İnşallah bebişim inşallah olsunda geç olsun bu kadar yıl bekledik sanırım bebek bana büyük anne diycekama umarım siz benim kadar beklemessiniz bir an önce anne olursunuz..Beklemek çok zor heleki yaş faktörü yokmu insanın piskolojisini resmen bozuyor
canım benım bozma moralini. Bak ben de varım hem ben senden de buyugum🙂 TAM 35🙂
Canım benim beni çok iyi anlıyosundur eminim bundan rahatsızlığım olmassa yaşı okadar takmıycak bizim yaşımızda yeni evlenen ler var ama gel görki hastalığın işin içine girmesi durumu yaşla beraber dahada zorlaştırıyor.Rabbimden dilerimki bizim gibi evlat hasretiyle yananlarada eli ayağı düzgün hayırlı evlat vermesi.. İnşallah bir gün bizlerde o duyguyu tatıcaz🙂
canım akşam 6ya kadar ararsan orada verilen cep numarasını sana nasıl kullanacağını ne şekilde ne miktarda yemen gerektiğini anlatacaktır ama söyleyeyim diğer yerlerde 100gr arı sütünü 75-100 TL arasında verirken bu sitede 235gr'ını 97TLye veriyor yani daha avantajlı çıkarsın 🙂 polen minik minik yuvarlak şeyler canım bak buyine mükemmel bir paylaşımla karşımızda sılam😀 ne mutluki böyle yol arkadaşlarımız var. canımsın valla bende denesemmi denemesemmi diye düşünüyodum açıkçası ben ilk önce bunu melodiden duymuştum ama şimdi sende açıklamalı şekilde sununca karşıma çok mutlu oldum. vallaha şimdi aradım eşimi arı sütü ve polen al diye ama o tam bilemedi nerden alcam dedi bende ya aktar yada eczanede vardır dedim bakalım akşama almış olurSA bugünden itibaren kullanmaya başlıcam. bişey sorucaktım ama polen nasıl bişey ki? sıvımı toz şeklindemi valla bilemedim? tatları nasıl... bakarsınız bizde 2 aya kalmaz hamiş kalırız valla kıslar çok umutlandım söyliyim işe yararsa valla meşhur edrim bu arı sütünü ben😀 meşur olmuş olacağı kadar da ... buarada sılacım bu beyle bizler görüşebiliyomuyuz? ve nasıl kullanıcaz yani aç karnına falan fark edermi ki?
canım benım bozma moralini. Bak ben de varım hem ben senden de buyugum🙂 TAM 35🙂
aaaaa çitosum bidenem senin yaşında ne varmış gencecik hatunsun bence yaşı bıraka bidenem inşallah meleğin gelecek ve ne kadar güzel bir annem var diye övünerek gösterecek herkeseYaa ben eşime dün polen ve bal almasını istemiştim bu gün yozgata gitmişti alıp gelmiş arı sütünü dedim valla fırçalandımha çünkü destek haplar aldık netten iikimizde kullanmak için sonra preseed ve ovülsayon testi bu gün polenle beraber hayıt meyvası,adaçayı,tarçın karanfil bunlarıda almış😀 kocş haklı nedense bu ay her şeyi kullanmak istiyorum yaş ilerledikçe sanırım sabır yerini paniğe bırakıyor😀
Ey güzel Allahım kullarının gönüllerini ferahlat,dayanma gücü ver .Amin!İnşallah bebişim inşallah olsunda geç olsun bu kadar yıl bekledik sanırım bebek bana büyük anne diycekama umarım siz benim kadar beklemessiniz bir an önce anne olursunuz..Beklemek çok zor heleki yaş faktörü yokmu insanın piskolojisini resmen bozuyor
lalezarım burada İranlı hekimler var adamlar çok iddalı ama şartları polen olacak karışımlarında ben allerjik astım olduğum için polen kullanamıyorum yani canım doğru yoldasın inşallah bebeğinin vesilesi olur 🙂Yaaa bende polene başladım, sabhları yarım çay kaşığı süte karıştırıp içiyorum, duymuştum bunu inşallah faydası olur bakalım.. sağol sılacım ..
Canım benim beni çok iyi anlıyosundur eminim bundan rahatsızlığım olmassa yaşı okadar takmıycak bizim yaşımızda yeni evlenen ler var ama gel görki hastalığın işin içine girmesi durumu yaşla beraber dahada zorlaştırıyor.Rabbimden dilerimki bizim gibi evlat hasretiyle yananlarada eli ayağı düzgün hayırlı evlat vermesi.. İnşallah bir gün bizlerde o duyguyu tatıcaz🙂
Sakin kızlar ablanıza ayıp oluyor39 lar var burda
aaaaa çitosum bidenem senin yaşında ne varmış gencecik hatunsun bence yaşı bıraka bidenem inşallah meleğin gelecek ve ne kadar güzel bir annem var diye övünerek gösterecek herkese
Ey güzel Allahım kullarının gönüllerini ferahlat,dayanma gücü ver .Amin!
Buda benden saaa dua Çitosum:
Çitosumun yumurtaları öle seksi olsunkine spermler cazibesine dayanamayıp ışık hızıylan yapışı versin yumoşlara...
tüplerin otoban gibi olsun geçiş izni her sperme tanınsın!yuumoşlarına çekici parfümler sıkılsın kokusuyla mest olan spermler çifter çifter dalıversin ortama !!!!!Amin 🙂🙂
lalezarım burada İranlı hekimler var adamlar çok iddalı ama şartları polen olacak karışımlarında ben allerjik astım olduğum için polen kullanamıyorum yani canım doğru yoldasın inşallah bebeğinin vesilesi olur 🙂
tabi tadacaksın canım Allahım bu kadar iyi bir yüreği mükafatlandıracaktır
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?