maşallah 🙂
dün gece kayınvalidemle konuştum erkekse 3bucuk aylıkken kımıldamaya başlıyo diyorda bende bi soruyum dedim..
bende gece çok uyanıyorum birde uyandıgımda yan tarafladım ağrıyo oluyo,,bir kasık ağrım oluyo benim ya 😕
tıbben hıssetmen mümkün degıl ama bazen rahım büyümesinden ileri gelen agrı ve kasılmaları bebek hareketlerı sanabiliyoruz aslında bu gerçek değil🙂tıb dilimi konuşturdum hemen🙂 ilk aylarda agrıların oluyor 3 aydan sonra onlarda kalmıyor kafa sende kusuyormusun tes gibi
ben de elevit içiyorum içinde kahvaltıdan sonra yazıyordu ben de öyle içiyorum 3. ayın bitmesine bişi kalmadı geçer inşallah hamileliğin güzel kısmına geçelim artık. Benim ne çok ağır ne de çok hafif geçiyor görcez bakalım eyimiz olacak🙂 Bana da çok uyuyorum diye oğlun olcak diyorlarcanım seni merakta bırakmak istemezdim özür diliyorum ama bazı nedenler vardı gerçi hala var ama neyse 🙁
inşallah bir kaç güne düzelir canım,ben daha iyiyim bu aralar..başka hamileleri görünce ben sanki çok daha hafifi atlatmışım gibi geliyo böyle olunca erkek oluyormuş bakalım görcez artıkın 🙂
doktor bana son gittiğimde elevit vermişti canım..başka birşeye gerek yok dedi..ama oda çok mide bulandırıyo bende gece yatmadan önc içiyorum...
kızlar dün gezmeye gıttım aksam o kdar cok yedım ki anlatamm resmen karnım şişti herken bna bakıyor aman sen ye dıyor dedm yemek mesele degıl kılo almamam gerek ama oyle gusel yapmış ki kendımı alamadım tabak tabak yedim oğlum obur olacak
ben de elevit içiyorum içinde kahvaltıdan sonra yazıyordu ben de öyle içiyorum 3. ayın bitmesine bişi kalmadı geçer inşallah hamileliğin güzel kısmına geçelim artık. Benim ne çok ağır ne de çok hafif geçiyor görcez bakalım eyimiz olacak🙂 Bana da çok uyuyorum diye oğlun olcak diyorlar
- - - Updated - - -
ay benim de iştahım açılsa negüzel olur kelebek ya yemek lafı duyunca bile içim dönüyo
benim mide bulanım çok fazla oldu her kokudan midem bulandı ama kusmama çok fazla olmadı..doktorun verdiği bulantıyı önleyici hapmı etkili oldu bilmiyorum..genelde meyve yediğimde filan kustum hep ama şimdi hiç kusmam yok kokularda düzeliyor artık yavaş yavaşş....
senin olmuşmuydu kusman çok kelebek
ben de elevit içiyorum içinde kahvaltıdan sonra yazıyordu ben de öyle içiyorum 3. ayın bitmesine bişi kalmadı geçer inşallah hamileliğin güzel kısmına geçelim artık. Benim ne çok ağır ne de çok hafif geçiyor görcez bakalım eyimiz olacak🙂 Bana da çok uyuyorum diye oğlun olcak diyorlar
- - - Updated - - -
ay benim de iştahım açılsa negüzel olur kelebek ya yemek lafı duyunca bile içim dönüyo
kafa sen doktora ne zaman gıttın kac haftalktın bn bı yorum yapıyım
tes sende soyle kac haftalıksın ve kac haftalkken gıttın doktora tahmnde bulunayım
kafa sen doktora ne zaman gıttın kac haftalktın bn bı yorum yapıyım
tes sende soyle kac haftalıksın ve kac haftalkken gıttın doktora tahmnde bulunayım
tess bak senin kusman elevitten kaynaklı olabilir çünkü o çok mide bulantısı yapıyo mesela gece içip yatıyorum uyanınca midem çok fena bulanıyo hemen uykuya devam etmeye calışıyorum 🙂
vücudunda değişiklik varmı peki canım 🙂 benim göbeğim çıktı 🙂 ama ben kendimi bildiğim için görüyorum 🙂
cinsiyet konusunda her kafadan bir ses çıkıyor ya 🙂 çok uyuyunca erkekmi oluyormuş 😀
doktor bir dahaki randevuda belki gözükür demişti eşim şiddetle o günü bekliyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?