teskkr ederm tavsıyelerını alabılırım elbette nette bakıyorum bazen guvenemıyorum işte
nasipse yarn atarm fotoları🙂 tescim haftasonu gezdik biraz yorucu oldu ben kendime begenıp te bır iş pantolonu bulamadım siyah kumaş yada keten pantolon buamadıgım için epey agladım artk eşim bilee yeter dedi🙂hormonlarıma bır seyler oldu🙂dün akşamda eşim maça gitmişti bnde merakım eşime bir şey yaptım duymasın ama sakın🙂🙂msj attım ben kötüyüm biraz gel istersen diye ne kadr sürede gelebileceğini merak etmiştim😀 msj attım 2 dk sonra aradım cevap gelmeyınce telefonu actı soluk soluga kalmış eve varmak uzereyım dedı yuhh dedm adam msjımı alır almaz koşturmuş resmen ayy bir vicdan yaptım dedim şimdi şaka yaptım dersem çok kızar artk iyiyim falan bir an kötü oldum dedimtam tam not verdm kocama hee😀
yarından sonra bende pek gelemeyebilirim çünkü biri başlıcak yerime ona göstermem gerekiyor çok uklaaya benziyor bakalım ön yargılı davranmışımdır genelde sonra nedense iyi biri oluveriyor 🙂
kelebek aslında burda siyah pantolon satan bir yer var bende aldım bilsem sana ne oalcak alır gönderirim benim kalça olduğu içib büyük aldım doğuma kadar giyerim bir kot bir pantolon başkada zaten yok bişey 🙂
kardeşimin nişan telaşesi var ona koştruyorum o çıksın aradan bende yavaş yavaş hazırlıkalra başlıcam inşallah
bir kaç pjaa takımı yeni bir kaç yeni çamaşır alayım dursun kenarda havlu felan çıakrtayım pinede dedi hazırlıklı ol dursun bir köşede🙂
bebeğe pekte çok bişey almayı düşünmüyorum artık zaten gelecek bir çok hediye baktım yetişmiyor gider alırım tekrar
günaydın kızlarrr 🙂
dün misafirlerimi yolcu ettim ben artık sayamadım kaç gündür bendelerdi 😕
kelbekcim bugün resimlerini bekliyoruz 🙂
sahil valla seninde az kaldı he 🙂 30 lo haftalardasın artık 🙂
tess nasılsın canım bu haftamı gidecektin sen doktora 🙂
günaydın kızlar
kız geldi ayy ay çok işim var çokkkk
daha yenimi geçirdin misafirlerini durmuşlar epey. Dinlen canım bol bol artık yorma kendini. Evet canım bu cumartesi kısmetse randevumuz var belki bu sefer kesin öğreniriz cinsiyetini çatlıcam yoksa meraktan🙂
- - - Updated - - -
günaydın sahil kolay gelsin canım. Şimdi nasıl olcak geçici olarak mı çalışıyor kız. Sen dönünce gidecek mi?
teskkr ederm tavsıyelerını alabılırım elbette nette bakıyorum bazen guvenemıyorum işte
nasipse yarn atarm fotoları🙂 tescim haftasonu gezdik biraz yorucu oldu ben kendime begenıp te bır iş pantolonu bulamadım siyah kumaş yada keten pantolon buamadıgım için epey agladım artk eşim bilee yeter dedi🙂hormonlarıma bır seyler oldu🙂dün akşamda eşim maça gitmişti bnde merakım eşime bir şey yaptım duymasın ama sakın🙂🙂msj attım ben kötüyüm biraz gel istersen diye ne kadr sürede gelebileceğini merak etmiştim😀 msj attım 2 dk sonra aradım cevap gelmeyınce telefonu actı soluk soluga kalmış eve varmak uzereyım dedı yuhh dedm adam msjımı alır almaz koşturmuş resmen ayy bir vicdan yaptım dedim şimdi şaka yaptım dersem çok kızar artk iyiyim falan bir an kötü oldum dedimtam tam not verdm kocama hee😀
evet tes yeni gittiler 😕 gelde bi bana sor o kadar doluyumki..dün akşam halıları filan kaldırdık eşimle yıkamaya verdim bütün herseyi tek teke yıkıyorum...Allah yardımcım olsun valla 🙁
ay bende merak içindeyim bakalım bu hafta gösterir çok büyük ihtimalle bebişin canım 🙂
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?