bn hayatmda kusdugumu bılmem kafa oyle bı yetenegım yok ılgınc ama yok 🙂 kokulara karsı hassasım normaldede yemek yaparm yıyemem cunku yaptıgım zaman doyarım hamılelktete boyle oldu ama boyle gezmeklerde gusel hamur ıslerını kacırmıyorum affetmıyorum vla🙂kafa artk yavas yavas 3 aydan sonra hıc bırsey kalmayacak cok rahat olacaksınz ınsallh
uykunla alakası yok oglanın🙂bnada kızın olcak dedıler yatagıma ılk kız cocugu oturdu dıye ama oglum olucak batıl ınanc bunlar.her bunyede gebelk farklılık gosterebılıyor tes saglıklı olsunlar bak bnde ılk baslarda kız ıstıyor gıbıydım ama oglum oldugunu duyunca sankı ayrı bı gurur verdı sunnetı askerlıgı dugunu ne bılım erkek annesı olmak ta cok gusl mukemmel bnce ayırt edılemez saglıklı olsunlar oncelkle belkı kız olur bakarsn bnm kız dogdu ıcıme sana 🙂
tes yakında homidi gırtlak yıyeceksın uzulme🙂kılo alacagız falan yıyemıyorum dıye uzulme kuzum boş yere 3 aydan sonra oda kalmaz
Ben de netten baktım biraz genelde 3. ayda söylenen pek tutmuyormuş gerçi kelebek te 3. ayda öğredi bakalım ne diyecek doktor meraktayım bende 26 sında gidicem ben dokta canım senin ransdevun ne zaman
bende 26sında gidicem tesss 🙂 bakalım ne haberlerle gelicez 🙂
bu arada benim iştahım açıldı akşamları makarna yapıp yiyorum habire 😕
afiyet olsun yarasın size. Hiç bişi yemek canım istemiyo inşallah düzelir kilo aldın mı sen canım? doktor 3 ayın sonun 1,5 kilo almış ol demişti ama alamadım göbüşümde hiç çıkmadı hala dümdüz
5 ocakta gittim doktora en son canım o zaman 10+2ydim şimdi 11+5im 🙂
bugün 11+1 iz canım biz. Doktora en son gittiğimizde 8+5 ti sanırım.
kızlar sormamın nedenı bn doktora gıttıgmde 10 haftalık falandım bebegın ultrasonda kolunu kaldırdıgını gorduk erkek cocukları cabuk gelısır heraket edermış gelişimi hızlı olurmuş doktor bu yuzden net bı sekılde bna 11 haftalıkkn erkek dedı lakın bnm doktorun avantajı ozel klınık olması ultrasonlarn cok gusel olmasından kaynaklı bırazda
benimki kımıldamamıştı hatta sonrasında burda size sormuştum neden kımıldamadı acaba bi problemmi var diye hayırlısı olsun inşallah ya
kafa bnmde belım kalınlastı+utanarak söyluyorum gecen eşim bile dedi noldu senn bu göğüslrine dıye zaten iriydi iyice rahatsz edıcı boyutta oldu cok rahatsızım bu durumdan cok
her bebek gelısım konusunda tabıkı aynı tepkıyı gostermez bnm nednse erkenden hareket etmıstı yaramaz cocuk🙂kime cekecek bılmıyorum🙂
kafa tatlm sen iş yernde sendıkaya üyemisin bize şimdi yasal olarak sendıkalasma olanagı cıktı ıdarede desteklıyor bn emın olamadım uye olmalımıyım dıye eşimde sendıka baskanlıgı yaptı suanda yardımcılıgını yapıyor tekrar bakanlk ıcın cagırıyorlar ama bız ıstemıyoruz cok yogun tempoda calısıyor o zaman sendıkann onemını bılıyorum ama emın olamadım aklıma geldı sna sorım dedım
canım ilk doktora gittiğimde 48 kiloydum gecen gittiğimde 50 kiloydum..dün annemde ölçüldüm 50.5 😀
hayret verici şekilde kilo aldım ben bile inanamıyorum 🙂
dediğim gibi benim göbeğim belli oluyo ama dışarıdan bakan anlamaz daha eşimle ben farkediyoruz 🙂 belim acayip kalınlaştı eskiden elimle kavrayabiliyodum şimdi kavramak ne mümkün aynaya bakınca acayip kalın gözüküyor..
zaten ilk önce belim kalınlaştı sonra göbeğim azcık büyüdü 🙂 göğüsleri zaten hiç sorma aldı başını gidiyo
kafa bnmde belım kalınlastı+utanarak söyluyorum gecen eşim bile dedi noldu senn bu göğüslrine dıye zaten iriydi iyice rahatsz edıcı boyutta oldu cok rahatsızım bu durumdan cok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?