gebe
  1. Ezgi kahraman

    Ezgi kahraman Forum Okuru

    Yardım lütfen

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında Ezgi kahraman tarafından paylaşıldı.

    Merhaba cumartesi veya hcg 1624 çıktı Dr 4 haftalık dedi bugün yani pazartesi ise 2895 çıktı normal mi yolsa bir yavaşlama problem vs olabilir mi
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba , sadece değere bakıp gebelik takibi olmaz. Hekim kontrolünde olun, en sağlıklı bilgiyi hekiminiz verebilir.
     
Yardım lütfen konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. yardım lütfen :)

    yardım lütfen :)

    arkadaşlar öncelikle selam, çok basit bi sorun belki ama benim için önemli:) bi konuya yorum yaptığım zaman,aynı konuya tekrar yorum yapıldığında mail geliyordu,şimdi bakıyorum sadece özel msj geldiğinde mail geliyo.bilmiyorum bi ilgisi varmı ama özel mesajı açtığımdan beri gelmiyo sanırım:S:S profilden ayarlara baktım -mail gelsin- işaretli ama anlamıyorum neden mail gelmiyor.karıştırdım da...
  2. Lütfen yardım ! :(

    Lütfen yardım ! :(

    mrb bi sorum olacaktı erkek arkadaşımla bi yakınlaşma yaşadık elime boşaldı ellerimi peçeteyle sildim fakat daha sonra wc ye gittim dolaysyla orgnıma dokundum acaba hamilelik riski taşırmıyım ? yardımcı olan herkese çok tşkkrler..
  3. Yardım  lütfen

    Yardım lütfen

    http://www.happycenter.com.tr/happylogo/images/uploads/2/196.jpg http://www.happycenter.com.tr/happylogo/images/uploads/2/14.jpg bu logolar hangi markaya ait arkadaşlar ?
  4. lütfen yardım :(

    lütfen yardım :(

    kızlar sizinle bi sorunumu paylaşmak istiorum ve bana yardım edeceğinizi biliyorum. benim 3 yıllık bi ilişkim var iyi kötü 3 yıl oldu. ama size anlatacağım konu bana saçma gelioken siz nasıl düşünürsünüz bunu bilmek istiorum. bi sevgilim var 4 gündür hiç tartışmadan geçirdik seni seviyorum meleğim yarimm falan deyip duruodu. bunun arkadaşı var proje için yardım istemiş bende sırf onu...
  5. Yardım lütfen

    Yardım lütfen

    sat 7 Eylül 2 ekimde kan testi yaptırdım sonuç 5.7 3 elim tekrar kan testi yaptırdım 8.19 acaba hamile miyim?

Sayfayı Paylaş