belirtisi

  1. L

    Psikolojik olarak hamilemiyim diye düşünenler

    Arkadaşlar bilgili olanlardan gerçek cevap bekliyorum, çünkü cok stresliyim. Nişanlım ile ocak ayında adetim bittikten 9-10 gün sonra surtunme ile birliktelik yaşadık. Prezervatif vardi, prezervatif üstümden kalkarken cikti. Hemen spermleri sildim ıslak mendille iki kez, ve kuru mendillede sildim...
  2. O

    Hamilelik testi negatif olup hamile olanlar yardım edebilir mi

    evet arkadaşlar bugun adetim geceli 2. gün hala olmadım dun yanı adet günü test yaptım fakat negatif gogus agrımda var . ne adet neden gebelik belirtisi yok . sorum aslında su gebelik testinde çıkmadıysa net olarak yoktur dimi eona göre söktürücü almam gerekicek göbegim çok şişti çunku lutfen...
  3. SadmiN

    Gebelikte göz seğirmesi neden olur ?

    Erken gebelikte sağ sol göz seyirmesi yaşayanlar bu nörolojik bir sebep mi nedenleri nelerdir neyin belirtisi veya seyirmesi neye işarettir ? Gözün seğirmesi, kendiniz uyarmadan gözünüzün kontrolsüz bir şekilde spazmlaşmaya başladığı bir durumdur. Hem üst hem alt göz kapaklarında görülür ve...
  4. Uzman SühaN

    Adet gecikmesi olmadan erken gebelik belirtileri nelerdir ?

    Hamilemiyim, hamilelik belirtileri, en erken gebelik belirtileri, hamile olduğumu nasıl anlarım , gebe olduğumu nasıl anlarım ? Bu soruların cevabı bir çok ziyaretçimiz tarafından merak edilmekte. Gebeliğe dair sayısız konularımız var olsa da bunun yetersiz olduğu kanısına varıp yeniden makale...
  5. E

    KAHVERENGİ LEKELENME hamilelik belirtisi mi ?

    Kahverengi lekelenme hamilelik belirtisimidir Merhaba , bi sorum olacak. Adetime 2 gün kaldı, sabah kalktığımda kahverengi leke geldiğini farkettim. Normalde adet öncesi böyle birşey olmuyordu. Belimde ve kasıklarımda da ağrılar var. Acaba bu hamilelik belirtisi midir?
  6. F

    Meme ucu kabarcıkları hamilelik belirtisi midir

    Selamlar melekler hamile kalmak için çabalayanlardanım dün gece meme ucumda kabarcıklar olduğunu farkettim acaba hamile olabilir miyim sırt ve bel ağrısı yaşıyorum adetime 7 gün var hamile olabilir miyim düşüncesi olan paylaşabilir mi
  7. D

    Bunlar hamilelik belirtisimi

    Kızlar ben 2 aylık evliyim..Eşimle korunmasız olarak birlikte oluyoruz..Adetliğime 1 hafta var ama kendimi çok yorgun bitkin hissediyorum günlerdir üstümde büyük bir ağırlık var gibi hep uzanmak istiyorum çok hafif mide bulantım oldu bugün bi kaç gündür belim çok ağırıyor çok özür dileyerek...
  8. Y

    Regl öncesinde lekelenme olayı hamilelik belirtisi midir ?

    Selamlar kızlar sizleri beğenerek takip ediyorum adet oldum olacam diye düşünüyorum ama adet olamadım daha lekelenme şeklinde peçeteye sildiğimde bi kirlilik var acaba bu hamilelik belirtisi olabilir mi ? değil ise sebebi nedir ne yapmamı tavsiye ediyorsunuz tşk.
  9. N

    İlişkiden bir hafta sonra alt karında batma hamilelik belirtisi olabilir mi ?

    Kızlar erken mi bilemiyorum ama gebelikten şüpeleniyorum ben. Şimdi birliktelikten bir hafta sonra alt karnımda batmalar var bu hamilelik belirtisi olabilir mi bu arada tam şeyleri yazayım da yanlış olmasın. Normalde belirti olmadığını biliyorum ama bendeki durum şu ayın 9 unda yumurtlama günümdü (...
  10. gulayasin

    Kahverengi sıvı ve kan geldi bu hamilelik belirtisi olabilir mi

    Merhaba hanımlar acil yardım. Ben adet olduktan bir hafta sonra kahverengimsi kan geldi ve bir daha gelmedi kasiklarim da özellikle sol kasigimda çok agri var ayağımı hissetmiyorum ağrıtan ve karnında sancilanmam oluyor sizce bunlar hamilelik belirtisimidir yoksa başka bisey mi kızlar lütfen...
  11. Barbie.Melike

