ
    yok cnm bence hicde aptal degilsin dorusunu yabmissin sen bence örnek alincak kisilerrdensin.
    Kuzenine gelince :/ takdir edilmicek seyler yabmis belki bir nedeni vardir?? :)
     
  8. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Tşk ederim beni dostun olarak görebilirsin... Sevinirim :)

    Anladım canım saol ztn bundan sonra güvenmem onun lafına da güvenip hareket etmem... :) Bana ii bi ders verdi saolsun :D
     
  9. bettt

    bettt Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    740
    Beğenilen Mesajlar:
    221
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Miss Kokulu Sevgilimin Yanı Başı :)
    Refra en azından senin kuzenin yaptı bunu. Ya ne bilim onunda yapması gerekmez yanlış ama en azından affetmen daha kolay. kuzen sonuçta. Ve konu satması en azından başkası gibi davranması degil.
    Benim kardeş dedigim insan gerçekten kendi kardeşlerimden çok severdim. Ya anlatılmaz bişeydi o sevgi.
    bütün okul bilirdi aramızdaki bağı. hocalar falan imrenirdi o derece. hatta hocalar derdi siz ikizmisiniz. çünkü tip olarakta kişilik olarakta cok benzerdik.. 4 sene boyunca hiçmi ayrı kalınmaz. yaz kış okul varkende yokkende hep birlikte. arkadaş sonuçta ya hani ne gerek var bu kadar bağlanmaya. ama o benim dostumdu, herşeyim. yeri gelirdi ablam olurdu yeri gelir kardeşim, yeri gelir annem. o derece yakındı.
    sonra öyle bir kazık attıki bana hıçkıra hıçkıra agladım. günlerce sokundan cıkamadım. En acı olan ne biliyomusun o olayı sadece kendi eski erkek arkadası bildigini zannediyor ve konuyu başka başka sucu olamayanlara atıyor. benim sevgilim adam gibi biri olmasa ciddi olmasa ayrılcak kadar ortada muhabbetler döndürdü. ama tek bilen o ve eski sevgiilisi degil işte. onun erkek arkadaşı benim erkek arkadaşıma demiş. ve ben biliyorum ve bi yakın dostumuz daha biliyor. kalbimi acıtan hala gözümün içine baka baka bana eskisi gibi davranıyor. sanki hiç o dememiş gibi.ona sarılırken hayat benim gibi gelirdi öyle sıcaktıki. şuan zorla sarılıyorum. elim arkada birleşmiyor bile.
    kalp kırılmaksa; dünyada bi daha beni bu kadar asla kimse üzemez. Çünkü ben onun kadar birini sevemem. bir daha asla kimseye o denli kardeş gözüyle bakamam :S
    refra ondan üzülmeye değmez kötünün kötüsü var be güzelim ~
     
  10. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Tatlım sorun ne tam olarak anlamadım ama ben suan hala üzüldüğüm için anlatmadım olanları çok üzücü bi olaydı affetmen kolay kuzenin olduğu için diyosun ama emin ol hiçte kolay değil asıl benim kuzenimin bana bunu yapması daha üzücü benim kanımdan benim canımdan. Kardeş gibi aynı kıyafetleri giyerdik onunla aynılarını alırdı bize dedem :) birazda benzeriz bizi hep ikiz sanarlardı aynı sizin gibi ama artık eskisi gibi değiliz olamayızda.
     
  11. bettt

    bettt Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    740
    Beğenilen Mesajlar:
    221
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Miss Kokulu Sevgilimin Yanı Başı :)
    yaa farklı olaylar aslında. şimdi farkettimde ne kadar çok yazmışım.
    ama o kadar doluyum ki. Konuyu uzatma kimseye söyleme daha cok üzülme dedi erkek arkadasım ondan diyemiyorum sizinle ucundan paylaşmışım farkında olmadan.
    sende haklısın. :)
    ama kötü yaa Çok ama çok sevdiğinin sana yamuk yapmasıı igrenç bişey tatlım:S
     
  12. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Evet canım oda kötü bişey ama oluyo böyle şeyler...
     

Sayfayı Paylaş