gebe
  1. melehat34

    melehat34 Forum Okuru

    Bu hayattan çok sıkıldım artık...

    Konu, 'Burası benim köşem...' kısmında melehat34 tarafından paylaşıldı.

    merhaba arkadaşlar uzun bir ilişkim var ilk bir yıl herşey mükemmeldi ama takdir edersiniz ki sonradan tüm erkekler çok değişiyor.. anlam veremiyorum artık çünkü çok ugraşmıştık benim ailemi ikna edebilmek için 2 yıl uğraştık. şuanda 3.yıldayız ve 1 aydır nişanlıyız ama bazen beni çok seviyormuş gibi ama bazende çok soğuk anlayamıyorum.saçma sapan hareketler yapıyor.oysaki ben onun bu denli değişeceğini hiç düşünmemiştim.gerçekten çok umursamazlaştı artık. napmam lazım sizce lütfen fikir verin :(
     
Bu hayattan çok sıkıldım artık... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bu hayattan kesin beni artık

    bu hayattan kesin beni artık

    Şehirler arası bir aşkın içine sızarken, kentsizligimi plakalar anımsatıyor. Yollara düşürüyorum maskelerimi;aşkım ulu orta yüzümde. Görünmüyor! Sahipli bir kalbe,köle olmaya yürüyorum istanbul ayaklarımın altında eziliyor. Bir kaç sayfa ötemdeki adamın,kentlerce uzagına yazdıgı kelimelerin külüne bile razıydım. Kendi külüm yetmiyordu. Anka kuşu rolüne soyunmama..... Şimdi... Makas getirin...
  2. bir hayat vardır artık...........

    bir hayat vardır artık...........

    DÜNYA DENİLEN SÜRGÜNDE AÇARSIN GÖZLERİNİ.. İSTESEN DE ,İSTEMESENDE SANA VERİLEN BİR HAYAT VARDIR ARTIK.. HAYAT ÇOCUKLUĞUNUN YANSIMASIDIR... UNUTAMADIĞIN O GÜZEL GÜNLERİN, ÇOCUKÇA MUTLULUKLARIN YANSIMASIDIR... SEVİNÇLERİN,DOSTLUKLARIN, YAŞADIĞIN HEYECANLARIN YANSIMASIDIR HAYAT...
  3. Mutluluk taklidi yapmaktan çok sıkıldım

    Mutluluk taklidi yapmaktan çok sıkıldım

    kocamdan sıkıldım . Buradakilere seni biraz farklı anlattım, kusura bakma. Seni benim kocam zannediyorlar, eski kocam, yani eski ve rahmetli kocam... Kızma hemen bana, çatma kaşlarını öyle. Seni öldürmüş falan değilim ama onlara bu durumu açıklamamın başka bir yolu yoktu. Merhaba canım, gene ben geldim. Kusura bakma bugün biraz geciktim. Bilirsin işte günlük işler, faturalar,...
  4. Çağrı - Kapıyı Kapat (Bu ara en çok dinlediğim şarkı )

    Çağrı - Kapıyı Kapat (Bu ara en çok dinlediğim şarkı )

    Bu aralar dilime bir şarkı takıldı durmadan dinliyorum hepimizin vardır böyle huyları bir şarkı tuttururuz bi ara ona takılırız bizim şarkımız olur o şarkı o aralık. İşte Çağrı'nın bu güzel şarkısı da benim için bu ara öyle.Kadının ses olsun şarkını sözleri müziği olsun beni tamamıyla etkiledi. Hatta şimdi bu konuyu açarken bile bu şarkıyı dinliyorum. Daha da uzun bir süre dinlerim...
  5. off çok sıkıldım artık burdan...

    off çok sıkıldım artık burdan...

    offff çok sıkıldım slm arkadaşlar bulunduğum yerden çok sıkıldım artık eşim polis memuru olduğu için biltisin ilçesinde mecburi hizmetimizi yapıyoruz bende çalışıyordum ama 2,5 aylık bebeğim olduğu için doğum iznine ayrıldım evdeyim şu an hiç kimsem yok burda çok yalnız hissediyorum kendimi çıkıp gezecek hiç bir yer yok burda bütün gün evdeyim resmen mahrumiyet bölgesi dışarı çıkıp...

Sayfayı Paylaş