A
bu şekilde çocuk sahibi olmuş bir çiftiz. eşime beraber karar verdik . menepoza girmiş ve bütün yolları denemiştik. şu an çok mutluyuz. benim kanım ile beslediğim 9 ay karnımda taşıyıp 2,5 yaşına kadar emzirdiğim şu an 7 yaşına gelmiş pırıl pırıl sevgi ile özenle büyüttüğümüz ikiz çocuk sahibiyiz.evlat edinmek ile alakası yok .o da çok ulvi bir şey .fakat içinizde büyümesi kesinlikle mukayese edilmez. dini yönden yorum getirecekler zahmet etmesin. bu bizim ile yaratan arasında. o bizi yargılar hükmünü verir. ilerde evliliklernde kan bağına bağlı rastlantı ihtimalini düşünürseniz. türkiyede teyze kızı ,amca oğlu ile evlenenlerin yanında bir milyonda bir .çaresi olmayanlara tavsiye ederim. çocuk sahibi olmak hayatımıza anlam getirdi. olmasaydı beni çok seven ve severek evlendiğim kocam ile geçen 7 senede ne hale gelebilirdik bilemiyorum. kimse bilmek zorunda değil. isterseniz bir kaç günlük tatil içinde bile başarabilirsiniz.
Arkadaşım zina için illa ki cinsel ilişkiye girmek gerekmiyor..Bana laf yetiştirip haklı görünme çabasına gireceğinize az okuyup araştırın..Evet akıl var mantık dar ..Bunlar derin ve tek cümleyle anlatılmayacak konular..Bu uygulama Türkiye’de kanuni olarak mümkün değil.Niye acaba diye sordunuzmu ? Türkiye'nin yüzde 99,2'si Müslüman olduğu için olabilir mi ? Ülkemizde olayın hukukî ve dinî boyutu var. Yardımcı üreme teknikleriyle çocuk sahibi olmada uyulması gereken tıbbi, etik ve dini kurallar hakkındaki bilgiler hakkında zayıfsınız.Nesli muhafaza prensibine de aykırı bir durumdur.Burada zina fiili yok. Yok, ama zina fiiliyle meydana gelen çocuktan daha büyük problemler ortaya çıkarıyor bu.İslamın nesli muhafaza prensibine külliyen aykırı. Embriyoyu taşıyor; ama rahminde gen alışverişi var. Baskınlık her ne kadar yumurtanın sahibinde gibi görünse de karışma var. Sütkardeşliğinde de öyle. Bilim tespit etmiş durumda. Sütle dahi bir miktar genetik transfer var...İslam dininde nesep bellidir. Nesep nakledilmiyor.Biz bir müslüman olarak burda sadece müslüman kardeşlerimizi uyarıyoruz.Bu kuralları biz koymuyoruz ..Sizin yorumunuz inancınız kararlarınız seçimleriniz sizi bağlar ve saygı duyarız lakin müslümansanız eğer yaptığınız yorumlada aldığınız vebal sorumluluğunu unutmayın..İslam dininin yaptırımlarını,hükümlerini sorgulamak hiç kimsenin haddine değildir bunu da böyle bilin !
bu şekilde çocuk sahibi olmuş bir çiftiz. eşime beraber karar verdik . menepoza girmiş ve bütün yolları denemiştik. şu an çok mutluyuz. benim kanım ile beslediğim 9 ay karnımda taşıyıp 2,5 yaşına kadar emzirdiğim şu an 7 yaşına gelmiş pırıl pırıl sevgi ile özenle büyüttüğümüz ikiz çocuk sahibiyiz.evlat edinmek ile alakası yok .o da çok ulvi bir şey .fakat içinizde büyümesi kesinlikle mukayese edilmez. dini yönden yorum getirecekler zahmet etmesin. bu bizim ile yaratan arasında. o bizi yargılar hükmünü verir. ilerde evliliklernde kan bağına bağlı rastlantı ihtimalini düşünürseniz. türkiyede teyze kızı ,amca oğlu ile evlenenlerin yanında bir milyonda bir .çaresi olmayanlara tavsiye ederim. çocuk sahibi olmak hayatımıza anlam getirdi. olmasaydı beni çok seven ve severek evlendiğim kocam ile geçen 7 senede ne hale gelebilirdik bilemiyorum. kimse bilmek zorunda değil. isterseniz bir kaç günlük tatil içinde bile başarabilirsiniz.
bu şekilde çocuk sahibi olmuş bir çiftiz. eşime beraber karar verdik . menepoza girmiş ve bütün yolları denemiştik. şu an çok mutluyuz. benim kanım ile beslediğim 9 ay karnımda taşıyıp 2,5 yaşına kadar emzirdiğim şu an 7 yaşına gelmiş pırıl pırıl sevgi ile özenle büyüttüğümüz ikiz çocuk sahibiyiz.evlat edinmek ile alakası yok .o da çok ulvi bir şey .fakat içinizde büyümesi kesinlikle mukayese edilmez. dini yönden yorum getirecekler zahmet etmesin. bu bizim ile yaratan arasında. o bizi yargılar hükmünü verir. ilerde evliliklernde kan bağına bağlı rastlantı ihtimalini düşünürseniz. türkiyede teyze kızı ,amca oğlu ile evlenenlerin yanında bir milyonda bir .çaresi olmayanlara tavsiye ederim. çocuk sahibi olmak hayatımıza anlam getirdi. olmasaydı beni çok seven ve severek evlendiğim kocam ile geçen 7 senede ne hale gelebilirdik bilemiyorum. kimse bilmek zorunda değil. isterseniz bir kaç günlük tatil içinde bile başarabilirsiniz.
Ne kadar cahilsiniz ya siz burada yumurta donasyonun zina mi gayri mesrumu olacagina kucuk kizlarla evlenen erkek cocuklarina tacizde bulunan cahil zihniyetleri konussaniza organ naklide yaptirmayin basiniza bisey gelirse allah size verdi o organdan aldiysa ölün istiyordur niye baskasinin organlariyla yasamak icin direneceksiniz ki gunah gunah🙂 sizin gibiler yuzunden bu halde bu ulke hepinizi alip bi egitseler kurtarsalar sizi topluma kazandirsalar ne guzel olmazmi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?