gebe
  1. yasemin asu

    yasemin asu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    0

    yarddmm

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında yasemin asu tarafından paylaşıldı.

    kilo vermek istiyorum aslında o kadar şişman değilim55 kiloyum boyum da 1.62 16 yaşındayı bana fazla geliyor bir 10 kilo versem iyi olur okuldan geç çıktığım içi nüyüryüş falan yapamıyorum derslerden başımı kaldıracak durumda değilim nasıl zayıflayablirim lütfen yarıdm ediinnn
     
  2. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    şekerli yiyorsan tuzlu yiyorsan bunları azalt bol su tüket hiç değilse kilo almazsın olduğun kiloda kalırsın illada vericem diyorsan yaşın daha erken ama sen bilirsin diyetisyen falan düşünebilirsin
     
  3. yasemin asu

    yasemin asu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    tuz aşırı tüketiyorum vazgeçemiyorum suyu da fazla içmeye çalışıyorum :(
     
  4. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    Bence bu kiloları takıntı etmişsin sen canım kilon çok iyi
     
  5. 19bjk03

    19bjk03 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2010
    Mesajlar:
    474
    Beğenilen Mesajlar:
    101
    Ödül Puanları:
    0
    yasemin kardesim senin kilon boyuna göre zaten iyi ! 45 kilo ya sayiflamak marifet degil , sen 16 yasindasin vücudun önemli vitaminlere ihtiyaci var, 1-3 kg tamam da 10 kilo sagliginla oynama 45 kilo ya düsdügünde bir düsün bakalim su an ki gibi yüzün güzel olacak mi ? hayir yüzün 16 yasinda çökmüs olaçak ve sen mutsuz olaçaksin ve asiri kilo kaybetmek sinirli ve gergin yapar ve yapiyor , hem kendin mutsuz olursun hem de etrafindakilerle özelikle ailenle sorun yasarsin , önemlisi de sagliginla oynama ! senin kilon boyuna ve yasina göre ideal kaç kisi istemezdi senin gibi olmayi bi etrafina bak ve fikir edin bak ,belki de sorun kilo degil göbek ,kalca onlari spor yaparak ideal bedene sahip olabilirsin.(body forming ):)
     
  6. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    cnm benm kilonda bişey yok ...sıfır benden olmaya çalışmak saçma bence...
     
  7. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    Çok çirkin ve sağlıksız bir kız olursun bence senın ıdeal kılo 50 .
    Eger verebılıorsan ama doktor kontrolunde vereceksın ve 4 yada 5 kılodan fazla verme
     
  8. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    kilon bencede yaşına göre uygun gelişme çağındasın sonuçta zayıflaman belkide senin için sağlıklı olmayabilir ama bu konuda ısrarlıysan bir doktora başvurmanda fayda var..
     
  9. yasemin asu

    yasemin asu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    çok teşekkür ederim sorun göbekte eritemiyorum bu yüzden size çook tşkedrim:D
     
  10. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    sorun göbekse kola icmiceksin canım :) mekik cekmen gerekiyo günde 50 defa
     

Sayfayı Paylaş