1. Monera

    Monera Forum Okuru

    Anne karnında muhabbet

    Konu, 'Çöplük' kısmında Monera tarafından paylaşıldı.

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik.
    Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag alanda bulunan Ara.. butonuna aramak istediginiz kelimeyi, kelime obegini yazarak, ilgili iceriklerimize
    ulasabilirsiniz.

    Saygilarimizla.

    Melekler Mekani Yonetimi
     
  2. nisan yagmuru

    nisan yagmuru Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.154
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kostence
    Cevap: Anne karnında muhabbet

    ay cok tatlilar yaaa tesekkurler
     
  3. necla

    necla Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    545
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    fransa
    Cevap: Anne karnında muhabbet

    cok guzeldi emegine saglik
     
  4. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Anne karnında muhabbet

    heheheeeeeee...emegıne saglık..ne olur bana zengın baba veerrr:D
     
  5. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.922
    Beğenilen Mesajlar:
    149
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Anne karnında muhabbet

    :haha::haha:emeğine sağlık canıım çok güzelll
     
  6. mislinay

    mislinay Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.147
    Beğenilen Mesajlar:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Anne karnında muhabbet

    çok güzel saol canım:hhh:
     
  7. prudentgirl

    prudentgirl Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    79
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Anne karnında muhabbet

    :haha::haha::haha:
     
Anne karnında muhabbet konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Anne Karninda Ikizlerin Muhabbetleri

    Anne Karninda Ikizlerin Muhabbetleri

    uleen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari -star warz anduroyidi miyiz insan mıyız belli değil arkadaş, aylardır iki büklüm bekliyoruz ulan... - verdiler teknoyu, dup tis tempoyu kafamızı dinlenemiyoruz şurda iki dakka...piyasa insanların evladı olacaz belli ki... ikizler konusmaktadir..) - allah kurtarsin kardes.. - eyvallah.. -sevgili günlük..ne suç isledigimi bilmiyorum...
  2. Alerji anne karnında başlıyor!!!

    Alerji anne karnında başlıyor!!!

    Alerji hayatımızda sonradan giren bir rahatsızlık değil.Alerji taa anne karnında başlıyor.Yapılan araştırmalar sonucunda anne karnında astım ve benzeri alerjik hastalıkların tespit edildiği ve bunların anne karnında da atlatıldığı ortaya çıkmış.nasıl olur demeyin.Oluyor valla:D İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta, son yıllarda yapılan...
  3. Anne karnındaki bebeğin annesine mektubu

    Anne karnındaki bebeğin annesine mektubu

    anne karnındaki bebeğin annesine mektubu anne karnındaki bebeğin mektubu annesine anneye şiiri Bi kere daha düşünün... 5 Ekim: Bugün var edildim. Buradayım. Varım. Müthiş bir duygu bu. Var olduğumu henüz annem ve babam bilmiyor. Bir elma çekirdeğinden bile küçüğüm. Ama ne de olsa, ben benim. Varım ya! Bu bana yetiyor. Henüz bedenim belli belirsiz, yüzüm yok ama, varlığımı ve benliğimi...
  4. Karakter Anne Karnındayken Şekilleniyor...

    Karakter Anne Karnındayken Şekilleniyor...

    çocuğun karakteri, anne karnında şekilleniyor, bebeğin karakter yapısı, araştırmalar, ilginç sonuçlar, ile ilgili bilgileri burada bulabilirsiniz Sevgili melekler, Çocuğunuzun karater yapısı daha anne karnındayken şeklini alıyormuş.Haber şöyle; ABD’nin saygın dergisi Time, anne karnında geçirilen dokuz ayın hayatınızı nasıl etkilediği konusunu bu hafta kapağına taşıdı. Bu...
  5. Anne karnında

    Anne karnında

    slm anne karnında bebeğin biyerinin kırılma ihtimali varmı:( lütfen cvp

Sayfayı Paylaş