King'ten yeni ürünler...

*MeleK*

*MeleK*

♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥
Yönetici
King'ten yeni ürünler...
İzo-term, 1953 yılında kurulup, Türkiye'de ilk termos üretimini gerçekleştirmiştir. 1974 yılında anonim şirkete dönüşen İzo-term, 1985 yılından itibaren küçük ev aletlerinin üretimine ve ithalatına başlamış, Alman TÜV/GS ve Avrupa Birliği CE kalite onay belgelerine sahip "King" markasını Türkiye piyasasına tanıtmıştır.

Bugün izo-term, "King" markası ile elektrikli mutfak aletleri, elektrikli ev aletleri ve banyo baskülü adı altında üç ana ürün grubunda faaliyet göstermekte ve mutfak robotundan doğrayıcıya, fritözden basküle, ütüden elektrikli süpürgeye kadar 70'i aşkın ürün çeşidi ile Türkiye'nin dört bir yanındaki evlere hizmet vermektedir. King Pazarlama Müdürü Murat Ayan ile piyasaya çıkan yeni ürünleri hakkında bir söyleşi gerçekleştirdik.

Ürün gruplarınız ve özelliklerinden bahseder misiniz?
Robot/Doğrayıcı, mikser, su ısıtıcısı, çay-kahve makinesi, fırın, tost /grill makinesi, fri-töz, ekmek kızartma makinesi, narenciye/ meyve presi, buharlı ütü, elektrikli süpürge, şarjlı süpürge, saç kurutma makinesi, kişisel bakım ürünleri, baskül, soba, elektrikli şofben, diğer mutfak aletleri ve elektronik ürünler olmak üzere toplam 19 kategoride yaklaşık olarak 150 ürünümüz bulunmaktadır.

Tüketicilerinize ulaşmak için ne gibi reklam ve iletişim faaliyetleri içerisindesiniz?
King tüketicilere ulaşabilmek için onlarla yakın iletişim kurmak gerektiğini bilen bir firmadır. Bu amaçla, yılda 3 televizyon kampanyası ile tüketicilerimize ulaşıyoruz. Ayrıca dergi ve gazete çalışmalarına yıl boyunca devam ediyoruz. Radyo ve TV programlarına ürün sponsorluklarımızla da tüketiciler ile daha sıcak ilişkiler kuruyoruz.

King markası içerisinde herhangi bir yeni ürün grubu çıkarmayı düşünüyor musunuz?
Tüketicilerimizi yakından takip ediyoruz ve onların taleplerini göz önünde bulundurarak ürün gruplarımız hakkında kararlarımızı veriyoruz. Son olarak DVD Player ve Home Theather sistemlerimizle pazarda yerimizi aldık. Bizim için yeni olan bu grupta şu ana kadar çok iyi geri dönüşler aldık ve her geçen gün daha fazla noktada yer alarak daha iyi sonuçlar alacağımızı düşünüyoruz.

Rekabetin yoğun olduğu piyasada rakiplerinizden farklılaşmak için geliştirdiğiniz stratejiler var mı?
King olarak hedef kitlemizi iyi tanıyoruz ve amacımız onların taleplerine rakiplerimize daha göre iyi çözümler sunmaktır. Markamızı farklılaştırmak için ürünlerimizin kalitesine, müşteri memnuniyetine ve müşteri ilişkilerine verdiğimiz önem ile rakiplerimizden farklılaştığımıza inanıyoruz.

King'te son dönemdeki yeniliklerdir? Ne gibi sürprizlerle müşterilerinizin karşısına çıkacaksınız?
Yeni dönemde yaşam kalitesini artırıcı, hayatı kolay ve keyifli hale getirmeye yardımcı olacak yeni ürünlerimizi tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz. "Multicook" adını verdiğimiz çok amaçlı dijital pişiricimiz, tüketicilerimize mutfakta ciddi kolaylıklar sağlayacak.

950 VVatt pişirme gücündeki bu cihaz pilav, güveç ve çorbayı kısa sürede son derece lezzetli bir şekilde pişirmektedir. Pilavı Türk damaklezzetine uygun olarak pişirdiğini de ayrıca belirtmek isterim. Bilgisayarlı zaman ayarı ile sabahtan programlama yapıp, eve geldiğinizde pişirdiğiniz yemeği sıcak olarak bulabileceğiniz bu dijital pişiricinin 13 saate kadar sıcak tutabilme özelliği bulunmaktadır. Yapışmaz iç haznesi ve dokunmatik tuşları da diğer özellikleridir.

Bu dönem 2 yeni elektrikli süpürgemiz piyasada yerini aldı: 2000 VVatt gücündeki Lon

İkinci elektrikli süpürgemizi ise Compacto. 2000 VVatt gücündeki süpürgenin en fazla dikkat çeken özelliği motorlu elektrikli fırçası ile turbo fırçalama özelliği. Motorlu elektrikli fırçası ile üstün emiş gücüne ve verimli temizliğe olanak sağlıyor.

2,5 litrelik toz torbası kapasitesi, toz torbası dolu işaret, termostatlı motor koruması, düşük ses seviyesi ve teleskopik metal boruları ise Compacto'nun diğer öne çıkan özellikleri arasında.
 

Benzer İçerikler

Üst