Ay'dan Dünyanın Doğuşu konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Doğuş, Dünya Ekonomik Forumu’na stratejik ortak

    Doğuş, Dünya Ekonomik Forumu’na stratejik ortak

    DOĞUŞ Grubu, global ekonomiye ve siyasete yön veren en önemli kuruluşlar arasında yer alan ve her yıl Davos’ta topladığı zirvenin yanı sıra bölgesel toplantılarla da gündemi belirleyen Dünya Ekonomik Forumu-WEF’in Türkiye’den ilk stratejik ortağı oldu. WEF Başkanı Klaus Schwab ile Doğuş Grubu Başkanı Ferit Şahenk’in imzaladığı bu ortaklık, Doğuş Grubu’nun bundan sonra yapılacak yıllık Davos...
  2. Göksel - Ay'da Yürüdüm

    Göksel - Ay'da Yürüdüm

    Hülyaya daldım gezdim dolandım Deli cesaretimle ne işlere karıştım Nehirleri aştım,dağları aştım Düşlerinin en güzeline AŞK'a bulaştım Ben Ay'da yürüdüm bulutlarda yüzdüm Bi anda yatağımdan yeryüzüne düştüm(x2) Dünyaya baktım şarkılar yazdım Olmaz diye bişey yok imkansıza inandım Bi makina yaptım zamana aktım Nuh'un gemisiyle diyar diyar dolaştım Ben Ay'da yürüdüm bulutlarda yüzdüm Bi anda...
  3. geleceğin enerjisi Ay'da saklı

    geleceğin enerjisi Ay'da saklı

    Geleceğin enerjisi Ay�da saklı Dünya üzerinde bulunmayan, fakat Ay�da çok rahat bulunan bir madde sayesinde enerji sorunu çözülebilir Geçtiğimiz günlerde �parçalı tutulma� ile gündeme gelen �Ay� yine gündemimizde. Fakat bu sefer çok farklı bir alanda. Dünya�da bulunmayan, fakat Ay yüzeyinde rahatlık ile bulunan helyum 3 maddesi sayesinde, Dünya�nın gerek duyduğu enerjinin büyük kısmı...
  4. ay'ın büyüsü

    ay'ın büyüsü

    ay büyüsü ay tılsımı nasıl yapılır alıntı
  5. 27. Ay'ımız :) (: <3

    27. Ay'ımız :) (: <3

    Bugün 20 eylül :) Yani benim biriciğim sevdiğim bitanemle 27. ayımız :) Çoook mutluyum onu öyle seviyorum ki... Düşünebiliyo musunuz 4 yaşında bi kız çocuğundan bile kıskanıyorum :) Yuh demeyin lütfen :) Biliyorum abartılı olduğunu o yüzden ona belli etmiyorum zaten çok büyük bi kıskançlık değil tabi belki kıskançlık bile değil bilemiyorum artık :) sonuçta çocuk sadece onun çocukta olsa bi...

Sayfayı Paylaş