Erkek milleti iste

CaRiZmA

CaRiZmA

Vip Melek
Üye
Erkek milleti iste
* Bilerek unutmuş gibi yaptım hayatım...
Sanki evlilik yıldönümümüz denince 1 yıl daha geçmiş, sen 1 yaş daha yaşlanmışsın, ben de senin
yaşını yüzüne vuruyormuşum gibi geliyor da, o bakımdan yani!


* Yahu Cavidan, tam sana en pahalısından bir hediye alıyorum, bir an düşündüm; evlilik yıldönümü,
sevgililer günü, anneler günü... Bunlar hep tüketim ekonomisinin dayattığı harcama tuzakları değil
mi? Ve dedim ki kendi kendime, benim Cavidan'ım bu tuzaklara düşmemi istemez. Düştüğümü görürse de
beni eskisi kadar sevmez. Yanılmıyorum değil mi hayatım?!


* Heyyooo... Kazandım işte kazandım! Bizim Salih'le iddiaya girmiştik, takım elbisesine! Ben evlilik
yıldönümünü unutmuş gibi yapıcam, benim hatun da bana acayip bozuk atacak dedim... Salih, 'Yenge
öyle şey yapmaz' dedi. İddiayı ben kazandım. Aslan karım ! benim!


* Hiç unutur muyum ya?! Unutmadım tabii. Sadece seni görünce aklım başımdan gitti. Adımı
unutmadığıma dua et. Yalanım varsa Tuncay demesinler. Yoksa Ekrem miydi?


* Evlilik yıldönümümüzü mahsus unuttum. Bir sor 'niye' diye. Çünkü bu evlilikten çok sıkılmışım da
yılları sayıyormuşum gibi hissettim birden ve çok saçma buldum bu adeti. Yemek yerken biri
lokmalarımı sayıyormuş gibi yahu. Çok saçma değil mi sence de?


* Evlilik yıldönümü aslında yanlış kutlanıyormuş. Daha doğrusu aslında kutlamamak gerekiyormuş. Eğer
kutlarsan 'oh be bu yılı da bi şekilde kazasız bitirdik. Nasıl dayanıyorum ben bu adama veya kadına
valla pes' anlamına geliyormuş. Hani zor bi şeyi başarınca kutlar ya insan. Onun gibi...


* Ya biliyorsun, Portekizli bir bilim adamı yılların aslında 1 saniye uzun olduğunu keşfetti. Bu
hesaba göre milyonlarca yıldır bu böyleyse, ekle o 1 saniyeleri uç uca... Ben hesapladım. Evlilik
yıldönümümüz tam 6 ay sonra...


* Hani o gün nikah masasında ayağına biraz sert basmıştım da, iki hafta alçıyla gezmiştin ya... İşte
o acıyı sana tekrar hatırlatmamayım dedim bebeğim. Fena mı ettim?! Ben seni üzmek ister miyim hiç?!



* Sen kimsin? Adın ne? Ne arıyorsun bu evde? Ben kimim? Niye buradayım? Ne evlilik yıldönümü? Ben
evli miyim ki? Hatırlamıyorum. Annnneeee... Aaahhh Başım. Hatırlıyorum. Evet. Başıma tuğla düşüyor,
çok canım acıyor... Sana aldığım hediyenin paketini elimden düşürüyorum. O ne? Bir köpek. Bir sokak
köpeği kapıp kaçıyor paketi!! Hayıııırr!!


* Valla benden uzun yaşayacaksın. Ben de tam evlilik yıldönümünü kutlayacaktım şimdi!


* Hayır işte, unutmadım. Bu gece evlilik yıldönümümüz ama bir şeyin daha yıldönümü hayatım. Titanic;
o muhteşem gemi yıllar önce bu gece battı. Yüzlerce insan buzulların arasında titreye titreye son
nefesini bu gece verdi. Böylesi bir gecede senin içinden kutlama yapmak geliyorsa yapalım hayatım.
Ama bil ki benim içim kan ağlıyor. Şimdi izninle seni o çaresiz insanlar için 1 dakikalık saygı
duruşuna d! avet ediyorum.


* Bu gece evlilik yıldönümümüz mü? Ya bak, aşkım görüyor musun o kadar da parmağıma ip bağladım
unutmayayım diye. Hatta bak ip burada. Eee ip nerede peki? Haydaaaa... Onu da bağlamayı unutmuşum
iyi mi?! Ne olacak bu benim unutkanlığım Şinasi?

komikler.com
 
NuRoVSkİ

NuRoVSkİ

Yeni Üye
Üye
Cevap: Erkek milleti iste

:haha::haha::haha::haha:koptum yaa..paylasım için saol
 
Üst