benim bir oğlum olacakmışşşş 🙂 %90 dedi doktorumuz 🙂
aaaa şaşırdım kafa hep kz hissediyordum ben senden cidden şaşırdım nedense %90 bile deyince insanın kafası karışıyo ya. Hayırlı olsun canım oğluşun aa yinede sen hemen alışverişe başlama🙂 Benimde oğlum oluyo galiba erkeğe benziyor diyelim dedi doktor ama yüzde vermedi zaten sonra da cinsiyetinden emin olamıyorum dedi bben onu bişi demedi sayıyorum😛
kafaa ıanmıyorumm bır prens daha katılıyor topiğimizeeeee tanrımmmmmmm cok sevndım mutlu oldum saglıkla dogsunlar ınsallhh daha erken alısvers ıcın ama ynede arada cıcı seyler bulunca almakta fayda var🙂
tess sennde gıdısat erkekmıymıss aaa bn sna sasırsım sankı kızın olcak gıbı gelıyordu bna beee tutturamadım mı ki🙂 kızlar saglıkla olsunlarr ogluslarmızzz
kafaa ıanmıyorumm bır prens daha katılıyor topiğimizeeeee tanrımmmmmmm cok sevndım mutlu oldum saglıkla dogsunlar ınsallhh daha erken alısvers ıcın ama ynede arada cıcı seyler bulunca almakta fayda var🙂
tess sennde gıdısat erkekmıymıss aaa bn sna sasırsım sankı kızın olcak gıbı gelıyordu bna beee tutturamadım mı ki🙂 kızlar saglıkla olsunlarr ogluslarmızzz
canım %90 erkek senin bebeğin haberin olsun geriye &10luk bir pay kalıyor ama değişmez bence seninki dedi 😀
yani benim çok kesin artık 🙂
ben alışverişe başladım bilezıbın takımı filan aldım çok fazla bişey almadım..ilk gün şok oldum 😀
bana zaten herkes erkek demişti hiç kimse kız dememişti 😀 ama ben kız heral de diyordum
demekki neymiş bende 6.his filan yokmuş
hayırlısı ya ilk gün dediğim gibi böyle şok olur gibi oldum ama şimdi alıştım oğluşum oğluşum diye seviyorum göbeğimi..
sağlıklı sıhhatli olsunda başka birşey istemiyorum 🙂
benimde yaramaz durdugu yerde durmayan bir oğlum olucak işteee 🙂
canım senin kız olma ihtimalin yüksek bana kalırsa çünkü kızda çok kusuyormuş gebeler...
ben fazla değişmedim sadece göbeğim çıktı..birde göğüs uçları kararırsa erkek olurmuş benimkide çok karardı...
aslında bendeki bütün belirtiler erkekmiş şimdi yeni yeni anlıyorum
evet canım prensim geliyorrr 🙂 teşekür ediyorum 🙂 ilk günü atlattıktan sonra bende çok sevindim gerçekten sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsun 🙂
ufak tefek birşeyler aldım nefsimi körledim çok şükür
kanki olur artıkın bizimkiler 🙂
yalnız bu sene o kadara çok erkek duydumki erkek senesi heralde oğluşuma evlendircek kız bulamıcam
🙂🙂 Ben hala cinsiyeti belli olmadı diye düşünüyorum🙂 Ama bir yandan da oğluşum diye sevdim yanlızken gizli gizli🙂 Özellikle annemden sır gibi saklıyorum😛😛 Sağlıklı gelişiyor gelişimi çok iyi değince doktor nasıl mutlu oldum anlatamam ya bir de 3 gündür kusmuyorum daha da mutluyum🙂
evet canım prensim geliyorrr 🙂 teşekür ediyorum 🙂 ilk günü atlattıktan sonra bende çok sevindim gerçekten sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsun 🙂
ufak tefek birşeyler aldım nefsimi körledim çok şükür
kanki olur artıkın bizimkiler 🙂
yalnız bu sene o kadara çok erkek duydumki erkek senesi heralde oğluşuma evlendircek kız bulamıcam
iyi yapmışssn güle güle kullansın minik bebişin🙂evt kafacm kanka olsunlar bızler kavusmadık gormedık onlar grsur belkı heeee🙂🙂
bncede kesnleşsn öyle söyle tes ayy bn oglusum dıe sevıom smdıden sünnetını bıle dusunuyom o derece ileri düşünüom hayaller kuruom kusmalarn gecmesne sevndımm hadı şükür
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?