1. kar_tanesi

    kar_tanesi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.607
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KaYSeRi

    Türk Ve Amerikan Ağzıyla Konuşmalar

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında kar_tanesi tarafından paylaşıldı.

    Amerikan: hey dostum burda bir problem mi var ? Turk: noluyo lan burda ?

    Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
    Turk: sülo gel lan buraya mis gibi menemen yaptık...

    Amerikan: nasıl gidiyor mike?
    Turk: nörüyon la?


    Amerikan: korkarım seni öldüreceğim! Turk: son duanı et ulan ...

    Amerikan: oov dostum hic cool olmamissin.
    Turk: bu ne hâl lan

    Amerikan: hey steve, neden kendine bir içki koymuyosun?
    Turk: la süleyman, kap iki bira gel bakim hemen!

    Amerikan: lanet olsun sana christine!
    Turk: Allah cezanı versin nurcan!

    Amerikan: Tanrı aşkına brad kes sesini artık!
    Turk: Allahım sabır ver, sus lan yeter!

    Amerikan: aman tanrım şimdi ne yapıcaz?!?
    Turk: ayvayı yedik.

    Amerikan: help me please...
    Turk: hadi abi tut bi ucundanda itelim şu arabayı!!!

    Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik sürprizlerle doludur...
    Turk: valla oğlum bir söz var hani, kaderde varsa üzülmek neye yarar süzülmek...

    Amerikan 1: dante'nin bu kitabını okudun mu micheal?
    Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi değeri olan bir çalışma

    Turk 1: abi da vinci sifresini okudum süper!
    Turk 2: lan bırak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!

    Amerikan::FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
    Turk: polisim ben! nerdeydin lan dün ?

    Amerikan:: gidebilirsiniz arkadaşlar.
    Turk: toz olun!!


     
  2. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.944
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    :D:D:D bende bunun gibi, hatta aynisi galiba :S:S:S
    bi konu acmistim, gercekten cok komik :D:D:D

    tskler paylasim icin..
     
Türk Ve Amerikan Ağzıyla Konuşmalar konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. TÜrk Ve Amerİkan Sİnemasindan SeÇmeler...

    TÜrk Ve Amerİkan Sİnemasindan SeÇmeler...

    TÜRK SİNEMASINDAN SEÇMELER... -Guzel oldugunuz kadar kustahsiniz da. -Annecigim, ben bu amcayi cok sevdim. Ona baba diyebilirmiyim? -Bana annemi tekrar anlatir misin babacigim? Senin annen bir melekti yavrum. -Neden agliyorsun annecigim? Hayir yavrum aglamiyorum. Gozume toz kacti. -Benim de senin yaslarinda bir oglum vardi evladim. -Seni sevmiyorum, seninle oyun oynadim, bunu anlamadin mi...
  2. Amerikan ve Türk Ağızları

    Amerikan ve Türk Ağızları

    Amerikan: hey dostum burda bir problem mi var ? Turk: noluyo lan burda ? Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum... Turk: sülo gel lan buraya mis gibi menemen yaptık... Amerikan: nasıl gidiyor mike? Turk: nörüyon la? Amerikan: korkarım seni öldüreceğim! Turk: salavat getir ulan ... Amerikan: oov dostum hic cool olmamissin. Turk: bu ne hâl lan Amerikan: hey steve, neden kendine...
  3. Amerikan Bulldog ve Özellikleri

    Amerikan Bulldog ve Özellikleri

    bulldog özellikleri american bulldog özellikleri amerikan amerikan american Amerikan Bulldog Familya: Mastiff, bulldog Diğer Adları: American Bulldog, Old Country Bulldog, Amerikan Buldog Rengi: Kahve, Bej, Beyaz tonları, Benekli, Lekeli Çıkış Yeri: Amerika Çıkış Tarihi: Tam olarak bilinmiyor Orjinal İşlevi: Bekçi, av, koruma Günümüzdeki İşlevi: Avcılık, koruma, trekking, arkadaş...
  4. Türk Ve Amerikan Ağzıyla Konusmalar

    Türk Ve Amerikan Ağzıyla Konusmalar

    Amerikan: hey dostum burda bir problem mi var ? Turk: noluyo lan burda ? Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum... Turk: sülo gel lan buraya mis gibi menemen yaptık... Amerikan: nasıl gidiyor mike? Turk: nörüyon la? Amerikan: korkarım seni öldüreceğim! Turk: son duanı et ulan ... Amerikan: oov dostum hic cool olmamissin. Turk: bu ne hâl lan Amerikan: hey steve, neden kendine bir içki...

Sayfayı Paylaş