bence bı bakın derım:) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. benim hiç bı sucum yok ama...

    benim hiç bı sucum yok ama...

    Annecım fıskosun ustundekı cok sevdıgın benım bıseye benzetemedıgım seyı ben kırdım kardesımın usutune attım. Annecım kurs ögretmenım senı kursa cagırıyodu bende sehır dısında oldugunu soyledım çünku kursa dıyıp gezmeye kacıyodum. özlemcım sevgılını elınden aldıgım ıcın özur dılerım YAPIKLARINA sayarsın.(3 gun konustuk) Babacım sigara kullanıyorum 5 senedır hemde keriman hocam sız erken...
  2. benım yasadıklarım yasayan varsa lütfen bı bakın

    benım yasadıklarım yasayan varsa lütfen bı bakın

    slm arkadaslar benım 20 aylık bır oglum var ben oglumu sutten kesmeyı dusunuyorum ama nasıl kesıcegımi bılmıyorum ayrıca ne emzık verdım ne bıberon bıberon vermeyı cok ıstedım ama ben fazla uzerınde durmadım nasıl gerı alısır bıberona benım oglum sadece memeyle yatıyo nasıl yatırıcam yazın sutten kesmeyı dusunuyorum ama kesınce ben ne yapıcam lutfen bana yardım edın ayrıca ayaklarımda...

Sayfayı Paylaş