1. İzmirella

    İzmirella Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.370
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0

    yaaa olamazz böle bişiiiiiiii

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında İzmirella tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]




     
  2. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: yaaa olamazz böle bişiiiiiiii
    olmus valla...paylasım için saol..bıde bböööğğğggkkk
     
yaaa olamazz böle bişiiiiiiii konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. GÜlÜmseyİn Yaa....

    GÜlÜmseyİn Yaa....

    SOMURTMAK İÇİN 43 KAS GEREKLİYKEN GÜLMEK İÇİN SADECE 17 KAS GEREKLİ OLDUĞUNU BİLİYORMUYDUNUZ? İSTERSENİZ BERABER DENEYELİM. BUYRUN.... Internet'i Türkler Bulsaydi? Herseyi kendimize uydurmayi biliyoruz. Interneti ilk olarak biz bulsaydik nasil olurdu? Bilgisayar açilis mesajlari: - Ad Soyad girin - Sifrenizi girin - Ikametgah girin - Nüfus sureti girin - Annenizin genç kizlik soyadini...
  2. Tatlilar yaaa :)

    Tatlilar yaaa :)

    Cok tatlilar demi yaaaa???? Ben cok seviyorum yaslilari:)

Sayfayı Paylaş