yaşıt olmak zorunda değiller ki kafa benim eşimle aramda 4 yaş var🙂

Kafa hayırlı evlat olsun sağ salim al kucağına inş.
Sevindim ben erkek olduğuna 🙂 allah hayırlı uğurlu etsin
henüz hala salçalı yemekle buluşmadık canım yiyebildiğim an geçmiş sayıcam🙂 Senin ilk söylediğinde yüzde vrmişmiydi erkek diye yada benziyor felan demişmiydi?
kelebekkk bende sünnet düşünüyom ay insan bi tuhaf oluyo ya böyle bütün hayatı geçiyo gözlerinin önünden 🙂
boyuda 7 cm olmuş oğlumun maşallah 🙂
tess bi dahaki gidişinde kesin belli olur artık canım bende merak ettim bakalım ne olacak 🙂
ALLAHIM inşallh saglıkla olsunlarda gerısı her sey olurhee öyle oluyor tabide şimdiden gözüme kestirdiğim yok yani
senin gelin daha anne rahmine düşmemiştir kafa boşuna bakınma😛😛 3 hafta sonra kesinleşsin bi zahmet çatlıcam yoksa🙂
Sağol sahil amin inşallah hepimiz sağ sağlim kucağımıza alırız 🙂
Teşekkür ederim bende çok sevindim erkek olduguna 🙂
senin gelin daha anne rahmine düşmemiştir kafa boşuna bakınma😛😛 3 hafta sonra kesinleşsin bi zahmet çatlıcam yoksa🙂
cinsiyette söylerim bak 🙂Alın kızlar insan hevesleniyor valla aldıkça alası geliyor kendime toka almaya girdim kızanımada biberon içinde minik lastikler vardı toka kutusu gibi mink aldım valla ev curcuna olcak ama
olsun ne yaapyım
heves ilkk heves başka nasıl çeyiz de del igibi bardak çanağa para verdim artık bulaşık makinasından çıkartıp yerine koymaya yer bulamayınca anlıyorum o denli yani olsun feda olsun bak şuan midem buram buram yanıyor evde iki seksen yatmak varken onun için çabalıyorum çalışıyorum herşeye değer allah güç kuvvet versinde çalışalım alalım insanın ekonomik özgürlüğü gibi si yok ya
