1. elmalı kurabiye

    elmalı kurabiye Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.756
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0

    evde fokk varr

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında elmalı kurabiye tarafından paylaşıldı.

    kedi köpek neyse oluyor alışıldık hatta evinde yılan besleyende duydum ama fok besleyenı ilk defa duyuyormm :) :dil: evinizde fok besler misiniz sahsen hiçç düsünmemmm


    [​IMG]



    [​IMG]








    [​IMG]










    [​IMG]









    [​IMG]










    [​IMG]









    [​IMG]














     
    Son düzenleme: 17 Ağustos 2009
  2. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.925
    Beğenilen Mesajlar:
    149
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: evde fokk varr

    fok balığını severiim ama evde düşünemem[​IMG][​IMG] şirinler yaaa
     
  3. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    7.814
    Beğenilen Mesajlar:
    65
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: evde fokk varr
    çıksss olmazz:D:D:herkes aid olduğu yerde olmalıı daha doğru olar:D:Demeğine sğalık
     
  4. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    10.562
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Cevap: evde fokk varr

    yuh anam ben kedimden memnunum :)
     
  5. elmalı kurabiye

    elmalı kurabiye Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.756
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: evde fokk varr

    sagolun yorumlar için iyyyy evde ne tuhaff dimi?
     
  6. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    amanin bu ne ya,üstüne para verseler eve alamam valla:D severim ii hoş da evde besleyemiyorm ben hayvan,kuşdan bile tırsıyom nerden çıkacağı belli değil :D
     
evde fokk varr konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Soygun varr

    Soygun varr

    1-Amerika’da=Florida nın Tallahassee kentinte Jaron Grosby ile Wesley Jackson , bir evden 2 televizyon çaldı.Unuttukları kumandaları almaya dönünce yakalandılar. 2-Güney Carolina da Aiken kentinde süpermarketten 2 kasa bira çalan hırsız aracına binip kaçtı.Ancak 100 metre sonra benzini bitince arkasından koşan kasiyer onu yakalayıp dövdü. 3-OKLAHOMA eyaletinde bir tutuklu kaçırdığı...
  2. benimde derdim varr:((

    benimde derdim varr:((

    Slm melekler bende henüz 6 aylık evliyim kayınvalidem evlendiğimizden bi iki gün sonraa _kızım dedi üzerinde su taşı basılırsınn yeni gelin lohusa gibidir 40 gün kendini koruu çocuğun olmazz tabii ci,ddiye almadım hatta gülesimde geldi basılmak kim neyi niçin basıyosaa yapmadımm:hhh: şimdi izinde kayınvalidemdeyizz bana dedi sana demiştimm haydeee aynen şöyle söylüyor şimdi _kizum ben sağa...
  3. Tavsiyenize ihtiyacım varr......

    Tavsiyenize ihtiyacım varr......

    Yarın benim için çok özel bir gün. Fakat hediye olarak sevgilime ne alacağımı bilmiyorum. Ona çok sevdiğim bir tatlıyı yapmıştım ve çok beğenmişti. Bir daha yapsana diye tutturuyordu bana. Sizce hediye olarak kalıcı bir şey değil ama özel bir gün için sevdiği bir şeyi vermem için tatlı uygun mu? Giyim olarak biraz seçicidir bu yüzden pek guvenemiyorum begenmeyebilir. Aslında bir şey...
  4. Sorunummm Varr..!!!!!

    Sorunummm Varr..!!!!!

    sLm kızlarr...!! Size bişey danışmak istiyorum.Ben 13 yaşındayım..Ailemle sorunlarım oluyor.Bu yüzden onlardan uzak olmaya çalışıyorum.Bunun için çalışmak istiyorum.Ama yaşım çok küçük..Mesela yaşıma uygun hangi işler var??? :tik: :raila: ipatla
  5. Nisanlik abiye ihtiyacım varr

    Nisanlik abiye ihtiyacım varr

    Merhaba Ağustos'ta Nisan'ım var hem uygun hem güzel tavsiye edeceğiniz mağazalar varmi acaba Ankara'da şimdiden teşekkür ederim

Sayfayı Paylaş