arabayı acele etmiyoruz zaten belli bir aya kadar binemeyeceği için daha sonra ama craft beğendim çarşıda sizin otonuz var araç içinde çıkabilen tarzda olanlar var çok hoş 🙂
kızlar bu park yataklar sallanabiliyormu ?
tesss evde çocugu içine koymalık ana kucağı bakıcanmı bacım sen..
sallanıyor kafa
iyiymiş ozaman 🙂
ay bende varya hiç işim yokmuş gibi oturdum beşik inceliyom
dahada çok var aslında ama işte insan heves ediyor
aşk olsun kelebek ya. Nasılsın?
kelebek kelebek kızanımı kelebeğim diye seviyorummmm her daim kulaklarını çınlatıyorummmmmm
heheheh
bende park yatakları hiç sevmiyorum ya çok basitmiş gibi geliyor bana hafta sonu bende gezerken bi beşik gördüm baya büyüktü onu alıcam Allan nasip ederse tabi fikrimde değişmezse 😕
yok canım hepimiz farkettik biz seni 🙂 nerelerdeydin bakalım ne zamandır yoksun ortalarda neler yaptın..
aa bende bakayım müsait olursam Amin inşallah 🙂
tes unuttun bnii🙂ne zamandr yoktum ben farketmedınız mı hiçç oğluşumla alınganlık yaptık🙂iyiyz şükür evde dinlendık bol bol siz naptınız bebiş nasıl
bılıomm sahıllom bizde seni çok sevosss hep anıos annemle kulaklarını cınlatıos annem bıle sızı tanıyor 🙂
evde ıstıratteydım kafacım bel rhatsızlıgı gecırdım agır kaldırmaktan oldu cok korktum bu defa ders oldu bna artk evde yatak bıle toplamıom🙂o derece korktum gecen hafta dan bu yana annemdeydım hep dınlendım ablamlar geldı cocuklarla oyalandık boyle gecti hafta siz neler yaptınız degısklık varmı
park beşikler cok kullanışlı kızlar bnmde ablam almıştı ikinci bebegede kullanıos şimdi cok kullanıslı bı sey ama tabı sık olsun dersen beşikler cok gusell yaa ınsann içi gidiyor
🙂 ben çoktan inceledim bile kafa🙂 Ben o işe 1 aylıkken başaldım sen geç kalmış sayılırsın😛😛 Ev tipi ankucağı değilde salıncak yada oyuncaklı mama sandalyesi düşünüyorum canım
tes unuttun bnii🙂ne zamandr yoktum ben farketmedınız mı hiçç oğluşumla alınganlık yaptık🙂iyiyz şükür evde dinlendık bol bol siz naptınız bebiş nasıl
bılıomm sahıllom bizde seni çok sevosss hep anıos annemle kulaklarını cınlatıos annem bıle sızı tanıyor 🙂
evde ıstıratteydım kafacım bel rhatsızlıgı gecırdım agır kaldırmaktan oldu cok korktum bu defa ders oldu bna artk evde yatak bıle toplamıom🙂o derece korktum gecen hafta dan bu yana annemdeydım hep dınlendım ablamlar geldı cocuklarla oyalandık boyle gecti hafta siz neler yaptınız degısklık varmı
park beşikler cok kullanışlı kızlar bnmde ablam almıştı ikinci bebegede kullanıos şimdi cok kullanıslı bı sey ama tabı sık olsun dersen beşikler cok gusell yaa ınsann içi gidiyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?