Zayıflatan 6 taktik

Zayıflatan 6 taktik
Zayıflamak istiyor ama bir türlü başaramıyorsanız işte size uygulamanız gereken bir kaç öneri.


1. Arkadas desteği alın

Bazi insanlar hedeflerine, basarilarini konusacak veya fikir edinebilecek arkadas, terapist, es, sevgililer sayesinde ulasir. Eger bu tip biriyseniz zayiflama problemlerinizi asarken, yargilamayan, kosulsuz destek veren birileriyle olun. Arkadaslarinizin destegiyle iyiye gittiginizi düsünüyorsanizonlara danismayi sürdürün.

2. Yavas yiyin

Yemeğin tadını alın. Yumusaklığının veya sertliğinin tadını çikarın.. Her iki çiğnemede çatalınızı bir kenara koyun, yemeğin tadını çıkarın ve yemek boyunca su yudumlayin..

3. Yaninizda her zaman şekersiz sakız bulundurun

Sekersiz sakız, canınız tatlı istediğinde ağzınızı meşgul etmenizi sağlar. Bu nedenle daha az atıştırma ihtiyacı hissedersiniz. Dişlerinizi firçalamadığınız zaman dişlerinizin temiz kalmasını sağlar.

4. Dilinizi şok edin

Yemek yerken özgür olun. Aci, acili ve baharatli yemeklerden tadin. Aci ve düsük kalorili içecekler doymus hissetmenizi ve yeterince su almanizi saglar. Aci sonra yanma hissi oldugunda, yesil çay veya bitkisel çay için. Sicak diyet kakao atistirmadan daha uzun süre sizi tok tutar.

5. Iyi uyuyun

Uyku sırasında vücudunuz dinlenir ve enerji depolar. Eğer besleyici ve hafif yemekler yerseniz gün boyu daha zinde düşünür ve güçlü oluruz. Ayrıca uyku, kilo almanıza neden olan hormonal dengesizlikleri, iştah artıran leptini düzenler. Yeterince uyumazsaniz, kilo almaya neden olan veya açlık hissi veren hormonlar düzensiz çalışır. Bu nedenle kilo alır veya çok acıkırsıznız. Bunun nadir olduğunu düşünmeyin ve beslenme planı yapın.

6. Büyük beden kiyafetlerinizi bağışlayın

Başarıyla kilo verdiyseniz. İlk iş eski kiyafetlerinizi birilerine verin. Eğer dolapta saklamaya devam ederseniz, bilinç altınıza onları yeniden giyebileceginiz yerleşir ve kilo alırsınız.


hurriyet.com
 
Üst