hamilelik

  1. Uzman SühaN

    Anne karnındaki bebek nefes alır mı ?

    Anne karnındaki bebeğiniz rahmindeyken ağzından ve burnundan nefes almıyor. Doğum, bebeklerin ilk kez nefes aldığı durumdur. Rahimden çıkana kadar bebeğiniz amniyotik sıvı ile dolu bir ortamda gelişir. Plasenta ve göbek bağı, gelişmekte olan bir bebeğin annesinden ihtiyacı olan her şeyi almasını...
  2. S

    1,5 aydır adet olmadım Hamilemiyim

    Arkadaşlar mrb size bir sorum olacak ben 1 buçuk ay olacak neredeyse adet olmuyorum 1 buçuk ay önce kocamla ilişkiye girdik erken gebelik belirtilerim var mesela adet olucakmış gibi kasık ağrısı göğüslerde şişkinlik ve hassasiyet göğüs uçlarında renk koyulaşması eşim içine boşalmadım diyor ama...
  3. G

    Tuvalete gittiğimde yapma oluyor pembe leke de var hamilemiyim

    Merhaba aranızda yeniyim bir sorum olucak yardım ederseniz sevinirim adetime 1 hafta kala regl gibi oldum ama normal regli zamanımda günde 7 kez falan ped değiştiririm bu regl gibi değil daha az geldi bazı kan renginde bazdn kahve gibi son regl tarihim 5 temmuz ve bu az kan 3 gün sürdü bitti...
  4. N

    Ella Kullandım kırmızı pıhtı şeklinde kanama oldu acaba Hamilemiyim

    12sinde ella kulandim 13unnde hasta oldum ama bu adetmi tam bilmiyorum ama gecen ay 15 haziranda adet olmuştum bu ayda o aralarda olmak lazimdi bu ella hapi erken yapabiliyor diyor ama onceden oldugumdan degisik bir adet yine 1 2 ped dolduruyor ama koyu kirmixi ve pihtilasma seklinde acaba ne...
  5. Uzman SühaN

    Gebelik testi yapmadan hamile olduğumu nasıl anlarım ?

    Klinik testler ve hızlı gebelik testleri , hamileliği saptamak için standart prosedürlerdir, ancak tüm dünyada kadınların gözlemlerine dayanan bazı geleneksel yöntemler de mevcuttur. Bu geleneksel yöntemlerin nerdeyse hepsinin her hangi bir bilimsel dayanağı yoktur. ( Şekerle gebelik...
  6. Uzman SühaN

    Hamilemiyim ? Hamile olduğumu nasıl anlarım ?

    İşte kadınların hemen hemen tüm olası gebelik belirtilerini ortaya koyan, kadınların hamile olup olmadığını anlayabileceklerini belirten bir yazı.Hamilelik belirtileri her kadın için aynı değildir. Bazı kadınlar çok hafif belirtilerle karşılaşırlar, bazıları ise herhangi bir semptom...
  7. Uzman SühaN

    Hamile kalmak istemiyorum ne yapmalıyım ?

    Bu makale, bilim tarafından da desteklenen, zamana göre test edilmiş doğal doğum kontrol yöntemlerinden bazılarını kapsayacaktır. Ayrıca, şu anda hamileliği önlemek için önde gelen yol ile ilgili bazı risklere değiniyoruz. Doğum kontrolü hamileliği önlemek için uygulamaların, ilaçların veya...
  8. D

    Hamilelik olabilirmi ?

    Kızlar acıkmıyorum ama canım sürekli yemek yemek istiyo arada bulantılarım oluyo ama kusmuyorum karnım hafif var ve şiş bazen halsizlik oluyo aniden ve birden moralim falan bozuluyo sonra düzeliyo acaba bu nedir sizde hamilemiyim
  9. N

    Adetim gecikti ilaç kullandım acaba Hamilelik olabilirmi

    Mrb ben 8 ekimde evlendim balayı dolasıyla adet dönemimde tam o tarihe geldiginden primolut adet geciktirici ilaç kullandım o aydan sonra önümüzdeki 6 ay boyunca tam 1 hafta sonra adet dönemim gerçekleşti yani ayın 15i geçen ay ayın 19unda oldum bu ayda bugün ayın 23 ve ben hala adet olmadım...
  10. R

    Nişanlım içime boşaldı hamile kalır mıyım ?

