1. KızılÖtesi

    KızılÖtesi Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.416
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38

    80′lerin sonunda 90′ların basında çocuk olmak

    Konu, 'Hayatın içinden anılarımız' kısmında KızılÖtesi tarafından paylaşıldı.

    Süper Baba’nın müziğini flütle çalmışsanız LC Waikiki veya benetton tüm renkleriyle kıyafetlerinizde önemli markalar olduysa…

    SHOW TV’nin müziğini hala hatırlıyorsanız dup dıbu dıp dıp dıbı dıp dum…Tabi ki bir de :İyi TV eyç bi bi, eyç bi bi iyi TV

    Önce hüplet sonra gümlet’ hayat felsefeniz olmuşsa

    Bizimkiler dizisi ertesi gun okul oldugunu bi sureligine unutturduysa

    Parliament pazar gecesi sinemaları müziğini duyduğunuzda içinizde hala garip duygular uyanıyorsa (yarın okul var hüznü, ailenin seni yatırıyor olmasına duyduğun kızgınlık, o güzel mavinin romantizmi…)

    Polis Akademisindeki her sesi çıkaran adama hayranlık duyuyorsanız

    Elm sokağında kabus yüzünden hala yatağın altına bakmaktan korkuyorsanız

    Chucky yüzünden en sevdiğiniz oyuncağınızı bile göz önünden kaldırmışsanız

    Okulda coca-cola kutusunu ezip mac yaptiysaniz (kızlar yan yatırıp üstüne tam ortasına ayagı yerlestirip ustune basıp yururlerdi, topuklu ayakkabı gibi olurdu)

    Apartmanin altindaki zil veya taksi diafonuna basmak müthiş heyecanlı bir yaramazlıksa

    Tutti frutti çok ayıp ve olağanüstü merak uyandırıcı bir şovsa

    Dört tekerlekli ayakkabının üstüne takılan patenlerden sonra roller bladeler size büyüleyici geldiyse

    Bakkala gönderilmenin en güzel yanı küçük sarellenin dibini minik plastik kaşığıyla kazımak veya leblebi tozu yiyip konuşmaya çalışmaksa

    Aterideki ördek vurmaca oyununda silahın nasıl çalıştığına hala kafa yoruyorsanız

    Işıklı spor aykkabılar hava atmanın önemli bir unsuruysa

    Bayramda harçlıklarla aldığınız ilk şey kinder süpriz yumurtasıysa(kağıdını tırnakla yırtmadan dümdüz yapmak da sabır ister doğrusu)

    Clementine sizde derin izler bırakmışsa

    Kasete kayit yapilabilmesi icin alt tarafinda bulunan karelerin bantla kapatilmasi gerektiğini öğrenmenin önemini biliyorsanız

    Commodore 64′de tornavidayla kasetin kafa ayarını yaptıysanız

    Anne saat kaç, simiiit, birdir bir, çay kahve gazoz, akşam ebesi, dansa davet, çatlak patlak, yakan top gibi kalabalık oynanan sokak oyunlarından sonra anneniz sizi balkondan yemeğe çağırmışsa.

    EVET YAŞLANIYORUZ.


     
    Son düzenleme: 24 Ağustos 2008
    CeMoŞ bunu beğendi.
  2. ρємвє_мєℓєк

    ρємвє_мєℓєк Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.624
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    Cevap: 80′lerin sonunda 90′ların basında çocuk olmak

    maalesef ben 90'ların başında daha bebektim:(
     
  3. яαρ-кızı...

    яαρ-кızı... Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    343
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bitkisel hayat'tan..
    Cevap: 80′lerin sonunda 90′ların basında çocuk olmak
    Şimdiki teknoloji bağımlılarndan olmaktnsa o dönmde yaşamayı terch ederdm..:) güzelmiş aslnda:)
     
  4. esra

    esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.163
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TOKAT
    Cevap: 80′lerin sonunda 90′ların basında çocuk olmak

    Bakkala gönderilmenin en güzel yanı küçük sarellenin dibini minik plastik kaşığıyla kazımak veya leblebi tozu yiyip konuşmaya çalışmaksa

    oyy yaa ne günlerdi tek çerezimiz tombiydi :D nede kıymetliydi:D
     
  5. nazlıkız

    nazlıkız Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bakkala gönderilmenin en güzel yanı küçük sarellenin dibini minik plastik kaşığıyla kazımak veya leblebi tozu yiyip konuşmaya çalışmaksa

    süper bir zevkti küçük sarellelerin dibini kazımak özelliklede.
     
