1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Mahidevran Sultanı hiç böyle cesur görmediniz

    Konu, 'Magazin' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    mahidevran sultan kıyafetleri muhteşem yüzyıl mahidevran kıyafetleri mahidevran sultan, nur fettahoğlu, kırmızı elbisesi, abiye elbisesi, resimleri, haberleri burada arkadaşlar.
    [​IMG]


    "Muhteşem Yüzyıl" dizisinin kadersiz Sultan'ı Mahidevran yani Nur Fettahoğlu, katıldığı bir gecede cesur ve kırmızı elbisesi ile tüm gözleri üzerine toplamış Melek'lerim.


    Önceki akşam Sait Halim Paşa Yalı’sında, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı yararına özel bir gece düzenlendi.

    NUR FETTAHOĞLU İLK KEZ BU KADAR CESUR

    “Muhteşem Yüzyıl” oyuncularının da katıldığı gecede, Hatice Sultan’ın nişan kostümü, Hürrem Sultan’ın turuncu kostümü, Altınbaş’ın hazırladığı üç adet gerdanlık açık artırmaya çıkarıldı. Nişan kostümünü 7 bin 500 TL’ye dizinin yapımcısı Timur Savcı, Hürrem Sultan’ın kostümünü ise 20 bin TL’ye Nadya-ısmail Koçak çifti satın aldı. Gerdanlıklar Nebahat Çehre, Meryem Uzerli ve Nur Fettahoğlu tarafından yeni sahiplerine teslim edildi. Halit Ergenç’in bir şarkıyla renk kattığı gecede Meryem Uzerli de dizide okuduğu ninniyi söyledi.



    Nur Fettahoğlu, geceye ayak bileklerine kadar uzanan kırmızı bir kıyafet tercih etti. Fettahoğlu'nun derin sırt dekoltesi dikkat çekti.

     
  2. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Valla artık gördük sanırsam :D:D
     
  3. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.041
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    oha :D nuru hiç böyle görmemiştim
     
  4. Cennet-ul Meva

    Cennet-ul Meva Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenilen Mesajlar:
    156
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ❀⊱╮ ѦчЄπ
  5. umudun_guncesi

    umudun_guncesi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    maşallahı var güzel bir kadın, aşk-ı memnuda da iyi bir rolü vardı
     
Mahidevran Sultanı hiç böyle cesur görmediniz konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Atamızı hiç böyle görmediniz ..

    Atamızı hiç böyle görmediniz ..

    ATA'MIZI böyle gördünüz mü hiç ?? Atatürk'ün 1935 yılı Şubat ayında Ege vapurunda çekilen fotoğrafı büyüleyici. Atatürk'ün 1935 yılı Şubat ayında Antalya'ya yaptığı gezi sırasında Ege vapurunda çekilen fotoğrafı büyük önderin keyifli günlerinden birini gözler önüne seriyor. Denizler Kitabevi koleksiyonunda yer alan fotoğrafta Atatürk, Ege Vapuru'ndaki yolculuğu sırasında salıncağa...
  2. şirinleri hiç böyle görmediniz

    şirinleri hiç böyle görmediniz

    Şirinleri Hiç Böyle Görmediniz... -------------------------------------------------------------------------------- şirin baba! şirin baba! yok uykucuyu uyandır, yok unutkana hatırlat, yok öfkeciyi sakinleştir, yok obura diyet programi yaz... şirinlik mi bıraktınız insanda be ------------------------------------------------------------ şirin baba şu öfkeliye bişey söyle - noldu şirine -...
  3. Onu hiç böyle görmediniz

    Onu hiç böyle görmediniz

    cemilenin resimleri Valla görmemiştik gerçekten:D çok şanslı bu kadar ses getiren bi dizide oynadığı için çabut ünlendi.. MÜJDAT GEZEN SANAT MERKEZİ TİYATRO BÖLÜMÜ MEZUNU PELİN ERMİŞ ŞİMDİLERDE AŞK-I MEMNU’NUN CEMİLE’Sİ OLARAK EKRANLARDA. Cemile’nin aksine makyaj yapmayı çok sevdiğini, her ne kadar sadelikten yana olsa da renklerle oynamaktan büyük zevk aldığını anlatan...
  4. Hacı Şakiri Hiç Böyle Görmediniz....

    Hacı Şakiri Hiç Böyle Görmediniz....

    hiç aklınıza gelirmidi bi gün sabunun da hacıya gideceği tabiki gelmez ama bakın gitmiş te gelmiş bile ...:piha: . . . . .. .
  5. Meryem Üzerli'yi Hiç Böyle Görmediniz...

    Meryem Üzerli'yi Hiç Böyle Görmediniz...

    Meryem Üzerli Meryem Üzerli Resimleri İşte Muhteşem Yüzyıl'ın Hürrem Sultan'ı Meryem Üzerli'nin hiç görülmemiş ve en değişik halleri....İşte bunlarda bildiğiniz Meryem Üzerli.... Meryem Uzerli, kamera önünde bukalemun misali değişebilen biri olduğunu Vogue Türkiye dergisinin çekiminde kanıtladı.

Sayfayı Paylaş