    Merhaba ben duzenli adet goren bir insanim ama bu ay adetim 20 gun gecikti.. Duzenli bir birlikdeligim var nisanlimla adet gunum herayin 15idir ne bir gun ileri ne bir gun geri olur ama bende adet olmayinca bir kac gun sonra nisanlim icime bosaldi nirmalde disariya olur o islem ve ondan sonra...
  11. S

    Hamile miyim sizce

    Sevgilimle reglim bittikten 1 hafta sonra sürtünme yoluyla biseyler yasadık icime bosalıp anlamama ihtimalimden falan korkuyorum tek emin oldugum hala bakire oldugum çok ileri bisey yasamadık su an sık sık tuvalete gidiyorum bunu hamılelıge baglıyorum psıkolojım bozuldu sızce böyle bi durumda...
  12. F

    adetim 3 gün gecikti Hamilelik varmıdır

    İyi günler.Eşimle çocuk istiyoruz.Korunmuyoruz.39 yaşındayım.Regl tarihlerim hep 28 günde oluyor,yani çok düzenli.Bu ay 3 gün gecikti ve 3. günün gecesi önce çok hafif bir pembe akıntı geldi,daha sonra kahverengi bir akıntı geldi ve kasığımın sol tarafında sancı oldu,ertesi sabah kanamam oldu.Bu...
  13. S

    Adetim 10 gün geçti hamilemiyim

    Merhaba arkadaşlar.. benim regl günüm on günden fazla gecikti goguslerimde ağrı ve renk koyuluğu var ve beş dakika aralıklarla sancı geliyor . Bir iki hafta önce test yaptım sonuc negatif çıkınca daha da test yapmadım sizce hamile olabilir miyim ?
  14. Des-pina

    Şiddetli bel ağrılarım ve öksürüğüm var hamilemiyim

    Merhabalar, 3 aylık evliyim. Adetim 2 gün gecikti ama sanki adetliymişim gibi şiddetli bel ve karın ağrım var. Ara ara öksürürken de midem Bulanıyor. Normalde 3 en fazla 4 gün süren adetim, Bir önceki sefer 5-6 gün sürdü ve çok az oldu. Hamile olma ihtimalim nedir ve bu kasık ağrısı normal mi...
  15. M

    Zevk suyu akıp vajinama geldi hamile kalır mıyım ?

    arkadaşlar kasım ayında anal ilişki yaşadım ama zevk suyu akıp da vajinaya gelmiş midir korkumuz var. 1 hafta da gecikti tabii tarlusal kullandım aynı gün adet oldum. Aralık ayında da düzene girsin diye kullandım ilaç gittikten sonra birkaç gün içerisinde adet gördüm. Hamilelik ihtimali var...
  16. Sevimli cadı

    Öksürük şurubu hamile kalmayı kolaylaştırıyor ve bebeğin erkek olmasını sağlıyor

    Kızlar merhaba şöyle bir şey duydum öksürük şurubu hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş ve bebeğin erkek olmasını sağlıyormuş. Öksürük şurubunun bebeğin cinsiyetini belirlediği söyleniyor.Cinsel ilişki öncesinde öksürük şurubu içen bir kadın (birkaç saat önce) servikal mukusun incelmesini...
  17. Uzman SühaN

    Kimyasal gebelik nedir ? Kimyasal gebelik neden olur ?

    Hamilelik testinde olumlu sonuç alma heyecanı sonrası başka bir teste girip olumsuz bir sonuç alabilirsiniz. Bu durum son derece hayal kırılıklığı yaratabilir ve kafa karıştırıcı olabilir. HCG düzeyleriniz azalıyor - artmıyor - ve kimyasal gebelik yaşadığınız söylenir . Peki kimyasal gebelik...
  18. Uzman SühaN

    Hamile kalmak için ilişki sıklığı nasıl olmalıdır ?

    Hamile kalma, bir erkeğin sperminin bir kadının yumurtasını dölleyince gerçekleşir. Bazı kadınlar için bu hızla olur, ancak diğerleri için daha uzun sürebilir. Bebek için çalışan her 100 çiftten 80-90 ı bir yıl içinde hamile kalacak. Geri kalanın daha uzun sürmesi veya gebe kalması için yardıma...
  19. Uzman SühaN

    İdrardan yapılan gebelik testi sonuçları

    Gebelik testleri insan koryonik gonadotropin (HCG) adı verilen bir hormon arayarak çalışır. Bu hormon, hamileliğiniz sırasında yalnızca vücudunuzda yapılır. HCG izleri döllenmiş yumurtanın implante olmasından sonra 3-4 gün içinde idrarda bulunabilir ve mevcut miktar her gün artar. Hamilelik...
  20. Uzman SühaN

    Gebeliğin İlk Trimesterinde Anne Ve Bebekte Değişimler

    Hamileliğin her aşaması farklı sorunlar ve endişeler getirir. Hamilelik yolculuğunuzun ilk üç ayına ilişkin bir yol haritası hazırladık. Yeni hamileyseniz veya hamile kalmaya çalışıyorsanız, nelerin olacağı konusunda birçok sorunuz olabilir. Haftalık olarak hazırlanan rehberimiz dokuz aylık...