Etiketler:
  1. SadmiN

    SadmiN ♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.135
    Beğenilen Mesajlar:
    1.159
    Ödül Puanları:
    113

    Bakalım resimdeki gizli bölümü görebilecekmisin çok komik ya

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

    < Konu Resmi..>
    < Konu Resmi..>


    FireFox da olmuyor IE de deneyin.​



     
  2. AnG£lina

    AnG£lina Forum Okuru

    Ce: Bakalım resimdeki gizli bölümü görebilecekmisin çok komik ya
    göremedim ben niredee?????
     
  3. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Ce: Bakalım resimdeki gizli bölümü görebilecekmisin çok komik ya
    1de gulen bayan var ıkıncıde bayan eteklı bacak gozukuo:):):):) herhaldeeee
     
Bakalım resimdeki gizli bölümü görebilecekmisin çok komik ya konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. ya BUNU KESIN OKUYUN çok komik

    ya BUNU KESIN OKUYUN çok komik

    Ölmek üzere olan insanların son sözleri Lan olum Rus ruleti öyle mi oynanır dur da göstereyim. - Teker teker gelin layn... - Sevgilim, abin bizi böyle görse ne yapardı? - Korkma, bu tünelden yllardr tren geçmiyor... - Abi çevremizde fazla polis yok, teslim olmayalım, kaçalım abi... - Geeel, geeel, sağ yap gel. - Abi çok seri bi araba bu yaaa... - Demek piranha dedikleri şey bu. Hiho,...
  2. ölmeden önce söylenen birkaç söz... çok komik ya

    ölmeden önce söylenen birkaç söz... çok komik ya

    GÖNDER GÖNDER, BEN TUTARIM. - AABI ÇOK SERİ BİR ARABA BU YAAA... - KORKMA HAYATIM, ARABAMIZDA ABS VE AIRBAG MEVCUT. - POSTANEDE BANA AİT BİR KOLİ VARMIŞ ONU ALMAYA GELDİM. - OOLUM..5 TAŞ ÇALDIM RUHUN BİLE DUYMADI.. - BAKIN ÇOCUKLAR, BU DENEY SETİ, KAPAĞI AÇILINCA GÜVENLİK ÖNLEMİ OLARAK ELEKTRİGİ KESER.. - DEMEK PİRANA DEDİKLERİ ŞEY BU..HİHO.. - BAK HULUSİ ABİ BIYIKLARI ILE OYNUYOM Bİ ŞEY...
  3. Komikler ya:)

    Komikler ya:)

    Güzel güzel komik fotolarım varr gelll haaanıımm :) Buyrun melişler.. hepberaber bakalım:) arabamı parkettım.. üfle teyzem üfle.. kızlar kaslı erkeklerden hoşlanıyormuş :D vah vahhh başımız sağolsun.. .. :D:D ohh şöyle güneşleneyim..:D höyyyttttt.. hahaha hahaha nolii orda :D hahaha ee çocuk bile bilyor yılbaşı die kırmızı olanı giymiş baksanıza..
  4. Komik Resim...

    Komik Resim...

    komik komik resim Acaba resimin arkasinda ne gormeyi hayal ediyo ki??
  5. Çok Komik Burç Yorumları Bakalım Size Uyuyor mu?

    Çok Komik Burç Yorumları Bakalım Size Uyuyor mu?

    Esprili Komik Burç Yorumları Esprili Burç Yorumları Sevgili melekler, günlük burç yorumları hergün sitemizde yayınlanıyor ama şimdi paylaşacağım Esprili Burç Yorumları eminim çok hoşunuza gidecek. Burçlarla ilgileniyor ve biraz da gülmek istiyorsanız buyrun Esprili Komik Burç Yorumları listemize hahaha Haa unutmadan, herkes burcunu ve yorumunu da eklesin, bakalım tutuyor mu :D:D...

Sayfayı Paylaş