?

Sevgiliniz yada esinizin Geçmişiyle İlgili Kötü Birşey Öğrenseniz Ne Yaparsınız?

  1. Geçmişte olan geçmişte kalır.Benim için bir şey değişmez.

    80,0%
  2. Affederim ama bundan sonra daha çok şey beklerim.

    13,3%
  3. Artık ona eskisi gibi bakamam. Her şey içime atarım.

    6,7%
  4. Ona eskisi gibi bakamam.Her fırsatta yüzüne vururum

    oy sayısı 0
    0,0%
  5. Ayrılırım, ayrılacağım için de vicdan azabı çekmem

    oy sayısı 0
    0,0%
  1. TaMaRa

    TaMaRa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    360
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen

    Konu, 'Anket : 100 kişiye sorduk' kısmında TaMaRa tarafından paylaşıldı.

    geçmişle ilgili güzel sözler geçmişle ilgili sözler özlü geçmiş ile anlamlı Ben belki affederdim fakat aslada unutmazadim sanirim


     
  2. esena

    esena Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.498
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    TRABZON
    Ce: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen
    geçmite olan geçmişte kalır geçmise mazi derler
     
  3. Bilge Gökçen

    Bilge Gökçen Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    11.882
    Beğenilen Mesajlar:
    117
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen
    Adı üstünde geçmiş gitmiş... Ben benden sonrasına bakarım :)
     
  4. zeyna

    zeyna Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmir
    Ce: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen

    gecmişinde yasadıgı seyler sadece onu baglar beni ilgilendirmez

    < Konu Resmi..>
     
  5. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen
    geçmişde olan beni bağlamaz ben bu gününe bakarım benden öncesi beni enterese etmiyor :D
     
  6. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    31.467
    Beğenilen Mesajlar:
    2.303
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen

    önemli olan o hatasını anlayıp geçmişte bırakması herşeyi ...bei geçmiş bağlamaz önemli olan benden sonraki hayatındaki yaptıkları
     
  7. busra

    busra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen

    ğeçmişte yaşadığı beni ilğilendirmes ben şimdiye bakarım
     
  8. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.922
    Beğenilen Mesajlar:
    149
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen

    geçmişe takılırsan orada kalırsıın...ben herşeyiyle kabul ederiim..
     
  9. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    geçmemiş

    hepinizde yalancısınız hiç kimsenin gecmisi mazide kalmıyo ben bugune bakarim diyen sizler eninde sonunda o gecmişi bi tokat gıbı carpıosunuz suratına
     
  10. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    benden öncesi beni hıcbır sekılde ılgılendırmıyor. sewgılıme her konuda guvenıyorum ama! katıl hırsız ve bır cocugu olmadıgı sürece ...
     
  11. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.041
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    affederim kıyamam ona benleyken normalse eksiği yoksa geçmiş geçmişte kalır :)
     
  12. fotoğrafçı_esra

    fotoğrafçı_esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Manisa
    geçmiş geçmişte kalır belki ama affedip affetmicem karşımdki insana olan güvenime bağlıdır... ona gerçektn güveniyorsam, inanıyorsam, bi şüphem yoksa bende herşeyi geçmişte bırakıp affederim. tabi içimde hep saklarım. ama bunu belli edip huzur bozmam..
     
  13. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    ayrılırım temiz insan temiz kalpli olur pis değil qeleceğede bakamam
     
  14. gulden.mg

    gulden.mg Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Ekim 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tekirdağ
    geçmişinde yaşayan insanlar geleceğini göremez
     
  15. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    ben af ederimde kesin daha farkli davranirim farkli seyler beklerim
     
Sevdiginizin Geçmişiyle İlgili Kötü Bişey Öğrensen konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Öğrendim

    Öğrendim

    Hayatın bana birşeyler öğrettiğini ve bunları yazmam gerektiğini öğrendim. Mesela; İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim. Yapabileceğin tek şey sevilebilecek biri olmak.Gerisi onlara kalmış… İnsanları ne kadar düşünürsen düşün, Onların seni o kadar düşünmediklerini öğrendim. Ve insanlar seni ne kadar severse sevsin günü geldiklerinde isminden bile nefret edebildiklerini...
  2. Sözleşmeli öğretmenlere askerlikle ilgili kötü haber

    Sözleşmeli öğretmenlere askerlikle ilgili kötü haber

    Sözleşmeli öğretmenlenin çilesi bitmiyor. Askerlikle ilgili teklif Savunma Bakanlığı'ndan geri döndü. Sözleşmeli öğretmenlerin askerlik durumu ile ilgili önemli gelişme. Milli Eğitim Bakanlığı'nın, sözleşmeli öğretmenlerin askerliklerini, kadrolu öğretmenler gibi asker öğretmen olarak yapmaları ile ilgili Milli Savunma Bakanlığı'na yaptığı teklif, Milli Savunma Bakanlığı tarafından...
  3. seni sevdigimi

    seni sevdigimi

    Ah bir söyliye bilsem sana Seni ne çok sevdiğimi Uzanıp tutabilsem ellerini Yüreğim yüreğine kavuşsa Benden çok uzaklardasın sevdiğim Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim O zaman bu yürek dayanırmı Bu kadar büyük sevgiyi taşırmı İçimden bir...
  4. Sevdigim..

    Sevdigim..

    Sevdigim.. Sevgilim bil ki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu şehrin ne de yıldızlı aksamları!... özlemin bir nehir olmuş yarar girer içimde ki dağları!... Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüz olurdum.... Sen hala sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın... Biliyordum seni seviyorum derken yeni bir alfabe keşfettiğimi kimsenin okuma yazma bilmediği bir...

Sayfayı Paylaş