İslamda Ters ilişki - Dinimizde arkadan ilişki haram mı işte hadisler

Bence de artık tövbe etmişsin.
Fazla kafana takarsan Allah muhafaza ruh sağlığını kaybedebilirsin.
Fazla takma kafana.
 
neden yasak olsun bende çok zevkli birşey. her insanın arada yaşaması gereken birşey
 
söylemeye utanıyorum ama benim eşim benden sürekli ters ilişki istiyor çok günah olduğunu biliyorum ben istemeyince sorun çıkartıyor bazen yürürken otururken makatımdan sesler geliyor söylemesi ayıp gaz çıkarır gibi çok zorlanıyorum hatta bu olay artık bana işkence gibi geliyor hem günah tarafını düşünuyorum hemde canımçok yanıyor ona neden hep ters ilişki istiyorsun dediğimde oda bundan daha çok zevk aldığını söylüyor günah tarafına gelince ben istemediğim yok dediğim halde yinede banada gürah sayılıyormu acaba dediğim gibi yok deyincede kocamla aram bozuluyor bende ne yapacağımı şaşırdım
 
söylemeye utanıyorum ama benim eşim benden sürekli ters ilişki istiyor çok günah olduğunu biliyorum ben istemeyince sorun çıkartıyor bazen yürürken otururken makatımdan sesler geliyor söylemesi ayıp gaz çıkarır gibi çok zorlanıyorum hatta bu olay artık bana işkence gibi geliyor hem günah tarafını düşünuyorum hemde canımçok yanıyor ona neden hep ters ilişki istiyorsun dediğimde oda bundan daha çok zevk aldığını söylüyor günah tarafına gelince ben istemediğim yok dediğim halde yinede banada gürah sayılıyormu acaba dediğim gibi yok deyincede kocamla aram bozuluyor bende ne yapacağımı şaşırdım

Merhaba,

Anal ilişki dinimizce yasaklanmış ve haram kılınmıştır. Karı koca arasında bile anal birliktelik olsa bu bir livatadır. Siz bu durumun günah olduğunu bildiğiniz halde böyle bir ilişkiye razı gelip izin veriyorsanız günaha ortak olursunuz.Bu duruma rıza gösterip izin vermeyin. Anal birliktelik bir çok hastalığa davetiye çıkarır. Dinimiz hiç bir yasağı boş yere koymamıştır. Eşinizin sizi böyle bir ilişkiye zorlaması da suçtur. Şikayetçi olduğunuz taktirde ceza alabilir..
 
Şafiî ona şu cevabı verdi: "Eğer adam kadının bacaklarının arasını ya da karnının etini bu amaç için kullanırsa, sence burada "tarla" niteliğine uygun bir durum var mı?" İbn Hasan: "Hayır" dedi. Şafiî: "Peki adam böyle yaparsa bu haram mıdır?" diye sordu, İbn Hasan: "Hayır" dedi. Bunun üzerine Şafiî: "Öyleyse, kendinizin de kabul etmediğiniz bir şeyi ne diye kanıt olarak sunuyorsun?" dedi."
Burada nakledilen bilgi gerçekse bile İmam Şafiî'nin bu işe caizdir veya helaldir dediği manası değil, sadece âyetin bu işin haramlığına delil olmadığı yorumunu yaptığını göstermektedir. Bu işin haram olduğuna dair birçok hadis rivayeti vardır, İmam Şafiî'nin bu rivayetlere dayanarak haramdır demiş olması da muhtemeldir. Araştırdığımız zaman hiçbir sünnî kaynakta bu işin helal veya caiz olduğunu söyleyen bir kimseye rastlamıyoruz. Buradaki mesele neyin delil sayılıp sayılamayacağı ile ilgili olarak mezhepler arasında fark olmasından dolayı aradan cımbızla seçilen ifadelere bakınca yanlış neticelere varılmasından olabilir.
 
Bu ters ilişkiye bazı Şii kaynaklarında caiz deniyor hatta Humeyni'nin kadınların hayız döneminde ters ilişkiyi tavsiye ettiğine dair bir şeyler okuduğumu hatırlıyorum. İmam Şafii ile ilgili yukarıdaki alıntı da sanki Şiilerin eleştiriler karşısında "bu işe Sünniler de cevaz veriyor" gibisinden anlattıkları arasında vardı. Şii kaynaklarında ve bazı farklı mezhep/tarikat kaynaklarında yalan yanlış bilgilere çokça rastlanılabiliyor. Onun için dini konularda rastladığınız açıklamaları birkaç farklı kaynaktan (Diyanet İşleri Başkanlığı'nın sitesi, İslam Ansiklopedisi, Sorularla İslamiyet, Dinimiz İslam, Ali Rıza Demircan, Nureddin Yıldız, Hayrettin Karaman, vs.) araştırıp karşılaştırma yapabilirsiniz.
 
Geri
Üst