Yalaka İnsanlar Var !!!

Konu, 'Faydalı Bilgiler' kısmında HaYaL tarafından paylaşıldı.

  1. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye

    yalaka insanlara sözler yalakalık ile ilgili sözler yalakalıkla ilgili yalaka insanlarla yalakalara
    [​IMG]


    Evet meleklerim başlıktan anladığınız gibi konumuz yalaka insanlar :)

    Şimdi efenim nerden çıktı demeyin bu toplumumuz da dahil olmak üzere bir çok ülkenin de problemi olduğu için sosyolojik anlamda bir değinesim geldi. Tetikleyici bir unsur da var elbette ama şimdi rencide şeysi olmasın.

    Evvela yalaka insan tiplerini nasıl tanırız bir araştıralım: Ekşi Sözlük , Uludağ Sözlük , Nedir.Net hemen hemen her ortamda bu hasta ve zavallı beyinlere ulaşmak mümkün olduğundan daha fazla kaynak belirtmeye gerek görmüyorum. yastık savaşı

    Bu malak pardon yalak (dalkavuk da denir) tipler genelde ikiye ayrılır:
    1.Çıkar sağlayacaklarını yalayanlar,

    2.Bir çıkar sağlamayacak -hatta zarar edecek- olsa da yalamaya devam edenler -ki ...

    Birincilerine hiç değinmicem o kadar da sinirleri relax bir hatun değilimdir ne yazık ki.

    Sadece ikincilerinin şöyle bir kulağını çınlatıvericem..

    Bu arkadaşlar iyilerdir aslında. Valla bakın iyilerdir. İyi, hoş çocuklardır yani. Ama velakin gelin görünki yusuf yusuf yapıverirler en cesur olmaları gereken anlarda.. Bir orta yol bulacaklarını zannederek tam tersi fikirleri savunuverirler de farkına ancak kendi fikirlerinden olan “gerçek dost” larını -ya da gerçek dost potansiyellerini- kaybettikten sonra anlarlar. Ama olsun. Onlar için bir şey değişmez. Ne de olsa tam da karşıt fikirli oldukları kişilerin gönülleri hoş edilmiştir. Önemli olan da budur zaten. Karşı tarafı doğruluğa davet etmek -yani kendi bildiği doğru ya o açıdan- yerine karşı tarafın fikrine saygı gösterirler(mi acaba) Yani mahsuscuktan..

    Sonuç olarak girişken ve cesur olamadıkları için; ne yanlış buldukları fikirleri değiştirebilirler, ne de kendi fikirlerini korkusuzca savunabilirler. Bu durumda iki yüzlü oldukları aşikardır..:shot:

    Yazık be bunlara, kıyamam da ben şimdi..

    :dancing: :dancing: :dancing:


     
  2. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Aktif Üye

    hahaha hayalim güzel bir konuya değinmişsin.çok güzel açıklamışsın...

    yorum yok......!!!! :seker::seker:
     
  3. @Kendi@

    @Kendi@ Yeni Üye

    ayy resim zaten herşeyi anlatıyor:D bayıldım resme
    [​IMG]
     
  4. suCre

    suCre Daimi Üye




    kesinlikle katılıyorum emeğine sağlık tşklerr...
     
  5. jadejade

    jadejade Yeni Üye

    Kimse ağırdan satmasın kendini , Ben bilirim herkesin indirimli günlerini
     
  6. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye

    cok var doğru bi konu acmıssın bencede :) paran varsa cok zenginsen seviliyorsan mutluysan herseyde bi adın geciyorsa ün yapmışsan saygı duyuluyorsan bilgiliysen eğitimin iyiyse cevrende cok iyiyse sana yalakalık yapan coktur.
     
  7. orkide

    orkide Aktif Üye

    Sonuç olarak girişken ve cesur olamadıkları için; ne yanlış buldukları fikirleri değiştirebilirler, ne de kendi fikirlerini korkusuzca savunabilirler. Bu durumda iki yüzlü oldukları aşikardır..:shot:


    diyecek söz bırakmamışsın bidenem :D:D kocaman tebrik koyuyorum D:D::D
     
Yalaka İnsanlar Var !!! konusuna benzer içeriklerimiz
  1. insanlar

    İnsanlar Vardir; Ustu NİlÜferlerle Kapli, Bulanik Bİr GÖl Gİbİ... Ne Kadar UĞraŞsaniz GÖrÜnmez Dİbİ. Uzaktan GÖrÜnÜŞÜ Çekİcİ, Aldatici, İÇİne DaldiĞinizda Ne Kadar Yaniltici.... Ne Zaman Ne GeleceĞİnİ Bİlemezsİnİz; Sokulmaktan Korkarsiniz, GÜvenemezsİnİz! İnsanlar Vardir; Derİn Bİr Okyanus... İlk Anda ÜrkÜtÜr, Korkutur Sizi. Derİnlİklerİnde Saklidir Gİzİ, DaldikÇa Anlarsiniz, DaldikÇa...
  2. İlginç Gazete İLANLARI (Ne İnsanlar Var Yahu)

    Nekaa komik yahu millet bu ilanlara bakın da yere yatın gülmekten:D:D
  3. ne insanlar var?(komik)

    kızla İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?' İşte o an aradığım kız bu dedim --------------------------------------------------- - ----- Altıncı his 6. His filmini izledin mi dedim. Hayır ama çok övdüler...
  4. İnsanlar

    Aç mısınız?: Yaşamınız boyunca 30.000 kilo kadar yemek yersiniz.Buda 6 filin ağırlığına eşittir. Bunu yut: Yutulan yiyecek vücudunuzda 35metre yol alır yani bir otomobilin uzunluğu kadar. Saç: Bilinen en uzun saç Hint'li bir rahibindi.1949'da saçının boyu 8metre olarak ölçüldü.Yani kolunuzdan 13 kat daha uzun. Isı: Vücudun normal ısısı 37 derecedir.Eğer ısı 25 dereceye düşerse ölebilirsiniz.
  5. Dolunayın İnsanlar Üzerinde Etkisi Var mı?

    dolunayın etkileri dolunay, insan üzerinde etkileri, insan davranışlarına etkisi, dolunay ve insan, etkiler mi, ile ilgili bilgileri burada bulabilirsiniz Sevgili melekler, Dolunay denilince akla kurt adam gelir, kurt adam denildiğinde de dolunay..Dolunay olduğu gecelerde ,bu gece kurt adam olacağız gibi lüzumsuz esprileri de hep yaparız.Ama ne alaka demeyiz çünkü bunun sebebi...

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. yalakalık ile ilgili sözler

    ,
  2. yalakalara sözler

    ,
  3. yalakalara kapak sözler

    ,
  4. yalaka insanlara kapak sözler,
  5. yalakalıkla ilgili sözler,
  6. yalaka insanlar,
  7. yalaka insanlarla ilgili sözler ,
  8. yalakalıkla ilgili atasözleri,
  9. yalaka insanlar için sözler,
  10. yalakalıkla ilgili kapak sözler