  6. aSqimSin

    aSqimSin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.031
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanßuL
    91 doğumluyum o zaman bebek olmuş oluyorum. Ama benim çocukluğumda da daha herşey bu kadar rahat değildi. Yani bazı şeyleri ben de tattım burda yazan. Ama artık yok..
     
  7. FiRaRi_MeLeK

    FiRaRi_MeLeK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenilen Mesajlar:
    198
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    insanların CENNET benim CEHENNEM dediğim yerde...
    Elm sokağında kabus yüzünden hala yatağın altına bakmaktan korkuyorsanız

    Chucky yüzünden en sevdiğiniz oyuncağınızı bile göz önünden kaldırmışsanız


    bu ikisi yüzünden zor günler yaşamışdım:D
     
  8. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.852
    Beğenilen Mesajlar:
    407
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    ben zaten 90 lıyım:D bebüştüm o zmn
     
  9. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    ben 84 luyum ve bunların nerdeyse hepsını yapmısımdır ahh ahhhh :D
     
  10. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
80′lerin sonunda 90′ların basında çocuk olmak konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Lara - Hadi Bana Eyvallah

    Lara - Hadi Bana Eyvallah

    Allah şaşırtırsa insanı senin gibi yoldan çıkar Göz göre göre kendini ateşlere atar Bıktım senden illalah bıktım yemin ederim Bak ne hallere düştüm seni tebrik ederim Hadi bana eyvallah mutluluklar dilerim Seni nasıl kalbime yazdıysam öyle de seni silerim Allah şaşırtırsa insanı senin gibi yoldan çıkartır Göz göre göre kendini ateşlere atar Bıktım senden illalah bıktım yemin ederim Bak ne...
  2. 60'lar Hikaye 70'ler Terane 80'ler Şahane

    60'lar Hikaye 70'ler Terane 80'ler Şahane

    80 lerin türkçe şarkıları 70 lerin şarkıları 70 hit 80 li yılların türkçe O solmaya yüz tutan renklerin bir araya getirildiği şahane bir nostalji tablosu. Yüksel AYTUĞ (Sabah) Vallahi sizi bilmem ama ben okurken oldukça eğlendim… Ali Atıf BİR (Hürriyet) Bu kitabı okurken: ‘Geçmişi özleyeceğiz. Bugünün keyfini çıkaralım,’ dedim....
  3. 80'lerde Çocuk Olmak Nasıldır Bilirmisiniz?

    80'lerde Çocuk Olmak Nasıldır Bilirmisiniz?

    . Annemden daha hızlı yaşlanıyorum. Alaca karanlık kuşağının çocuğuyum ben. Solcu olmak için geç kalmıştım. Yeşil parkalı ağabeylerimin (çocukken hepsini palto sanırdım) mahallede anlattıkları hikayelerden fazlasını öğrenemeden genç kız oldum. Babam sağ olsun, kolejde okuttu beni. “Aman sağa sola bulaşmadan büyüsün!” neslinden geliyorum yani. Kolunun altından Cumhuriyet Gazetesi’ni...
  4. 80'ler

    80'ler

    otoban kasetleri otoban şarkıları kaseti kaset 2 kaseti OTOBAN SERISI Sehirlerarasi otobüslerde çalan Otoban-1, Otoban-2 diye habire devami çikarilan bir kaset serisiydi. Dönemin uyanik bir yapimcisi pöpüler arabesk-fantezi sarkilari toplamis aralarina da embesil fikralar dösemisti. Fakat dönemin de embelissiliginden kaynaklaniyor olsa gerek pek bir tuttu bu seri. Sehirlerarasi...
  5. bana yazdığı son mektup :(

    bana yazdığı son mektup :(

    atatürk mektubu neden yazmış az önce geldi postacıı beni sordu Allahımm neden yapıyo bunu bana ya neden :18: bana mektup yazmışş hiçbirşey olmamış gibi sanki başkasıyla nişanlanan o değil :18: benim miş o sonu ölüm olucakmışş :18: ben zaten öldümm yeter artık :18:

Sayfayı Paylaş