    İshal hamilelik belirtisi olabilir mi ? Sizce ben Hamilemiyim

    Kızlar konuma cevap verir misiniz lütfen. Son adetin 1 kasım bitiş 5 yada 6. Eşimle çalışmam 13 kasım korunmasız. Test yapmıyorum. Saçma olabilir belki ama ishal hamilelik belirtisi olabilir mi ? 2 yanlarım agriyor benim agriyor bazen uyku bastırıyor migde bulunması sabah ama kusmuyorum sadece...
  12. C

    Kızlar sizce bunlar hamilelik belirtisimii???

    Adetime 3gün var. Sag kasigimda batma,kramp şeklinde ağrı var bazen iğne batması şeklinde de gelip gidiyor.. hafif bi sislik var aynı yerde sık idrara çıkıyorum bir de ayaklarımda yanma var sizce hamismiyim. . Test alsam sonuç çıkarmı acaba.. dua edin bana da inşallah hamisimdir..
  13. Uzman SühaN

    Erken Hamilelik belirtisi baş dönmesi

    erken gebelik belirtisi baş dönmesi,erken hamilelik belirtisibayılma,erken hamilelik belirtisi bayılma hissi,erken hamilelik belirtisi baş dönmesi hakkında bilgiler Erken gebelik belirtileri baş dönmesi hissi veya baş dönmesiyle birlikte bayılma dır. Bir müddet ayakta durduktan hemen ardından ...
  14. L

    Hamilelik belirtisi olabilirmi?

    Slm kizlar, Benim bi sorum olucak, lutfen bilgisi olan cvp versin. Iki gun once iliskiye girdik, ama korunmadik... Dunden beri azda olsa kanama geliyo. Normalmi? hamilelik belirtisi olabilirmi? Adetim degil cunku daha 1hafta gecti adetim biteli HAMİLELİĞİN EN BELİRGİN BELİRTİLERİ İÇİN ERKEN...
  15. Uzman SühaN

    Erken Adet Görülmesi Hamilelik Belirtisimi?

    adet düzensizliği gebelik belirtisimi,erken adet oldum hamilemiyim,adetim 4 gün geri geldi hamilemiyim,adetin erken gelmesi gebelik belirtisimi,adet kanaması ve gebelik hakkında bilgiler Çoğu kadının hamileliğinin ilk bulgusu görülmeyen adet kanamasıdır. Fakat her kadın düzenli bir adete...
  16. Uzman SühaN

    Vajinal akıntı hamilelik belirtisimi?

    vajinal akıntı gebelik belirtisimi,gebeliğin belirtisi vajinal akıntı,hamilelikte vajinal akıntı neden olur,vajinal akıntı hakkında bilgiler Kadınların önemli bir kısmında hiç bir hastalık söz konusu olmamasına karşın akıntı vardır. Fizyolojik akıntı olarak nitelendirilen bu akıntının en...
  17. Uzman SühaN

    Hamilelik belirtisi memede hassasiyet

    gebelik belirtisi memede hassasiyet,memede damarlanma gebelik belirtisimi,memede ağrı olması hamilelik belirtisimi,hamilelikte memede hassasiyet ne zaman başlar,meme hassasiyeti hakkında bilgiler Merhaba adetime daha 3 gün var yalnız mememde ağrı ve batmalar ,mide bulantılarım oluyor.Sizce...
  18. Uzman SühaN

    Hamilemiyim ? En erken hamilelik belirtisi

    Hamilemiyim hamilelerden gebelik belirtisi,en erken gebelik belirtisi,en erken hamilelik belirtileri,hamileliğin belirtisi ne zaman başlar,hamilelik belirtileri ne zaman olur,gebelik belirtileri hakkında bilgiler Hamileliğe ait belirtilerin başlayabilemesi için gebeliğin en erken 4-5 hafta...
  19. K

    10 gün gecikmede hamilelik belirtisi olur mu?

    Meraba arkadaşlar hamileliğinde 6. Haftaya kadar hiç bi şekilde belirti hissetmeyen var miii ? Yani illa belirti olur mu mesela regl gününü 10 gün geçince illa belirti olur mu?
  20. K

    kasık ağrısı ve sancılanma hamilelik belirtisimidir?

    kaç gündür kasıklarımda sancılanma ve ağrı var daha adetime bir hafta kadar var aama acaba kasık ağrısı ve sancılanma hamilelik belirtisimidir?