1. Mirmiga

    Mirmiga Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    854
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0

    Delikanlının İnternet Lügatı

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında Mirmiga tarafından paylaşıldı.

    * Internet Abi resimler var, yazılar var, aradığın her şeyi buluyormuşsun. Yani ben daha bulamıyorum ama söylüyorum buluyorlar. Manita resimleri desem offff, offff. Tofaş'ın bile sayfası var. Bi de bunun denizde yapılanı varmış, sörf, mörf gibi bişi, onu da araştırıyorum.

    * www
    Bunlar her gördükleri yere www yazıyorlar. Bir bilgisayar görür görmez hemen bu ecnebi harfe 3 kere basın. Beni utandırmayın.

    * Nikneym
    Alemde bi yamukluk olmasın diye kendilerine takma isim alıyolar.
    Gazoz Ömer'in gazoz'u, Patinaj Ali'nin patinajı gibi.Bize yakışmazzz, ben "Davut".

    * Çet
    Şimdi burada bir sürü aklı evvel birbiriyle tanışıp saatlerce geyik
    yapıyorlar, yengelerle tanışıyorlar, bi nevi muhallebici yani.

    * Site
    Bildiğiniz site işte uzatmayın.

    * Tıklamak
    Abi laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tıkla, buraya tıkla.
    Erkek adam tıklamaz, BASAR. Ne öyle tık tık.

    * Emesen
    Çet'te tanıştığımız yengelerimizle özel durumlarda konuşmak için
    icad edilmiş. İyi alet de, ne o öyle papatya ayağı?

    * Davlod (indirmek)
    Bakmayın kızıyorum ama habire "şunu indirdim, bunu indirdim" diyip duruyolar. Henüz bi vukuatlarına şahit olmadım ama..

    * imeyl
    Posta kutusu gibi bir yer. Ama pek işe yaramıyo. 10 gün önce bizim memlekete bi mektup attım bununla hala almamışlar.

    * Hit
    Bu kesin İngilizce'dir dedim. Açtım sözlüğü baktım. Bu herifler
    dövüldükçe seviniyorlar.



     
Delikanlının İnternet Lügatı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. delikanlı adam....

    delikanlı adam....

    1. Delikanlı adam Scooter tipi motorlara binmez. 2. Delikanlı adam sözünden dönmez. Özü sözü birdir. 3. Delikanlı adam Light Cola içmez. 4. Delikanlı adam More ve benzeri sigaralaıi içmez. En delikanlı olanı Camel içer. 5. Delikanlı adam sahte isimle veya isimsiz yapmaz. 6. Delikanlı adam laga-luga yapmaz. 7. Delikanlı adam kaypaklık yapmaz. 8. Delikanlı adam dedikodu yapmaz. 9. Delikanlı adam...
  2. Lügat

    Lügat

    Bakınız; Sözlük.Rüyada lügat görmek ve incelemek, dikkatiniz ve sabriniz sayesinde oldukça yüklü bir para kaza nacaginiza; lügat okumak ise etrafinizdaki bazi kimselerin parlak vaatler yaparak sizi aldattiklarina ve yanilttiklarina isarettir
  3. Delikanlı

    Delikanlı

    Temiz yüzlü delikanlı görmek hayırlı nasibe, düşmana galip gelmeye, ihtiyaçların giderilmesine ve hayırlı insana, Delikanlı görmek akılsızlık yapmaya, acemice davranmaya, Delikanlı bazen dolunaylı bir gecede açık havada gezinmeye, Delikanlı ile oynaşmak hileli ve şaibeli işlere yeltenmeye delalet eder.Ani haberdir. Haberin iyi ya da kötü olduğu delikanlının tipinden anlaşılır.Erkeklerin...
  4. Delikanlı sözler

    Delikanlı sözler

    esrari çekmişim gözlerim yaşli yürüyorum yolda kolumda var 3 5 jilet yarasi oda sorma bi kahpenin son hatirasi sert delikanlı sözler dünyanın en delikanlı sözleri sert sözler YARINLAR GÜZEL OLUCAK DERLER BENDE SORUYORUM ONLARA BÜGÜNLER DÜNLERİN YARINLARI DEĞİLMİ!!!!?????: Gençliğine güvenip erken deme belki giderken ELVEDA bile diyemeyeceksin Damar Bizim Adımız,Damar Bizim Olayımız,Damar Bizim...
  5. Delikanlı adam...

    Delikanlı adam...

    Erkeklerin en büyük sözüdür''delikanlı adam..''der ve devamı gelir.Devamında ne mi geliyor?İşte buyrun bunlar geliyor:seker: 1. Scooter tipi motorlara binmez. 2. Sözünden dönmez. Özü sözü birdir. 3. Light Cola içmez. 4. More ve benzeri sigaraları içmez. En delikanlı olanı " Camel " içer. 5. Sahte isimle veya isimsiz iş yapmaz. 6. Laga-luga yapmaz. 7. Kaypaklık yapmaz. 8....

Sayfayı Paylaş