gebe
  1. Feblayt

    Feblayt Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Şubat 2013
    Mesajlar:
    167
    Beğenilen Mesajlar:
    55
    Ödül Puanları:
    28

    Uyku problemi yaşıyan var mı? Lütfen bana yard edin

    Konu, 'Tüm Sağlık Konuları' kısmında Feblayt tarafından paylaşıldı.

    Aslında melekler bi soru sorucam yeni evime taşılı 4 ay oldu sorunum burayami alışamadım nedendir bilmiyorum uykuya dalamiyorum yani inanılmaz bi uyku düzensizliğim var yani saatlerim Şaştı ve bi türlüde düzene girmiyor ne yapicam bilmiyorum gun içindede halsiz yorgun isteksizim yani açıkcası kendimi taniyamiyorum cok tembellestim yerimden kalkamiyorum sanki bütün gun uykum var beynim uyuşuk bunun üstesinden nasıl gelicem nedeni ne bilmiyorum ilk basta evi değişmemize bağladım ama artık 4 ay bitti bu problemi aşamıyorum böyle uyku problemi yaşıyan var mı aranızda uykuya dalamamak sürekli kafam dolu uykuya dalmak istediğimde beynimde bişeyler beliriyo gun icinde gördüğüm izlediğim seyler aklıma geliyo İnternet'e giriyorum kalkıp yada kitap karıştırıyorum olmadı mutfağa girip bişeyler hazırlıyorum aklıma düşüyor gece yarısı uykum kaçıyor nedeni ne anlamıyorum
     
  2. HoshKız

    HoshKız Üye Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    40
    Ödül Puanları:
    18
    Yer degişikliginden kaynaklanabilir evet benimde uyku sorunum vardı daha yeni yeni düzelttim.Çalışıyorum ve sabah yatıyordum 4 5 te 7 kalkıyordum gün içersinde halim kalmıyordu ayakta uyukluyordum .1 haftadır duzenli uyuyorum.Kendimi güzelce yordum bütün gün artı eve geldim üstünede temizlik yaptım bır yatmısım ki daha yemek bile yemeden daha sonrada düzene girdi uykum.sat 9:30 dedim mi yataktayım.Vücut bir gün uyudugun saate alısırsa devamı gelıyor sende bu yöntemi kullan kendını guzelce yor sonra yat yoksa uyuyamassın erken bıle yatsan o yorgunluk uykuyu ballandırıyor ,ben ne zaman uyku düzensizligi yaşasam hep böyle yaparım işede yarar geçmiş olsun
     
    Feblayt bunu beğendi.
  3. Feblayt

    Feblayt Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Şubat 2013
    Mesajlar:
    167
    Beğenilen Mesajlar:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Sagol Canim gercekten işkence bu uyku sorunu insanın bütün düzenini bozuyo insallah aşarım diyorum
     
Uyku problemi yaşıyan var mı? Lütfen bana yard edin konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Çocuğunuzun Uyku Problemi Mi Var

    Çocuğunuzun Uyku Problemi Mi Var

    Çocukların çoğunda belirli dönemlerde uyku problemine rastlanır. Bu konuda annelerin ve babaların uzmanlardan sıklıkla yardım almak istedikleri ise bir gerçek! Biz de bu hafta sizler için çocuklarda görülen uyku problemlerini ve çözüm önerilerini ele aldık... Yaşa Göre Ortalama Uyku İhtiyacı 12 aylık bebekler için: 13.5 saat 2 yaşındaki çocuklar için: 13 saat 3 yaşındaki çocuklar için: 12...
  2. Lütfen bana yardım edin :(

    Lütfen bana yardım edin :(

    Selam güzel melekler benim biraz uzun bi hikayem var sıkılmayıp okur ve bana bi tavsiye verirseniz beni çok mutlu edersiniz başlıyoruz Ben çiçeği burnunda 3 aylık evli bi bayanım.Eşimle herşey çok güzel başladı.İkimiz de birbirimizi deliler gibi seviyorduk(ben hala da seviyorum).Ama ne olduysa eşim bana bir anda olur olmadık bi sürü yalanlar söylemeye başladı.Kredi kartım ondaydı kullandı ben...
  3. Yardıma ihtiyacım var bana yardım edin lütfen

    Yardıma ihtiyacım var bana yardım edin lütfen

    Ben açmak istediğim konudaki resimlerin boyutlarını ayarlayamıyorum,ya çok büyük oluyor yada küçük bu konuda bana yardımcı olurmusunuz.
  4. hamilelik var mıdır lütfen yardım edin

    hamilelik var mıdır lütfen yardım edin

    nişanlımla 30 tem.da korunmalı ilişkim oldu ve boşalma oldu,ama prezervatifte yırtılmadan korkuyorum ilk 1-2 dakikalık yakınlaşmmız da korunmasızdı.bu süreçten sonra 4 kere düzenli ve normal adet gördüm.15 eylülde de betahcg testimin sonucu
  5. Ertesi gün hapı kanama yapar mı lütfen yardım edin bana....

    Ertesi gün hapı kanama yapar mı lütfen yardım edin bana....

    Kızlar selamlar yaşım 27 ve bir ilişkim var. Nasip ise evlenmeyi de düşünüyoruz. Korunmasız ilişkinin ardından ben ertesi gün hapı kullandım ve yaklaşık olarak bugün 4 gündür kanamam var. Normalde adetlerim benim standarttır tarihi ve oluş şeklinin yanı sıra günüde tutar birbirini. 3 gün sürmesi gerekiyordu acaba 4 gün oldu ve nerdeyse 5. güne geçiyor ve kanamalarım durmuş değil. Koyu renkte...

Sayfayı Paylaş