E
Canim benim esimdeydi sorun dün asilama oldum esimin sperm tahlili yikandiktan sonra böyle çıktıilk aşılama tuttu.....
merhaba arkadaşlar.7 yaşında bir kızım var ve 2. bebeğim 2,5 yıldır olmuyordu.mart 11 de aşılama oldum ilk defa.Bugün test yapıldı b hcg 112 çıktı yani hamileyim.ilk seferinde tuttu.Allah tüm isteyenlere nasip etsin.
Merhabalar ben sizinle ve diğer bu konuyu merak edenlerle paylaşmayı çalışıyorum 2 gündür.eger bigün hamile kalırsam kendimde olan belirtileri ve zamanını yazacağıma kendime söz vermiştim.neyse anlatmaya başlıyorum melekleraşılama ile hamile kalanlar aşılama yaptırıp hamile kalanlar yöntemi ile ovitrelle 2011
meleklerim aşılama yöntemini deneyip de hamile kalan varsa buraya yorum yazıp tecrübelerini paylaşsın......çok teşekkür ederim....
Merhabalar ben sizinle ve diğer bu konuyu merak edenlerle paylaşmayı çalışıyorum 2 gündür.eger bigün hamile kalırsam kendimde olan belirtileri ve zamanını yazacağıma kendime söz vermiştim.neyse anlatmaya başlıyorum melekler
Bu zamana kadar bir çok doktora gittik ama hep bi yarım kaliyodu muayene hastane kokusu stres belkide yarım bırakmamışım sebebi.neyse bu mart ayında karar vermiştim eşimle doktora gitmeye tüp bebek yaptırmaya diye gittik.bundan önceki gittiğimiz tüm hastanelerde doktorlar bireyiniz yok bekleyin gibi şeyler söyleyende oldu direkt para için tüp bebek yapalım hemen diyende...
Bu mart ayında afetimin 3. Günü doktora gittik 5 senelik evliyiz çocuğumuz olmuyo dedik tüp bebk uzmanı zercan hanıma gittik sizinde eşinizinde tahlilleri iyi direkt tüp bebk değilse bi aşılama yapalım olmazsa tüp bebek deneriz dedi tm dedik bizde
O günden itibaren bana kendime yapmam için gonalf verdi bitince ultrason görüntüsü istedi ve yumurtalarınız olmuş dedi 20 martta catlatma iğnesini yaptım ve2 gün sonra aşılamam oldu belirtilerime gelince.
Aşılama olduğum günden itibaren bel ağrım oldu sonraki günler buna karin ağrısı kabizlik goguslerde hassasiyetim dudaklarımda kuruluk duygusallik oldu hatta grip oldum öksürük hapşırık tutmaz dedim kendimce amaaa iyileştikten sonra öyle bi ağrım olduki adet olcam diye çok üzülmüştüm neyse asilamadan 2 hafta sonra test yapın demişti doktorum ama ben ya negatif çıkarsa diye korkumdan yapmaya gitmedim ama sonra dedimki önünde sonunda gideceksin en iyisi yap kurtul akşam eşimle acile gittik kan verdim ve yarim saat sonra eşim sonucları alıp geldi ve gözlerinin içi gülüyordu bana söyledi ben inanamadım ağladım hıçkıra hıçkıra ama doğruymuş galibaaa sonucum pozitif çıktı halada inanamıyorum okadar bekledikki cok sukur Allahaaaa.stres yapmayın hiç
Işte bu kadar Allah isteyen herkese nasip etsin inşaallah banada dua edin kızlar herşeyin nasi inanç duaaa
Vakti gelmeden ağaç çiçek açmazmış nasip işi
Allah herkese hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin inş banada kucağıma almayı nasip etsin rabbim sağlıklı bi şekilde.
Aminnnnn.
Neyi yaptınız ? Aşımı çatlatma iğnesimi ? Eksik bilgi vermişsiniz.Ya kizlar benim bu gun 13 gunum 26 kasimda yaptirmistim bu gun biraz akintim birazda bel agrisi var sizde niye boyle oluyor
Nasıl bir insan bunlar. Herşeyin allahtan geldiğini bilmiyorlar mı.Benim eltimin çocuğu ilk torun eltim bana dediki bundan sonra 10 tane cocuk dogursan kaynanamgil sevmezler onlarin ilk göz agri benim oglum dedi bu bana cok koydu.. mutlaka yazacagim sonucu sizlerde yazin bir birimize moral oluruz.... peki arkadaslar sizdeki problemler nedir bizimkisi esimin spermleri cok yavas ben ise 5 myom ameliyatı gecirdim suan nohut büyüklüğünde 10 tane daha myom var yumurtaliklarim ameliyattan dolayi yukarı kaymis
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?