Rüyada tren görmek trene binmek ne demektir anlamı nedir ?

melek97

Yeni Üye
Üye
Rüyada tren görmek trene binmek ne demektir anlamı nedir ?

Rüyada tren görmek trene binmek ne demektir anlamı nedir ?

merhaba. ben dün sabaha karşı bi rüya gördüm. doğrusu bu rüya beni çok etkiledi yorumlaya bilirmisiniz? rüyamda benden küçük kız kardeşım arkadaşı ile birlikte bana bir yere gitmemi teklif ediyordu. bunun için trene binmem gerekiyordu. ancak bən biraz naz yapıyordum çünki hoşlandığım çocukta aynı yere gidecekti.

Neyse treni beklemek için tren istasyonuna gittim. tamda hoşlandığım çocuğun yanına oturdum. bu arada eski sınıf arkadaşlarımdan çok sevdiyim bir arkadaşımı gprdüm. o da erkek. ellerini tuttum ve nasılsın iyimisin. ben seni çok özledim fakat telefonum çalındığı için numaranı filan bulamadım dedim. bu arada üniversitede sınıf arkadaşlarımdan başka bir çocuk şakayla utanmıyormusun erkeklerle konuşmaya dedi ve bende ona bu çocuk benim en iyi arkadaşlarımdan biri, kardeşim gibidir dedim ve hoşlandığım çocuğun yanında salıncaklı oturacağa oturdum.
ruyada-tren-gormek-ne-anlama-gelir-trene-binmek-neye-isarettir-9542.jpg


en iyi arkadaşım olan çocuk şimdi nasılsın peki diy sordu bende unutmam gereken hatıraların hepsini unutdum artık iyiyim dedim ama bu dediime ben bile inanmadım öyle ki gülümsemeye çalışsamda gözümden yaş akmaya başladı yinede gülmeye çalışıyodum. sanırım sağ gözümden süzüldü yaş çünki hoşlandığım çocuğa yakın olan gözümden yaş akıyordu. bu arada başımı çevirdiyimde o çocuğun bana baktığını gördüm. bir anlık sanki zaman durmuş gibiydi. hiç kimse konuşmuyordu yalnız oturduğum salıncaklı oturucağın sesi geliyordu. birden beni öpmek isteti hoşlandığım çocuk ama ben başımı çevirdim yapma dedim ve ağlayarak kaçtım. bir yere çıktım. 4 odalı bir yere bir odada annem diğerinde en küçük kardeşim ve sonuncudada babam uyuyodu.

hiçkimse olmayan bi odaya girdim kardesim geldi ve uyuduğumu düşündü ve öyle söyledi. bir kaç dakikadan sonra artık beni unutduklarını düşünüp aşağı indim. trene giden kapıyı açtığımda hoşlandığım çocuğu gördüm. kaçmak istetim kolumdan tutdu neden böylesin dedi bende aptal bir az dizi izle romantik komedi olanından o zaman anlaesın dedim ama bunu içim acısada gülerek söyledim ve yine kaçdım ama o peşimden geldi ve yine kolumdan tutdu ve zorla sarıldı bana ve bende ona sarıldım elini tutdum sonra kız kardesim geldi ve tren bekliyo parise gidicez dedi bende üst kata çıkıp elbiselerimi topladım.

Bu arada tren boş bir şekilde hazır bekliyodu. ve hoslandığım çocuk benim sınıf arkadaşım 6 yıldı hoşlandığım birisi lakin son bir yıldı üniversiteye girdiyimden bu güne onu görmedim.. ;(
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Selamlar hayatım öncelikle tüm hikayede mevzu bahis olan rüyada tren görmenin bilinen anlamlarını yazarak girizgah yapmak istiyorum. Öncelikle Gaybı ancak ve ancak Allah'ın bildiğini söylememiz gerekiyor.

Rüyada tren gören bir kişinin kısa süre içinde bir müjdeli haber alacağı zenginlik ve mutluluğa kavuşacağı anlamı çıkmaktadır. Eğer yakın zamanlarda niyetiniz var ise mal ve mülk edineceğinize işaret eder rüyada tren görmeniz.

Rüyada arkadaşını gören kişi ticaret hayatına girer ise başarılı olacağı anlamını taşımaktadır. Allah hayırlara vesile kılsın inşAllah bitanem.
 
Üst