öbür taraf muhabbetleri

  • Konbuyu başlatan NuRoVSkİ
  • Başlangıç tarihi
NuRoVSkİ

NuRoVSkİ

Yeni Üye
Üye
öbür taraf muhabbetleri
*biraz daha ışık.
aha ışıklar geldi.
amaninnn biraz daha huri.


*neyse günahı öderiz abi...


*-bidakka ya ben öldüysem senin ne isin var lan burda tolga
-salak ayni arabadaydik
-ha ondan bende diy....


*-şişşş kirmizi donlu arkadaşim bakar misin bir saniye.. kazaa burdan 3 mbit vurduruyormuş dogru mu? hayir altyapiyi kuralim şimdiden, gelecek arkadaşlara rahatlik saglariz..
- turksun dimi, şu taraftan..


*.... abduhu ve resuluhu... tuh ya be kelime-i sahadeti bile getiremedik


*çok sicak bi klima falan yok mu burda


*abi iki dakka birine bakip gelcem aşşagidan..kimligimi birakimm abi .. boynuzunu mizragini yiyim.. he de guzel abim benim. kirmizilarda pek yakişmiş..


*-geç bakiim köprüden
-sen benim kim olduğumu biliyo musun?


*- demistim silahla oyun olmaz diye.


*-sonunda !!! bunun için mi bu kadar kastım bea!!!
üzerimde bi hafilik rahatlama hissediom!


*-sevgilim sonunda bütün dertlerimizden, bizi anlamayan o eski kafalılardan kurtulduk. sevgilim tülin....??
-tülin son anda atlamaktan vazgeçti,canım (zebani)


*-mahmut abi... nassı? oldu mu??? patladı mı bomba?


*kadın: "nası görünüyorum kim bilir, beni beğenecekler mi acaba ?"


*- ee en yakın bufe nerde acep? gelirken sigarayı unutmusuz asaada


*-ee huriler, şaraplar nerde? biz onun için geldiydik...


*ölüm ölüm nedir ki gülüm, senin icin yasamayı göze almısım... ulan burası neresi ? kızı etkilicez diye, som agzımızın kurbanı olduk böühüh.
ajda: merhaba ben ajda pekkan, ay cok heyecanliyim, paradise'a mi gonderilecegim simdi!?
tanri: bu da kim?


*ulan icmicektim o son kadeh sarabi.. amma carpti ha..


*zebani:maalesef sizi cehenneme göndermek zorundayız hanfendi.
polyanna:ay ne güzel zaten kırmızı bana hep çok yakışmıştır lay lay lom.


*- ben o yılanı hipnotize ederdim ama o fare karıştırdı aklını biliyorum ben ..


*-bilseyim eğer...bilseydim...herşeyimi verirdim..hiçbir şeye sahip olmazdım


*- aha kanatlarım var.. yaşasın.. artık melek mi oldum ?
- hayır dünyadaki mallıklarından ötürü kaz yaptık seni..


*.- internete girmem lazim. maillerime bakicam.
- bak su kirmizili amcayi izle o sana yolu gosterecek.
- pekiy...


*- dedim ben mavi tel diye! dinleyen yok ...na koyim.


*-ben zaten ateist taklidi yapıyodum.


*merhaba efenim benim cennetten arsam vardı hurilere nazır...
 

Benzer İçerikler

almira
Cevaplar
1
Görüntüleme
613
ms_enemy
ms_enemy
elmalı kurabiye
Cevaplar
5
Görüntüleme
714
elmalı kurabiye
elmalı kurabiye
M
Cevaplar
3
Görüntüleme
563
NuRoVSkİ
NuRoVSkİ
ocean
Cevaplar
3
Görüntüleme
555
mislinay
mislinay
Üst