Karın Sıkılaştıran Besinler

PaSikA

PaSikA

Yeni Üye
Üye
Karın Sıkılaştıran Besinler
göbek sıkılaştırıcı yağlar karın sıkılaştırıcı yağlar
Kızlar karın bölgenizdeki fazlalıklardan kurtulmak için spor çok önemli bir etken fakat tek başına yeterli değil...bunun için yediklerinizede dikkat etmeniz gerek...Buyrun size karın sıkılaştıran besinler :tik:

gobek-diyeti1-6080.jpg



* Badem: Bu lezzetli ve çok yönlü çerez, protein ve lif içeriyor. Ayrıca iyi de bir magnezyum kaynağı. Günlük 23 adet badem tüketin!
* Yumurta: En güçlü protein kaynağı... Yumurta vücuttaki hücrelerin yenilenmesini sağlıyor. Kolesterolünüz yüksek değilse, her gün bir yumurta tüketebilirsiniz.
* Soya: Protein, lif ve anti-oksudan bakımından mükemmel bir kaynak olan soya fasulyesi, her gün bir öğün yenmesi gereken besinler arasında...
* Elma: Düşük kalorisi ve lezzetiyle diyet yapanların en yakin dostu haline gelen elma kolay kilo verdiriyor. Seksi bir karın için günde en az bir elma yiyin!
* Çilek: Yüksek lif oranlarıyla dikkat çeken bu meyve, ayni zamanda yüksek bir anti oksudan. Gün içinde bir öğün tüketmenizde fayda var.
* Yeşil Yapraklı Sebzeler: Yeşil yapraklı sebzeler düşük kalorili olmaları nedeniyle mide ve karın bölgenizde farklılık yaratıyor. Günde üç öğün yemeklerinizle ya da tek basına yeşil yapraklı sebze tüketebilirsiniz.
* Yoğurt: Yoğurtta bulunan probiyotik bakteri, sindirim sisteminin sağlıklı bir şekilde çalışmasına yardımcı oluyor. Yemeklerinizin yanında bir ila üç kâse yârim yağlı ya da yağsız yoğurt tüketin!
* Sebze çorbası: Günde iki kez sebze çorbası yerseniz, kilo vermede daha basarılı olursunuz. Her gün çorba için sıkı mideniz olsun!
* Somon: Mega 3 yağ asidi kaynağı olması nedeniyle somon, düz bir karin için büyük önem taşıyor. Yemeklerinizde haftada en az iki-üç kez somona yer verin!
* Quinoa: 'Kaan-Wah' olarak okunan bu tam tahıllı gıdanın yarım bardağında beş gram lif ve 11 gram protein bulunuyor.
Bu gıdadan bulamazsanız kuskus ve esmer pirinçle idare edebilirsiniz.
 
Üst