İlginç Şikayetler

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
İlginç Şikayetler
ilginç şikayetler halı şikayetleri
Sayın Yetkili

Kasada kasiyer 3,53 YTL lik tutarı, benden 3,55 YTL istedi. Bütün önce sıradaki müşterilerden aynısını yaptı. Ben 5 YTL verdim, kasiyer bana 1,45 YTL para üstü verdi. Normalinde 1,47 YTL vermesi gerekiyordu.

Haziran ayında Antalya’daki dokuma mağazasında da öyle bir olay yaşamış ve size faks ve e-mail yolluyla şikayet etmiştim. Antalya Bölgeden bir yetkili beni arayıp özür dilemiş ve Kuruşlarla ilgili çalışma yapılmak da ve bütün mağazalarımızda kuruş bulunduracağız ve kasiyerlerimizi bu konuda bilgilendireceğiz denilmişti. Bakıyorum bu öz de değil, sözde kalmış bir durum.

Benim kuruşlarla ilgili bir sözüm vardır.

"Kuruşuna değer vermeyen, parasına değer vermiyordur.
Parasına değer vermeyenin, T.C. Vatandaşı olma hakkı yoktur"


Benim için 1 Ykr ve 100 YTL ile aynıdır, ikisi de T.C. Devletinin parasıdır Sizden ricam bu şikayeti elemanlarınıza göstermeniz. Yine kuruş olayı yaşarsam sizin şirketin bir mağazasında, yanıma Noter alıp tespit kararı alıp size karşı Ticari mahkemede dava açmak olacak. Siz de biliyorsunuz 01.01.2006 tarihinden itibaren kasalarınızda kuruş bulundurmak ve parayı tam söylemek; 3,53 YTL yerine 3,55 YTL dememek.

Bu mailin bir kopyası da Tüketici derneklerine gönderilmiştir.

alıntı
 
Ce: İlginç Şikayetler

Yıkanacak veya temizletilecek iki halıyı tanınmış bir marka olan kuru temizleyiciye verdim. Yıkanmak üzere alındığına dair belgeyi de istedim ve beklemeye başladım. Yaklaşık 2 hafta sonra telefon açtım. Telefona çıkan Bey, halınızun biri burda yıkandı geldi ancak diğerini bulamıyoruz. (diğeri denilen çok az kullanımış 6 metrekarelik bir Bünyan halısı.

Tüm iyi niyetimle koskoca halı kaybolacak değil ya, beklerim dedim. Yaz tatili için şehir dışına gittim vs. derken 3 hafta daha geçti.Telefonla aradım, ne yazık ki bulamadıklarını yerine bir halı vereceklerini, bunun için eve birkaç halı getireceklerini söylediler.

Beni dinleyen Avukat arkadaşım, elinizdeki kağıtta halının bünyan ve 6mkare vs. yazılı mı diye sordu. Tabiiki cevabım hayırdı. O zaman onlar sana uyduruk bir iki halı getirip gösterecekler dedi. Canım çok sıkılmıştı. Kararımı verdim, halıcılara gidip kaybolan halımın piyasa fiyatını öğrenecektim ve eğer eski, kalitesiz bir halı getirilirse para talep edecektim.

Çarşıya çıktım, bir iki halıcı dolaştım, son girdiğim yerde artık üretilmeyen ama benimki gibi bir kaç tane az kullanılmış Bünyan halısı gösterdiler. O sırada gözüm duvarda yaslanmış bir halıya takıldı, benimkine benziyordu, onu açmalarını istedim ve gözlerime inanamadım.

Halı, benim halımdı; sevinemedim şaşkınlıktan ne yapacağımı bilememiştim. Tezgahtar satın aldıklarını, halıcı yıkamada diğer bir halıyla karıştığını söylerken, aradığım kuru temizleyicisinin
telefonda canının nasıl sıkıldığını anlamam beni çok daha şaşırttı. Halımı aldım eve getirdim. Ve nasıl bir üçkağıt zinciri oluşturulduğunu düşündüm ve hırsızlık, yankesicilik, kapkaççılık gibi olayların yalnızca yoksulluktan kaynaklanmadığını bir kez daha anladım.

BUNDAN SONRA TEMİZLEYİCİYE VERDİĞİM ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİNİ, DEĞERİNİ FİŞE YAZMALARINI İSTEYECEĞİM; ÇÜNKÜ HER ZAMAN TANRI BU KADAR YAKINIMDA OLMAYABİLİR.



alıntı
 
Ce: İlginç Şikayetler

bizler tüketici olarak bazı konularda çok pasif kalıyoruz kestirip atıyoruz bazı şeyleri..2 kuruşun peşine düşmüş biraz bana göre anormal bir durum..tabi bana göre ..
halı olayına gelincede bende yıkamaya vercegim baya bi dikkat edeyim ozman ögrendiğim iyi oldu..teşekkürler adminim:)

Başka bir üyeden alıntıdır
 

Benzer Diğer Konularımız !

Geri
Üst