aşkkelebeği
Hamiş Melek
kafa bn abantı cok merak edıyorum ama cok uzak bıze kısın ayrı baharda ayrı bı gusel orasıı
kafa bn abantı cok merak edıyorum ama cok uzak bıze kısın ayrı baharda ayrı bı gusel orasıı
ay kızlar elektirk süpürgem bozulmuştu bu hafta e v süpüremedim bugün servisine götürdü çok şükür yapmışlar 🙂
hafta sonu abanttaydık çok güzel kızlar ya sizde gidin her yerde kar var gözlerime inanamadım hamile olmasaydım ordan burdan kayacaktım ama bi dahaki sefere inşallah 🙂
cumartesi günüde oğlusuma battaniye alt üst takım bi tane ayakkabı vede çıt çıtlı badi aldım..bu akşam üşenmezsem cep telefonumla çekeyim bbelki onunla çekersem ekleyebilirim boyutu küçük olursa 🙂
kafacm biz anca eylul gibi gdebılırız normal zamanda iznimiz yok ya bizim bızım yılda hafta ıcı 5 gün toplamda haftasonuyla 9 gun ıznın oluyor dusun artık o zaman dılımnde nereye gıdeceksın bebişi büyüttüğümde biraz belki gidebiliriz bnm raporum bitmeden oda zor
kafa baktım ana kucagına pahalı ama kullanıslı bır sey sankı 18 kilo diyor ama bnm yegenm 5 yasndakı 18 kılo hayatta sıgmaz ona anca 2 yasna kadr falan kullanabılır anca ama guslmış begndım bnde
kafacm biz anca eylul gibi gdebılırız normal zamanda iznimiz yok ya bizim bızım yılda hafta ıcı 5 gün toplamda haftasonuyla 9 gun ıznın oluyor dusun artık o zaman dılımnde nereye gıdeceksın bebişi büyüttüğümde biraz belki gidebiliriz bnm raporum bitmeden oda zor
kafa baktım ana kucagına pahalı ama kullanıslı bır sey sankı 18 kilo diyor ama bnm yegenm 5 yasndakı 18 kılo hayatta sıgmaz ona anca 2 yasna kadr falan kullanabılır anca ama guslmış begndım bnde
bende onu soracaktım sahi kafa gittinizmi diye. Çok iyi yapmışsınız güzel bir kaçamak olmuş. Çek canım merakla bekliyorum. Göbüşünü de çek.
- - - Updated - - -
Ana kucağı güzel canım ama bunlar yere yakın ben daha yüksek birşey olsun istiyorum
heh bu bilgi iyi oldu kelebekcim çünkü biz dün oto koltuğu baktık 18 kiloya kadardı. acaba kaç yaşına kadar kullanır dedim demek ki 5 yaşına kadar kullanabilir.
heh bu bilgi iyi oldu kelebekcim çünkü biz dün oto koltuğu baktık 18 kiloya kadardı. acaba kaç yaşına kadar kullanır dedim demek ki 5 yaşına kadar kullanabilir.
iznin gerçekten azmış canım ya ama dediğin gibi doğum izninde gidebilirsin belki bi kaçamak yapıp..
evet canım biraz pahalı ama kullanışlı gibi geldi bana..5 yaşında gerçektende kullanamaz ya 🙂 ama 2 yaşına kadar idare etmesi yeterli sanki zaten ondan sonra koysanda durmazki bunda 🙂
kafa su kundak hangı sıtedeydı kaybettm bı daha bakım