gebe
  1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Panpiş pozlarına tantuş cevabı

    Konu, 'Magazin' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    tantuş ne demek tantuş panpiş, panpişlerim, twitter, pozu, hilal cebeci, tantuş, sarp apak, resimleri,haberleri ve dahası burada arkadaşlar

    Twitter'da en çok tıklanan ve olay olan Hilal Cebeci'nin panpişlerine karşı verdiği pozlara, Sarp Apak'tan tantuş pozu geldi Melek'lerim:)

    [​IMG]


    Hilal Cebeci’nin panpiş pozlarını şahan Gökbakar ve Yavuz Seçkin’den sonra Sarp Apak da ti’ye aldı.

    Twitter sayfasına üstü çıplak bir fotoğrafını yükleyen oyuncu, altına şu notu düştü: “Sıcak bir set gecesinden selamlar tantuşlar. Zalimin zulmü, Hilal’in panpişleri varsa, benim de tantuşlarım var.”

     
    ASİMELEK ve büşra.shid bunu beğendi.
  2. büşra.shid

    büşra.shid Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    952
    Beğenilen Mesajlar:
    175
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the clouds :)
    bu kadının hiç zoruna gitmez mi ya makara oldu millete :haha: ellerine sağlık hepsinin daha devamı gelir bence bunların :D paylaşım içinde teşkürler :)
     
  3. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Panpişlerim işte geldim:D Sıcak bir yaz sabahı, bilgisayar başında sizler için terliyorum hahaha
     
  4. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    :hhh: panpişimm rüyammm ben de geldimm ayy çok sıcak dur bi fotomu atamm da görünnn :eek:rkide: pantişlerimm tıklayınn beniii :hhh:

    ama ben bi açıklaması izlemiştim bundan gayet rahatmış hiç rahatsızlık duymamış normal bişey diyo nasıl herkes resim yüklüyorsa bende sevenlerimle resimlerimi paylaştımm diyo :hhh:
     
  5. büşra.shid

    büşra.shid Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    952
    Beğenilen Mesajlar:
    175
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the clouds :)
    ayy Allah napmasın o deli karıyı bende izledim televizyonda cins cins konuşyo,yanımda olsa patlatırım bi tane suratına hahaha
     
  6. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    hahah sarp yaa :D
     
  7. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Merhaba panpişlerim, biliyorum özlediniz beni bende sizi çok özledim ve geldim:A

    Şimdi siz panpişlerim için çektiğim son resmi göstereceğim. Sıkı durun geliyor:A

    İşte panpişler:A

    [​IMG]
     
    HaYaL bunu beğendi.
  8. kişikil

    kişikil Forum Okuru

Panpiş pozlarına tantuş cevabı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Sarp Apak Tantuş Pozu var mı

    Sarp Apak Tantuş Pozu var mı

    Yahu bu panpiş olayından sonra sarp apakta katılmış bu duruma tantuş diye bi poz vermiş var mı bu poz arkadaşlarım
  2. Panpiş Acun'a Küstü

    Panpiş Acun'a Küstü

    hilal cebeci acun ılıcalı haberleri projeleri resimleri hakkında bilgi için yazımıza buyrun arkadaşlar. Hilal Cebeci Panpiş ve Twitterdaki konuşmları http://www.meleklermekani.com/magazin/193146-hilal-cebecinin-sok-eden-twiter-konusmalari.htmlyayınladğı fotorafları ile ününe ün katmıştı melekler :) Bu hilal Cebecinin haberleri bitmez valla bitmez :D:D kadın gündemde kalmak içinmidir nedir...
  3. Panpiş Hilal'in En Beğendiği Erkekler Listesi

    Panpiş Hilal'in En Beğendiği Erkekler Listesi

    hilal cebeci hilal cebeci twitter hilal cebeci panpiş beğendiği erkekler 2011 ile ilgili bilgiler burada melekler. Tam unutulduğu sırada twitterda paylaştığı resimler ile magazin dünyasına bomba gibi düşen Hilal Cebeci panpiş lafıyla literatüre yeni bir kelime daha kazandırdı melekler, biliyorsunuz :D:D Hatta panpiş lafına şarkı bile yapan Hilal Cebeci'ye komedyen Hayrettin tarafından klip de...

Sayfayı Paylaş