gebe
  1. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN

    acemiliğin hali işte xd xd xdd

    Konu, 'Eski Okul Anılarınız' kısmında gamselim tarafından paylaşıldı.

    orta okulda hiçç olmadıgım kadar tembel ve yaramazdım... bi kız yaramaz olurdu da benim gibisi olmazdı:laugh: neyse bi gün türkçe sınavı vardı bende sınıfın en çalışkanı olan ali ersin tonayın arkasına oturdum kopya cekmek için o kadar heycanlıydım ki ilk kopyamdı buuu.. neyse yazılı saattii geldi hoca sınıfa girdi yazılı kagıtları dagıtıldı ve başladı türkçe sınavımızz... öndeki yazıyor bi heycanla aynısını bende yazıyorum... o yazıyo ben yazıom... sonra zil çaldı sınav bitti ertesi gün türkçe dersinde hoca beni kaldırdı kızım sen kopyamı cektin dedi bnde yok hocam :tik:dedim peki söle bakalım bizim sınıfta iki tane mi ali ersin tonay var dedi bende yook dedim peki neden iki tane ali ersinin sınav kagıdı var diyince anladım ki o heycanla adımı bile öndekinin adını yazmışımm ve bütün ders boyunca çöpün başında bekledim o gün bugündür hiç kopya cekmedim..acemiliğimi fena ödedim:minik:
     
  2. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    :D kopya fena şey ama vazgeçilmez:D
     
  3. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    biz kopya çekerdik hoca umursamazdı ah o günler
     
  4. büşran

    büşran Forum Okuru

    kopya cekmenin de bazi riskleri vardir hayatta herseyin bir bedeli var hoca anlamasa bile ahirette aciğa cıkardı hiç çekmedim
     
  5. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    ahahhahaha valla bu süper işte :) sen git ali ersinin adını yaz :)
     
  6. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    baya heycanlı bir kopya anı olmuş senin için acemiliğin ve heycanınla bizleride güldürdün yani cnm :)
     
  7. maide

    maide Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    :) ayy çok kötü olmuş ama güzel bir anı
     
acemiliğin hali işte xd xd xdd konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kadınlar xD..

    Kadınlar xD..

    1. Sigaradan sararmis biyiklarimiz yok... 2. Arabamizin yolda patlayan lastigini degistirmeyi bilmesek de olur. 3. "Ya kalkmazsa?" 4. "Ya inerse?".. sizin de isiniz zor valla yaaa... 5. Pantolon giymek bizim icin fizyolojik olarak en az etek kadar rahattir. 6. Kisiligimiz kullandigimiz arabanin beygir gucu ile dogru orantili olarak degismiyor. 7. Tuvalette sadece...
  2. En Dumur ilanlar xD xD xD

    En Dumur ilanlar xD xD xD

    "pırt time eleman aranıyor"(ümraniye'de bir café) "sahibinden bedava misir zurnasi ariyorum" "bomboş cd = 250.000"(ist.da bir dükkanın camında) "hic chat yapilmamis , seks sitelerine girilmemis temiz bilgisayar. ogrenciden" "sarisin , uzun boylu guzel ses tonu olan vasifsiz bayan sekreter araniyor. maas dolgundur" "konusmayi henuz...
  3. Kurallar çiğnenmek içindir xD buyrun çiğneyin xD

    Kurallar çiğnenmek içindir xD buyrun çiğneyin xD

    evet ne demişler yasaklar her zaman caziptir ve kurallar çiğnenmek içindir buyrun sizde kuralı çiğneyin ...:piha: * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
  4. gemi XD

    gemi XD

    Edebiyat dersindeyiz, edebiyat öğretmeni de baya otoriter. Bir hikaye okuyor bir arkadaşımız.. aslında gülünecek bir hikaye değil, kahramanlıkla ilgili ama geldik asıl bolüme "Şöyle bir bakıp geminin kıçından girdi." Allahım kız şöyle bir bakıp dedi :puha:diye başladı. sonra toparladı gibi oldu geminin kıçı :puha: diye. Tüm sınıf koptu. bir de kıçı bölümünü bastıra bastır söylüyor :D...
  5. Boynuzz :D xD

    Boynuzz :D xD

    10 senedir çocuğu olmayan bir adam uzun bir iş seyahatine çıkmış döndüğünde bir... bakmış ki karısının kucağında bir bebek, hemde zenci. karısına durumu izah etmesini söylemiş. Karısıda: ''kocacığım sen seyahate gitmeden önce senden hamile kalmışım ve çocuk doğduğunda sütten kesildim ve bende zenci bir sütanne buldum, çocuğun sütaanesi zenci olduğu için çocukta zenci oldu''demiş. Adamda şaşkın...

Sayfayı Paylaş